FANDOM

To, że tata to facet, to nie znaczy że nie mogę kontynuować historii! Spójrz chociażby na Cedar!

—Do Charliego, w trakcie kłótni

Brenda Piper
Uczeń Ever After High
Brenda Piper basic
Rodzice Królewicz z sąsiedniego królestwa, znany jako "Król Drozdobrody"
Historia rodziców "Król Drozdobrody"
Urodziny 20 marca
Współlokator Shiners McGlasser
Strona Na początku byłam royalso-rebelsem, ale po kłótni z bratem zostałam rebelsem.
Pragnienie Pozbyć się tego całego "kobiety: damy w opresji!". Jestem silna, jak chociażby Darling, czy Cerise, albo Faybelle i Kitty. Ratowanie dam z opresji? Nie moja bajka.
Zdolność Mam dar przekonywania. Jeśli czegoś chcę, to umiem do tego przekonać ludzi.
Romans Nie mam potrzeby romansowania...
Przeklęty moment Mam jakąś obsesje na punkcie szpiczastych rzeczy. Szpiczaste obcasy, szpiczaste czapeczki urodzinowe, szpiczaste marchewki... Ech, co tu dużo mówić, mam niezłą kolekcję...
Ulubiony przedmiot Historia bajki jest całkiem czarująca, trening bohaterów też. Ale i Zarządzaniem królestwem nie pogardzę, w końcu w przyszłości będę królową! Znaczy, jeśli pogodzę się z bratem...
Nielubiany przedmiot Ratowanie dam z opresji. Kto to wymyślił?! Ok, Lady Marion jest nawet w porządku, ale ten przedmiot to totalna wróżkoporażka!
Przyjaciele Shiners McGlasser

Faybelle Thorn,

Darling Charming

{{{pamiętnik}}}

Brenda Piper - Córka Króla Drozdobrodego, z Baśni pod tym samym tytułem. Uczęszcza do Ever After High, i jest Rebelsem (to skomplikowane :/).

Osobowość

Brenda jest osobą stanowczą, o mocnym charakterze. Nieraz zdarza jej się puścić nerwy, i wykrzyczeć co o kim myśli, ale jeśli się ją lepiej pozna, to wie się że jest lojalną przyjaciółką.

Często podchodzi do nauki lekceważąco, ale w gruncie rzeczy ma dobre oceny.

Wygląd

Brenda ma włosy w kolorze złotego piasku, ze szpiczastymi akcentami, jak chociażby grzywka, czy lekko podkręcony koniec włosów. Ma marchwekowe pasemko, a za uchem pióro drozda. Jej oczy są brązowe, podkreślone nie za mocnym, pomarańczowym makijażem i brązowymi, wyraźnymi brwiami.

Jej bluzka jest bordowa. Prawy rękaw tej bluzki sięga jej do nadgarstka, a lewego rękawa nie ma, gdyż jest on przerobiony na czarne ramiączko. Końcówka bluzki jest szpiczasta, i kończy się po prawej stronie. Brzeg jest obszyty małymi, złotymi, płaskimi blaszkami.

Nosi ona spódnicę, z kilku nachodzących na siebie warstw materiałów, o różnych odcieniach koloru piaskowego. Na nogach dziewczyna ma białe szpilki z czarnymi obcasami i tasiemkami.

Baśń

Król Drozdobrody jest baśnią napisaną przez braci Grimm.

Pewien król miął piękną córkę, która miała wielu adoratorów. Jednak księżniczka była bardzo wybredna i u każdego starającego się o jej rękę zalotników znajdowała jakąś wadę. Jednego uznawała za zbyt grubego, innego za zbyt wysokiego itd. Pewien młody królewicz z sąsiedniego kraju, który miał lekko szpiczasty zarost został przez nią nazwany Drozdobrodym, gdyż zdaniem księżniczki jego broda przypominała dziób drozda. Odtąd to przezwisko do niego przylgnęło i zawsze już był nazywany Drozdobrodym. Król był oburzony na zachowanie córki wobec zalotników i pod wpływem złości oświadczył, że wyda ją za mąż za pierwszego lepszego żebraka, który pojawi się przed pałacem. Jakiś czas później istotnie pojawił się przed drzwiami pałacu żebrak. Król kazał prowadzić go do środka i rozkazał królewnie poślubić go. Po ślubie oświadczył córce, że nie wypada, by jako mężatka nadal mieszkała w jego pałacu - musi przeprowadzić się do męża. Ruszyła wiec z mężem-żebrakiem do sąsiedniego kraju. Mijali piękny las, łąkę i ogromne miasto. Królowa pytała wówczas męża-żebraka do kogo należą te włości. Żebrak odparł, ze to posiadłości króla Drozdobrodego, a gdyby za niego wyszła byłyby jej. W końcu doszli do małej, nędznej chatki, która okazała się domem żebraka. Ponieważ nie było tam służby, księżniczka musiała sama zajmować się gospodarstwem. Po pewnym czasie, maż oświadczył, że muszą zacząć zarabiać, żeby z czegoś żyć. Naniósł księżniczce wierzbowych gałęzi, by wyrabiała z nich koszyki. Jednak księżniczka nie potrafiła tego robić, tylko poraniła sobie ręce. Wówczas żebrak kazał jej tkać, jednak i ta praca jej nie szła. Żebrak oświadczył, że niewiele będzie pożytku z takiej żony. Wysłał ją wówczas na rynek by sprzedawała garnki. Przez pierwsze dni księżniczka okazała się dobrą sprzedawczynią, jednak pewnego dnia, pijany żołnierz na koniu wjechał w nie i porozbijał. Żebrak obwiniał, żonę, że to jej wina, gdyż rozłożyła garnki na rogu, co musiało się tak skończyć. Uznał, że nie nadaje się na sprzedawczynie, wiec znalazł jej pracę na dworze króla, gdzie została pomocnicą kucharza. Pewnego dnia odbywały się uroczystości zaślubin królewicza. Z tej okazji odbyło się wielkie przyjęcie, które ona obserwowała zza drzwi. Królewicz zaprosił ją do tańca, ale ona odmówiła, gdyż rozpoznała, że był to król Drozdobrody, z którego kiedyś drwiłą. Na domiar złego garnki które niosła rozbiły się, a jedzenie posypały się po podłogę, co wywołało powszechne drwiny z niej. Wówczas królewicz oświadczył, ze ją poznaje, i że król Drozdobrody i żebrak to ta sama osoba. Z miłości do niej przebrał się za żebraka. Chciał też, ją nauczyć pokory. Królewna ucieszyła się, że ma męża królewicza, a nie żebraka. Służące przystroiły ją w piękne szaty i w tych szatach mogła już wziąć udział w zabawie.

