FANDOM

Angie Crusoe
Uczeń Ever After High
Angie Crusoe
Rodzice Robinson Crusoe
Historia rodziców ,,Przypadki Robinsona Crusoe"
Urodziny 8 Lipca
Strona Royalsi
Pragnienie Udowodnić każdemu, że dziewczyna może być Robinsonem!
Zdolność Pokaż mi tylko jakąś mapę-Od razu powiem, czego to mapa, czy to mapa miejsca, w którym się znajduję i w którym miejscu!
Romans Czekam na kogoś, kto popiera moje przeznaczenie! ♥
Przeklęty moment Kiedy ktoś mówi, że jestem szalona chcąc być rozbitkiem. Ja tam wolę siedzieć na wysepce pośrodku oceanu, a nie krzyczeć ,,Ratunku!"
Ulubiony przedmiot Pływanie. Przyda się, kiedy nie zemdleję podczas katastrofy na statku.
Nielubiany przedmiot Taniec. Nie przyda mi się to, gdy będę mogła umrzeć z głodu.
Przyjaciele Ja lubię każdego!

Aby go znaleźć musiałbyś mieć szczęście, że hej. Wsadziłam go do butelki, zakorkowałam i wrzuciłam do morza :-)

Angie Crusoe- Córka Robinsona Crusoe z książki ,,Przypadki Robinsona Crusoe". Jest kierowniczką klubu pływackiego.

Charakter

Angie jest radosna, ale uwielbia od czasu do czasu gdzieś samotnie posiedzieć. Kocha wodę, muszelki i przyjaciół. Uważa, że skarbem nie jest złoto, lecz przyjaciele. Ma 16 lat, ale czuje się jak 7 latka. Nie kocham złota, sztabek czy diamentów. Kocham za to moich przyjaciół!

Historia rodzica

Przypadki Robinsona Crusoe – powieść podróżniczo-przygodowa Daniela Defoe z 1719 roku.Opowieść o Robinsonie składa się z dwóch części: pierwsza – „The Life and Strange Surprizing Adventures of Robinson Crusoe” opowiada o losach młodego marynarza Robinsona Crusoe, który trafia na bezludną wyspę. Druga – znacznie mniej znana – „The Further Adventures of Robinson Crusoe” opowiada o dalszych podróżach Robinsona.Defoe napisał w późniejszym czasie trzecią część, „Serious Reflections” of Robinson Crusoe, będącą zbiorem esejów, bez faktycznego udziału postaci Robinsona.

Wygląd

Angie ma ciemną skórę, czerwone włosy i opaskę z żółtej chusteczki w niebieskie plamki.

Jej koszula jest koloru imbirowego, z dużą ilością kieszeń. Spódnicę ma granatową dżinsową, a za rajstopy jej służą stare spodnie jej taty (?). Buty są w tematyce morza, wody i oceanu. Otrzymała również torebkę z naszytym statkiem.

Royals czy Rebels?

Jest ona Royalsem. Chce, żeby pewnego dnia wylądować na pokładzie statku, zatopiłby się on, a ona dopłynęła do bezludnej wyspy!

Zwierzę

Jej zwierzakiem jest tukan Ernie. Ma kolor zielono-granatowo-żółty. Kupiła mu malutką fedorę, którą nosi na co dzień

Ernie

Ceremonia Dziedzictwa

Angie podpisała księgę legend. Chciała koniecznie być jak tata! Jej księga miała w środku kolor niebieski

i narysowaną wyspę. Klucz był srebny, z narysowaną wyspą.

Relacje

Rodzina

Uwielbia przebywać z tatą. To on nauczył jej sztuczek związanych z jej przeznaczeniem. Nauczył ją też pływać! Dzięki temu się uwielbiają.

Przyjaciele

Angie lubi się spotykać z innymi. Często chodzi też z Lisą Glace.

Miłość

Dziewczyna czeka na kogoś, kto popiera jej przeznaczenie. ♥

Ciekawostki

  • Ma ona brązową skórę, ponieważ pewnego dnia wybrała się z przyjaciółkami do Wioski Końca Książki, a ona poszła do solarium. Kiedy koleżanki jej szukały, ona już 2 godziny się opalała, myśląc, że jest na plaży! Crystal ją trochę oziębiła, ale nie powrócił jej normalny kolor skóry.
  • Jej tata był lekko niezadowolony, że następny Robinson będzie dziewczyną.
  • Nie trzeba tłumaczyć, że była złą krawcową. Nie umiała wyszyć statku na torebce, więc wyszła jej jakaś koślawa tratwa.
  • Jest spod znaku Wodnika.