FANDOM

Adele de Fée
Uczeń Ever After High
Adele2
Rodzice Wróżka z Kopciuszka
Historia rodziców Kopciuszek
Urodziny 30 października
Strona Royals
Pragnienie Po wypełnieniu przeznaczenia chcę zostać projektantką mody albo chciałabym pracować w salonie mody swojej mamy.
Zdolność Umiem czarować, lecz niestety moje czary działają tylko do północy.
Romans Jestem zbyt zajęta by myśleć o takich rzeczach.
Przeklęty moment -
Ulubiony przedmiot Projektowanie oraz gotowanie.
Nielubiany przedmiot Grimnastyka.
Przyjaciele Ashlynn Ella i Poppy O'Hair.

.

Adele de Fée - córka Wróżki z Kopciuszka.

Wygląd

Adele jest szczupła i dość wysoka. Jej skóra jest jasnobrązowa tzw. kolor kakaowy. Oczy dziewczyny są koloru brązowego.Dziewczyna ma długie rzęsy. Ulubiona szminka Adele jest czerwona. Na prawym policzku znajduje się pieprzyk. Dziewczyna spina swoje ciemnobrązowe włosy w niski kok.

Jej strój ma nawiązywać, że to właśnie z dyni matka Adele zrobiła karocę dla Kopciuszka.

Strona

Córka Wróżki jest zdecydowanie Royalsem. Adele podoba się jej przeznaczenie, chociaż uważa ona je za zbyt krótkie. Twierdzi też, że powinna mieć trochę wiekszą rolę w Kopciuszku, lecz nie chce zmienić swojego przeznaczenia.

Osobowość

Gdy dziewczyna zaczęła uczęszczać do EAH, była nieśmiała i skryta, przez co nie miała zbyt wielu znajomych. Rodzice poradzili jej,  żeby zaczęła spędzać czas w miejscach, gdzie może spotkać innych uczniów baśnioceum. W końcu Adele zaprzyjaźniła się z niektórymi. Wtedy stała się bardziej śmiała i otwarta. 

Dziewczyna potrafi być miła oraz przyjacielska.

Dziewczyna nie lubi owijać w bawełnę, więc mówi to co myśli, przez co czasami potrafi kogoś skrytykować. Adele chce być po prostu szczera, lecz nie rozumie tego, że uraża przez to innych. Przez to niektórzy jej nie lubią, natomiast ona sama nie widzi w swojej szczerości nic złego.

Bajka

Kopciuszek- (fr. Cendrillon) – tytuł znanej baśni oraz przydomek jej głównej bohaterki, pochodzący od słowa kopeć, oznaczającego osad z sadzy.

Pewien bogaty człowiek miał żonę i córkę. Niestety jego żona zachorowała i umarła. Przed śmiercią kobieta nakazała swej córce, by zawsze była dobrą i grzeczną dziewczyną. Nie minęło wiele czasu, gdy wdowiec ożenił się po raz drugi. Jego nowa małżonka miała dwie córki, tak więc wszyscy pięcioro zamieszkali pod jednym dachem i odtąd żyli jak rodzina. Jednak dla jedynej córki mężczyzny, taki stan rzeczy nie okazał się pomyślny. Macocha i dwie przyrodnie siostry uczyniły bowiem z niej pomoc domową i wyręczały się nią we wszystkich pracach domowych. Dziewczyna zmuszana była przez te trzy okropne kobiety do prania, gotowania, sprzątania i wielu, wielu innych czynności. Uważały one, że to jej obowiązek i możliwość odwdzięczenia się za dach nad głową i jedzenie, choć to one przecież były „gośćmi” w jej domu.

Relacje

Rodzina

Adele jest córką wróżki z Kopciuszka. Mama dziewczyny ma sklep modowy w Wiosce Końca Książki.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Ashllyn Ellą,  której w przyszłości ma wyczarować szklane pantofelki, a także z Poppy O'Hair. Adele ma też kilku innych znajomych

Miłość

Dziewczyn nie ma czasu na takie rzeczy.

Umiejętności

Czary i projektowanie

Adele umie zaprojektować niesamowite stroje, a potem za pomocą czarów je stworzyć. Niestety czar trawa tylko do północy. Natomiast to co uszyje sama bez użycia różdżki nie znika o 12 w nocy. Dziewczyna umie czarować, ale na razie nie zna zbyt wielu zaklęć.

Gotowanie i pieczenie

Córka Wróżki ma też talent kulinarny. Uwielbia piec ciasto dyniowe.W pieczeniu nie jest jednak tak dobra jak Ginger Breadhouse.

Stroje

Ciekawostki

  • Adele uwielbia koki różnego rodzaju.

Galeria