FANDOM

Ja?! Ja nie jestem tchórzem i nie nazywaj mnie Zajęcze Serce, jasne?!

—gdy się zdenerwuje

Carola Lion Heart
Uczeń Ever After High
Carola Lion Heart
Rodzice Karol Lwie Serce
Historia rodziców "Bracia Lwie Serce"
Urodziny 4 listopada
Strona Jestem po stronie Royalsów! Czyż to nie czarownie przeżywać wiele przygód ze swą kochaną kuzynką?
Pragnienie Chciałabym, żeby wszyscy zobaczyli we mnie lwa!
Zdolność Nie mam żadnej magicznej zdolności...
Romans No cóż, podoba mi się Ethan Huberts, jednak on lubi we mnie tylko moje zdenerwowanie...
Przeklęty moment Gdy Ethan nazywa mnie "Zajęczym Sercem"...
Ulubiony przedmiot Grimmnastyka - na tych lekcjach mogę pokazać, kim jestem naprawdę!
Nielubiany przedmiot Uczniowska Rada Royalsów - po co mam na tym siedzieć, i się nudzić?!
Przyjaciele Moja kuzynka Joanne Lion Heart, Sofie Dove, Wendy Sentry, Kloretta D'ragon Flamma jak też i Staincey DeMon

Nie powinieneś go czytać!

Carola Lion Heart - córka Karolka z książki Astrid Lindgren "Bracia Lwie Serce".

Wygląd

Carola jest bardzo ładna dziewczyną. Należy do jednych z wyższych osób, choć jej tata jest niski. Posiada dość krótkie, kasztanowe włosy, którym dodają uroku loczki. Jest blada. Posiada głębokie, czekoladowe oczy. Zawsze jest delikatnie umalowana błękitnym cieniem do powiek i jasną pomadką.

Dziewczyna jest najczęściej ubrana w lazurową tunikę w kobaltowe fale. Na nogach ma ciemnoszare legginsy. Ma też brązowe buty na koturnie. Całość dopełnia naszyjnik z błękitnym kamieniem i kobaltowa bransoletka.

Charakter

Córka Karolka jest dość ostrą osobą. Zawsze wie, czego chcę, twardo stąpa po ziemi. Każdy zawsze uważa, co przy niej mówić, jednak często ją denerwują, bo "jest taka słodziutka, jak się wkurza!". Nigdy nie uważa na uczucia innych, przez co często ma problemy. Czasami się lekko rządzi, co też przysparza jej problemów. Nie lubi kłamstwa.

Jednak przy swej kuzynce - Joanne Lion Heart - jest zupełnie inna. Ciepła, miła, delikatna. Dlatego często się ją nazywa "Sucharek[1] o dwóch twarzach".

Historia rodzica

Historia Caroli

Bracia Lwie Serce (szw. Bröderna Lejonhjärta) – powieść przygodowa z elementami baśni, wydana w 1973 przez cieszącą się już wówczas międzynarodową sławą szwedzką pisarkę Astrid Lindgren. Książka przyjęta została krytycznie, gdyż pisarka zmierzyła się w niej z tematem śmierci, trudnym do poruszenia w literaturze dla dzieci, w sposób, który wzbudził wiele kontrowersji.

Royals czy Rebels?

Lion Heart odpowiada po stronie Royalsów! Chcę wypełnić swe przeznaczenie, chociaż będzie musiała umrzeć dwa razy. Chce go wypełnić za wszelką cenę, i nic nie stanie jej na drodze.

Relacje

Rodzina

Carola dobrze się dogaduje ze swym ojcem. Zawsze razem się wygłupiają. Bardzo się kochają. Jej mama jest niezwykle delikatną osobą, przez co często Carola ją przypadkowo rani, jednak ta jej wybacza.

Przyjaciele

Joanne Lion Heart

Uwielbia ją! Kocha ją jak siostrę, wszystko o niej wie. Zawsze trzymają się razem, są nierozłączne.

Sofie Dove

Przyjaciółka. Często ze sobą rozmawiają, rzadko kiedy się rozdzielają. Dzieli je ta sama historia.

Wendy Sentry

Córka Wedera z "Braci Lwie Serce". Mimo tego, że w historii jest czarnym charakterem, Cara lubi Wendy. Jest ona Rebelsem. Czasem razem walczą na szermierce lub jeżdżą na koniach

Kloretta D'ragon Flamma

Dobra koleżanka. Trochę jest zmieszana podczas rozmów z nią, ponieważ jest córka Katli - złego stworzenia z powieści Caroli. Jednak z nią rozmawia i jest z nią w dobrych relacjach.

Staincey DeMon

Przyjaciółka. Staincey uwielbia konia Caroli. Zawsze chodzi z Carolą do stajni i wyczesuje Fialara przez parę godzin. Kocha też jej króliczka. Ta lekko się boi o swe zwierzaki, jednak Staincey uspokaja ją, że nic im nie zrobi.

Sun Hi Lang

Miłość

Jest zakochana w Ethanie Huberts, jego ojcem jest Hubert, również z "Braci Lwie Serce". Choć ten zawsze z niej żartuje, wydaje się tez coś do niej czuć...

Zwierzak

Cara jest właścicielką konia - Fialara[2]. Mieszka on w stajni niedaleko Baśnioceum. Jest on cały kary, z jedną białą plamą na nosie. Jest to towarzyski, ciekawski, ale też i odważny.

Posiada też króliczkę o imieniu Candy. Jest ona calutka szaro-brązowa, malutka i puchata. Jest to bardzo strachliwy króliczek, zawsze uważa, zanim wykona kic. Jest też wybredna. Je tylko dobrze umytą i wysuszoną sałatę, odpowiednio pokrojone pomidory itp.

Ciekawostki

  • Często bawi się swoimi włosami, gdy jest zdenerwowana
  • Lubi króliki na śniadanie xD

Przypisy

  1. "Sucharek", ponieważ tak był nazywany Karolek przez Jonatana
  2. Nazwany na cześć konia jej ojca - Fialawa