FANDOM

Nie jest mi przeznaczone zostać księżniczką, a ja wcale tego nie chcę! To czyni mnie gorszą?

— najczęstsza odpowiedź Alison podczas rozmów z innymi Arystokratami dotyczących ich przeznaczenia.

Alison Wonderland
Uczeń Ever After High
Alison Wonderland

podpis grafiki

Rodzice Alicja w Krainie Czarów
Historia rodziców Alicja w Krainie Czarów
Urodziny 23 lutego
Strona Arystokraci/Szlachetni
Pragnienie Chciałabym, żeby ci, którym przeznaczone jest rządzić przestali się w końcu wywyższać!
Zdolność Umiem piec bardzo dobre ciasteczka powiększające oraz zmniejszające.
Romans Czekam na kogoś, kto po prostu będzie mnie rozumiał i akceptował taką, jaką jestem.
Przeklęty moment Czasem niektórzy mylą moje magiczne ciasta ze zwykłymi. Później muszę przywracać ich do prawdziwej postaci, a to przecież nie moja wina, że nie zwrócili uwagi, co jedzą...
Ulubiony przedmiot Gotowanie. Lubię udoskonalać moje magiczne przepisy.
Nielubiany przedmiot Grimmnastyka. Uważam, że skoki w dal czy rzucanie piłką lekarską nie przydadzą mi się, gdy będę odgrywać rolę w swojej bajce, więc po co mam to ćwiczyć?
Przyjaciele Madeline Hatter

Wolę zatrzymywać swoje przemyślenia tylko dla siebie.

Osobowość

Alison z zazwyczaj jest dość nieśmiała. W obliczu tłumu nieznanych wcześniej osób chce dosłownie zapaść się pod ziemię. Otwiera się dopiero w obecności dobrych znajomych. Nie zrobi pierwszego kroku - czeka, aż ktoś sam zagai do niej. Potrafi mocno się zirytować, gdy ktoś nie rozumie, jak Alison może być zadowolona ze swojego przeznaczenia. Zazwyczaj gdy ktoś ją zdenerwuje stara się kierować zasadą: ,,Może i wyglądam na spokojną, ale w myślach zabiłam cię już 20 razy".

Wygląd

W serii Basic Alison ma proste, blond włosy sięgające trochę za ramiona, jasnoniebieskie oczy i usta w kolorze ciemnoczerwonym. Nosi niebieską sukienkę z białymi, półprzezroczystymi rękawami i dużą białą kokardą zawiązaną z tyłu. Na dole jej sukienki znajdują się kolejno motywy: kolorów karcianych, planszy szachowej i głów białych królików. Alison nosi dwie różne skarpety - jedną długą, białą, sięgającą uda. Druga to niebieska podkolanówka. Obie mają zakończenia obszyte białą koronką. Buty dziewczyny są proste - niebieskie z białą podeszwą i tego samego koloru obcasem w kształcie królika.

Bajka

Alice 12c-1393x1866
Alicja w Krainie Czarów
, oryginalnie Przygody Alicji w Krainie Czarów – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów. Wydane 26 listopada 1865.

Relacje

Rodzina

Alison całkiem dobrze dogaduje się ze swoją matką, Alicją. Zdarzają się między nimi sprzeczki, ale jednak rodzic dziewczyny jest jedną z niewielu osób, przy których potrafi się ona otworzyć

Przyjaciele

Dziewczyna jest stosunkowo nowa w Ever After High, toteż nie ma jeszcze nikogo, kogo mogłaby nazwać prawdziwym przyjacielem, choć z niektórymi uczniami dobrze się dogaduje. Mocniejsze relacje łączą ją z Madeline Hatter, którą zna jeszcze z dzieciństwa (spotkania Alicji z innymi postaciami z tej samej bajki). Oznacza to, że zna również nieco lepiej Lizzie, ale nie żywi do niej tak ciepłych uczuć.

Zwierzę

Alison jeszcze nie posiada pupila, ale ma w planach zakup białego królika.

Arystokrata czy Buntownik?

Dziewczyna stoi po stronie Arystokratów. W zasadzie nie ma nic przeciwko zmienianiu przez kogoś swojego przeznaczenia, jeżeli nie ucierpi na tym jej bajka. Mimo docinków ze strony niektórych, których przeznaczeniem jest władać, Alison uważa, że pójście w ślady swojej matki, to najlepsze, co może jej się przytrafić.

Galeria

Meta Timeline

17 maja 2014 - Ujawniono istnienie Alison

17 maja 2014 - Art Alison zostaje upubliczniony

17 maja 2014 - RoseGun00 zastrzega znaki handlowe dla Alison Wonderland