Relacje

Rodzina

Jej ojcem jest Król Drozdobrody, z którym ma neutralne kontakty.

Charlie - Ze swoim bratem miała dość dobre relacje, ale od czasu kłótni o to kto będzie kontynuował baśń nie chcą się na wzajem widywać.

Jest ona kuzynką Melody Piper.

Przyjaciele

Jej najlepszą przyjaciółką jest Shiners McGlasser, córka Złego Czarodzieja. Są one jednocześnie współlokatorkami, i mają bardzo dobre relacje.

Brenda dogaduje się też z Fabelle Thorn, Kitty Cheshire, i Darling Charming. Nie trzyma za bardzo z chłopakami, ponieważ znaczna większość królewiczów chce na siłę ratować damy z opresji.

Ceremonia dziedzictwa

Brenda podpisała księgę, nie przykładając do tego szczególnej wagi, gdyż wtedy była pewna że to jej brat będzie następcą ojca.

Gdy pojawił się przed nią klucz, włożyła go w zamek księgo legend i bez problemu przekręciła. Księga przybrała kolor piaskowy, a na niej pojawił się brązowy ptak: drozd śpiewak. Przed dziewczyną pojawiło się lustro, a w nim przeleciały kolejno różne obrazy, na które Brenda ledwo rzuciła okiem. Kiedy pojawił się ostatni obraz, dopiero dziewczyna spojrzała, zdumiała się. Była na nim ona, w pięknej sukni, w koronie jej ojca, którą miał odziedziczyć jej brat. Lustro zniknęło, a przed nią pojawiło się pióro, a ona niby od niechcenia podpisała księgę legend, chodź tak na prawdę była podekscytowana.

W pałacu dziedzictwa dziewczyna stanęła pod witrażem przedstawiającym króla z małą, szpiczastą brodą, który z otwartymi ramionami wita wszystkich przybyłych. Pod tym witrażem były dwa stoliki, jeden z literą "B", jak "Brenda, a drugi "C", jak "Charlie". Brenda podeszła do stolika z literką "B", i otworzyła swój prezent dziedzictwa.

"Pióro Drozda?..." zdziwiła się, podnosząc jedną brew.

Było to sporawe pióro w kolorze piaskowym, z szpiczastym czubkiem. Było też grubsze i trochę (nie bardzo, ale trochę) cięższe niż zwykłe ptasie pióro. Po dokładniejszych oględzinach, Brenda stwierdziła że to pióro do pisania. Chciała sprawdzić jak leży w dłoni, więc udawała że pisze w coś w powietrzu, gdy nagle końcówka zaczęła świecić na złoto, zostawiać przed nią, w powietrzu złote wzory, takie jakie nakreśliła.

"Wow! Zawszę będę je miała przy sobie!" Powiedziała zachwycona, wkładając pióro za ucho.

Result rebels

Buntowniczka - Jest to mocno pogmatwana sprawa.

Rok przed ceremonią dziedzictwa, Brenda, Charlie i ich ojciec ustalili, że baśń kontynuować będzie Charlie. Jednakże, po podpisaniu księgi legend, Brenda zobaczyła siebie jako następce ojca, Charlie tak samo. Brenda, łamiąc wcześniejszą umowę, oświadczyła bratu, że jako iż jest starsza, to ona będzie następnym królem drozdobrodym, i tak zaczęła się kłótnia.

W pewnym momęcie, Charlie wstał, i powiedział, że myślał, że jego siostra jest royalso-rebelsem, ale właśnie to zmieniła. Oświadczył, że będzie następnym Drozdobrodym, tak jak ustalili w trójkę z ojcem, czyli jest Royalsem. A skoro Brenda chce zmienić przeznaczenie, to jest rebelsem, po czym odszedł. Od czasu tamtej kłótni żadne z rodzeństwa nie chce widzieć drugiego.

Tak więc Brenda jest Rebelsem, bo chce zmienić przeznaczenie brata.

Ciekawostki

  • Baśń o królu Drozdobrodym jest ulubioną baśnią Autorki tej postaci