FANDOM

Z tęczy kocham.... niebieski. Trudno było się tego po mnie spodziewać, czyż nie?

—na pytanie, jaki kolor tęczy kocha

Blou Euloowiree
Uczeń Ever After High
Blou Euloowiree
Rodzice Tęcza
Historia rodziców "Deereeree i Tęcza"
Urodziny 17 maja - Międzynarodowy Dzień Tęczy!
Strona Jestem Royalsem
Pragnienie Moim pragnieniem jest.... nic.
Zdolność Potrafię zmienić każdy możliwy kolor w niebieski. Kocham tą zdolność
Romans Nikt mi się nie podoba. Choć sądzę, że odnajdę tego jedynego...
Przeklęty moment Gdy wszyscy z powodu mojego koloru skóry przezywyają mnie "kosmitka"
Ulubiony przedmiot Czarnografia - interesuje mnie to, bo chciałabym podróżować
Nielubiany przedmiot Prace stolarskie - nie daję sobie z tym rady, no cóż....
Przyjaciele Oczywiście moje siostry, jak i także Anne Frozen.

Nie czytaj

Blou Euloowiree - córka tęczy z bajki "Deereeree i Tęcza", ma 17 lat. Jest siostrą Rooi, Oranje, Geel, Groen, Violet oraz Pienk.

Wygląd

Blou to wysoka i szczupła dziewczyna. Jej skóra jest koloru błękitnego. Oczy ma koloru lazurowatego, które pięknie błyszczą w świetle słońca i księżyca. Jest też posiadaczką długich, lazurowych włosów, które związuje przy końcówkach. Na lewej ręce i nodze ma ona tatuaże.

Córka Tęczy zwykle nosi niebieska bluzkę z jednym ramieniem. Ma też ona dziurę w okolicach szyi. Niżej można zauważyć cyjanową spódniczkę z lazurowymi wzorami. Na samym dole widać lazurowate botki na obcasie. Do jej codziennego stroju należą też: naszyjnik z lazurowym kamieniem, niebieska, skórzana bransoletka, błękitne kolczyki i pierścionek.

Charakter

Blou jest żywiołową i wesołą dziewczyną. Często ma uśmiech na twarzy i dla każdego jest miła i uprzejma. Jednak czasem pokazuje rogi. Gdy się zdenerwuje, jest oschła i wredna, nienawidzi sprzeciwu.

Dla swych bliskich przyjaciół dziewczyna jest bardzo miła i ciepła. Do osób nieznajomych jest wredna, oschła i zimna. Często się na nich denerwuje.

Historia rodzica

Blou jest córką Tęczy z bajki "Deereeree i Tęcza"

