FANDOM

Ja naprawdę nie chciałam. To było niechcący.

—Caos po tym jak potknęła się i wylała na Duchess koktajl.

Caos Discordia
Uczeń Ever After High
Caos siscordia
Rodzice bogini Eris
Historia rodziców mitologia
Urodziny 13 grudnia...
Strona Chyba rebels.
Pragnienie Chciałabym mieć inne przeznaczenie.Być tą ,, dobrą" a nie ,,złą".
Zdolność Na razie nie mam.
Romans Chciałabym...
Przeklęty moment Przeklęte momenty to mam na codziennie.
Ulubiony przedmiot Żaden.
Nielubiany przedmiot Żaden.
Przyjaciele C.A. Cupid

Nie twoja sprawa.Nie tykaj!

Caos Discordia (wł. Caos-chaos, Discordia-niezgoda)- córka bogini Eris z mitologii greckiej. Uważana za kolejne wcielenie niezgody, niezbyt tolerowana i lubiona w szkole.

Osobowość

Historię matki Caos zna cała szkoła, więc dziewczyna uważana jest za złośliwą i wredną. Każda jej próba kontaktu z innymi kończy się ucieczką rozmówcy, który albo boi się córki Eris, albo sądzi, że stanie się ofiarą jej żartu.

Tak naprawdę Caos stara się być miła i w miarę koleżeńska, ale ma już dość bycia tą ,,złą''.

Dziewczyna jest dość niezdarna i przypadkowo niszczy coś innym osobom, które odbierają to jako złośliwy żart.

Wygląd

Caos jest dość wysoką i szczupłą osobą. Jej oczy są ciemne, natomiast według niektórych krótkie włosy dziewczyny są czarne, a inni biorą je za ciemny brąz.

Caos używa czerwonej szminki i czarnej kredki do oczu. Ubiera się w ciemne stroje ze złotymi dodatkami.

Umiejętności

Dziewczyna bardzo dobrze gra na skrzypcach.

Zna także zaklęcia niezgody, ale ich nie używa.

Umie latać dzięki czarnym skrzydłom, które przechowuje na dnie szafy zamknięte w skrzyni. Dostała je na początku nauki w EAH od matki, lecz ich nie używa, ponieważ kojarzą się jej ze złem.

Historia rodzica

Eris (także Eryda; gr. Ἔρις Eris, łac. Discordia) – w mitologii

Eris

bogini Eris- matka Caos

greckiej uskrzydlona bogini niezgody, chaosu i nieporządku; córka Nyks(Nocy). Według innej wersji córka Zeusa i Hery, bliźniacza siostra Aresa. Utożsamiana z rzymską boginią Dyskordią. Matka Ate i Dysnomii.

Relacje

Rodzina

Caos jest córką bogini Eris i nieznanego boga chaosu, którego nigdy nie poznała. Od najmłodszych lat dziewczyna jest namawiana przez matkę do złośliwych żartów i psikusów. Relacje matki i córki nie należą do najlepszych, lecz uczennica stara się nie wdawać w kłótnie na temat jej przeznaczenia. Przyszywaną kuzynką Caos jest też C.A. Cupid.

Przyjaciele

Przyjaciółką Caos jest C.A. Cupid, która akceptuje wybór każdego, którą zna od dzieciństwa. Jej dobrą znajomą jest Faybelle Thorn. Wróżka uważa, że Caos powinna przyjąć swoje przeznaczenie. Faybelle namawia dziewczynę do robienia złośliwych żartów razem z Kitty Cheshire, na co nie zgadza się córka Eris. Koleżanką Caos jest także Raven Queen, która namawia dziewczynę do nie podpisania Księgi Legend. Oprócz tego jej znajomą jest Ginger Breadhouse .

Uczniowie EVH

Dziewczyna jest uważana za wcielenie chaosu, przez co jest uważana za tą ,,złą", więc nie ma zbyt wielu znajomych.

Wrogowie

Caos nie chce mieć wrogów, ale jej niezdarność często przyczynia się do konfliktów z innymi.

Zwierzak

Stroje

Basic

  • Basic
  • Linia: Basic
  • Opis:W tej serii Caos ma krótkie ciemne włosy luźno rozpuszczone, końcówki włosów są w lekkim nieładzie. Czarna sukienka dziewczyny składa się z dwóch części. Pierwsza to zaczyna się od dekoltu sięga poniżej bioder. Jest zrobiona z czarnego materiału. Rękawy i dół wykonano z półprzezroczystego materiału. Na nogach dziewczyny znajdują się szare rajstopy. Buty Caos to czarne szpilki ze złotymi obcasami. Całość dopełnia torebka ,,złote jabłko" oraz złota bransoletka na nadgarstku dziewczyny.

Legacy day

  • Legacy day
  • Linia: Legacy day
  • Opis:

Hat-Tastic Party

  • Hat-Tastic Party
  • Linia: Hat-Tastic Party
  • Opis:

Galeria

  • Basic
  • Legacy day
  • Hat tastic party