Deereeree była wdową zamieszkującą małe obozowisko z czwórką swoich małych córek. Pewnego dnia,  pojawił się Bibbee  i zbudował  swój obóz w pobliżu. Deereeree bardzo się go obawiała; była tak przerażona, że nie mogła  zasnąć. Całymi nocami obserwowała  jego obozowisko a gdy usłyszała jakiś dźwięk, krzyczała na cały głos: "Deereeree, wyah, wyah, Deereeree," Czasami trwało to prawie całą noc. Rankiem, Bibbee przychodził do jej obozu pytając co było powodem jej nocnych krzyków. Ona odpowiadała, że wydawało  jej się iż ktoś zbliża się do obozu  co ją przerażało ponieważ była sama ze swoimi córkami. Odpowiadał jej, że nie powinna się bać skoro jej dzieci są obok niej. Mimo to, co noc kobieta siadała i wykrzykiwała: "Wyah, wyah, Deereeree, Deereeree." W końcu Bibbee rzekł: "Jeśli aż tak się boisz, wyjdź za mnie i zamieszkaj w moim obozie, zaopiekuję się tobą.”Lecz  Deereeree odpowiadała, że nie chce wychodzić za mąż. I tak, noc za nocą dało się słyszeć jej żałosne zawodzenie: "Wyah, wyah, Deereeree, Deereeree." Niezrażony wielokrotną odmową Bibbee naciskał ją aby wyszła za niego i dzieliła z nim obóz. Lecz ona wciąż odmawiała. Im bardziej stanowczo odmawiała ,tym bardziej Bibbee pragnął ją poślubić i zastanawiał się jak może na nią wpłynąć żeby w końcu zmieniła zdanie. Wreszcie Bibbee uknuł plan, który miał tak zaskoczyć Deereeree, że ta zgodzi się go poślubić. Zabrał się do pracy i zbudował wielokolorowy łuk, który nazwał Euloowirree i umieścił na niebie tak, że sięgał on z jednego końca Ziemi na drugi. Kiedy tęcza została zamocowana na niebie ukazując swoją  wielobarwną doskonałość, jak droga prowadząca z Ziemi do gwiazd, Bibbee udał się do swojego obozowiska i czekał. Gdy tylko Deereeree spojrzała w górę i zobaczyła wspaniałą tęczę natychmiast pomyślała, że musi ona oznaczać początek czegoś  naprawdę okropnego. Była przerażona i głośno zawodziła "Wyah, wyah."  Z tego strachu zebrała swoje dzieci pobiegła do obozu Bibbee aby się schronić. Bibbee z dumą przyznał się, że to on stworzył tęczę aby pokazać jej jaki jest silny  i  jaka będzie bezpieczna zostając jego żoną. A jeśli nadal będzie się upierać zobaczy co potrafi sprowadzić na ziemię: nie tylko nieszkodliwą tęczę ale rzeczy, które będą wybuchać z wnętrza Ziemi niszcząc ją. Żerując na jej mieszanych uczuciach: obawy przed jego zdolnościami i podziwu dla jego umiejętności, Bibbee dostał to czego pragnął: Deereeree zgodziła się zostać jego żoną. A kiedy wiele lat później oboje zabrała śmierć, Deereeree  została zamieniona w małego ptaka- pliszkę , której żałosne zawodzenie "Deereeree, wyah, wyah, Deereeree" można usłyszeć w spokojne letnie noce. A Bibbee po śmierci stał się dzięciołem wspinającym się po pniach drzew jak gdyby chciał stworzyć  inne cuda niż słynną Euloowirree, budową której zdobył serce swojej żony.

Relację

Rodzina

Dobrze dogaduje się z rodziną. Zawsze mam kontakt z nią, gdy na niebie pojawia się tęcza. Może też porozmawiać z siostrami: Rooi, Oranje, Geel, Groen, Violet oraz Pienk, które też chodzą do Baśnioceum.

Przyjaciele

Anne Frozen

Najlepsza przyjaciółka. Są współlokatorkami. Rozumieją się bez słów, razem się wygłupiają, śmieją się razem itp.

C.A. Cupid

Blou bardzo ja lubi. Ciekawi ja jej moc - sprawianie, by inni się w sobie zakochali. Często z nią rozmawia i sa w dobrych stosunkach.

Kitty Cheshire

Bardzo ja lubi. Czasami płata z nią różne psikusy, by rozśmieszyć znajomych. Kitty opowiada czasem dziewczynie o Krainie Czarów, którą Blou szczególnie się interesuje.

Chłopak

Blou nie ma chłopaka. Żaden z jej szkoły jej nie jest w jej guście. Nazywa ich różnie, czasem "księciuniami", a czasem "nieopierzonymi kurczakami".

Zwierzak

Zwierzątkiem "błękitnej damy" jest pers błękitny, kotka Blue. Ma ona piękne, pomarańczowe oczy oraz lśniące, długie, szare futerko. Jest ona odważną, choć leniwą kotką. Uwielbia pieszczoty i głaskanie po brzuchu. Czasami jest agresywna, ale tylko wtedy, gdy właściciel "się nie słucha"

Ciekawostki

  • W języku Afrikaans jej imię oznacza "niebieski"
  • Ona i jej siostry są siedmioraczkami
  • Postać zaadoptowana od Amity.Gali.