FANDOM

Cassandra Rib
Uczeń Ever After High
Strój codzienny (1)
Rodzice Wredna żona rybaka
Historia rodziców O rybaku i jego żonie
Urodziny 25 marca
Strona Rebels
Pragnienie Żeby matka zrozumiała, że nie podąża za przeznaczeniem i, że nie warto być zachłannym.
Zdolność Przez to że matka chciała być pod koniec jak Dobry Bóg poznała dobre i złe zaklęcia, ale złe narzucała jej matka, a dobrych (którymi chciała pomagać innym) nauczyła się z książek.
Romans Na razie szuka kogoś kto tak jak ona ma złote serce dla innych.
Przeklęty moment Jeśli chodzi o magiczne zdolności nie ma z nimi problemu, gorzej jest kiedy zmusza się ją do bycia zachłanną.
Ulubiony przedmiot Plastyka i Muzyka jest bardzo kreatywna.
Nielubiany przedmiot Historia Złych Zaklęć przez to że po mamie ma jakieś magiczne zdolności to nie znaczy że ma ich używać do zła!
Przyjaciele Przyjaźni się z każdym czy to goblin, smok czy najmniejsza mrówka.

Posiadam w nim największe sekrety, więc... proszę bardzo go nie ruszać.

[To moja pierwsza OC więc proszę nie hejtować]

Cassandra Rib- Córka wrednej żony rybaka z niemieckiej historii O rybaku i jego żonie. Jest dobra, szczodra i zawsze pomaga w potrzebie. Jest Rebelsem.

Charakter

Wręcz przeciwnie jak matka jest uczuciową, niewymagającą, niezachłanną dziewczyną. Zawsze jak widzi w swojej wiosce kogoś kto potrzebuję pomocy chętnie u przybywa na pomoc co bardzo denerwuje jej matkę. Zawsze pracuje do ostatków sił na polach,a przy okazji bawi się ze dzikimi zwierzątkami.

Wygląd

Jest brunetką z dwoma warkoczykami na, których końcu zawiązane są czerwono-jasnoróżowe kokardki. Jej dizajn to kolory czerwony i jasnoróżowy, ponieważ to jej ulubione kolory. Ma długą na wysokość kolan sukienkę (którą sama uszyła) i trzewiki.

Bajka

O rybaku i jego żonie – baśń ludowa, spisana i opublikowana po raz pierwszy przez braci Grimm w 1812 roku w ich zbiorze Baśni (tom 1, nr 19). Głównym bohaterem jest ubogi rybak, który wraz z żoną mieszkał w lepiance nad brzegiem morza. Codziennie wychodził rano i łowił ryby. Pewnego dnia wyłowił rybkę. Rybka przemówiła do niego ludzkim głosem. Oświadczyła, że nie jest rybą, tylko zaczarowanym księciem i błagała o wypuszczenie na wolność. Rybak, słysząc ludzki głos, natychmiast wypuścił rybkę. Kiedy wrócił do domu i opowiedział o zdarzeniu żonie - ta oburzyła się, że wypuścił magiczną rybkę nie wypowiadając życzenia. Kazała mu wrócić i zażyczyć sobie wygodniejszej chatki. Rybak niechętnie powrócił nad brzeg morza i zawołał rybkę. Rybka wypłynęła i zapytała czego sobie życzy. Rybak oświadczył, że jego żona życzy sobie wygodniejszej chatki. Rybka obiecała spełnić ten rozkaz. Kiedy rybak powrócił do domu ujrzał piękną małą chatkę w miejscu swojej dawnej lepianki. Był przekonany, ze jego żona będzie teraz szczęśliwa. Jednak żona była szczęśliwa tylko przez parę dni. Jakiś czas później stwierdziła, że nie chce mieszkać w chatce tylko w zamku. Rybak ponownie musiał udać się do złotej rybki i prosić o pałac dla żony. Ale i to jej nie wystarczyło. Kolejnym jej żądaniem było - żeby rybka uczyniła ją królową. Kiedy to nastąpiło, zażyczyła sobie być cesarzową, następnie papieżem. Ale i to jej nie wystarczało - kazała mężowi iść do rybki zażyczyć sobie by rybka uczyniła ją osobą potężną jak Bóg, mającą władzę nad słońcem i księżycem. Rybak niechętnie udał się do rybki i powtórzył życzenie żony. Wówczas rybka odpowiedziała: "idź do niej, a zastaniesz ją z powrotem w lepiance".

Jak dostała się do szkoły

Miała dosyć tego, że mama wymaga od niej bycia złą i podążać za przeznaczeniem jak ona. Więc w dzień umówiła się z przyjaciółmi (całą wioską) , że w nocy odbędzie się potajemne pożegnanie Cassandry do Ever After High gdzie była już oczekiwana przez dyrektorów, nauczycieli i samych uczniów. Kiedy pożegnanalne spotkanie miało się skończyć matka dziewczyny ujrzała napis: Żegnaj Cassandro! co tak ją zdenerwowało, że chciała ją ukarać lecz mieszkańcy wioski zatorowali jej drogę, a Cassandrze polecono uciec jak najdalej do Ever After High.

Zainteresowania

Robienie wianków z kwiatów

Nauczyła się je robić w dzieciństwie i kocha to robić, a zwłaszcza na piżamówkach!!

Leczenie zwierząt

Kiedy bawiła się nieraz z dzikimi zwierzątkami często były ranne, a ona je leczyła.

Muzyka i Plastyka

Tak ona wręcz to kocha umie grać na lutni, klawesynie i na ogólnie instrumentach smyczkowych,a farbami malowała już kiedy miała 2 lata i wychodziło jej to wspaniale... chociaż szkoda, że jej matka spalała je w piecu...

Historia przybycia do szkoły i przyjaciół

Kiedy przybyła do szkoły powitana została przez komitet powitalny szkoły EAH od razu poszła się zapisać na zajęcia i od razu postanowiła być Rebelsem. Na pierwszych zajęciach nikt nie zwracał na nią uwagi (na jej szczęście) chociaż inaczej się stało po namalowaniu wspaniałego obrazu czym zainponowała Cedar Wood i zostały przyjaciółkami. Podobnie było z innymi jej przyjaciółmi kiedy uratowała gęsi z rąk lisa zainponowała Apple, wykorzystując dobre zaklęcia Raven i tak dalej i teraz przyjaźni się z całą szkołą.

Rodzina

Mama- Od kiedy poszła do EAH to nie ma kontaktu z matką i jej jest bardzo smutno chociaż nie często próbuje to okazywać, ponieważ znają ją przez wiecznie dobry humor. Kiedy jednak zostaje sama w pokoju wyjmuje z szuflady stare zdjęcie jej matki i przypomina sobie wszystkie lata w wiosce. Nigdy nie była chwalona przez matkę, ale w sercu czuła jej niewidoczną miłość.

Tata- Z tatą ma kontakt listowy(nie uznaje baśniobuków itp.). Opisuje często rzeczy jakie przytrafiają się jej w szkole i jakich ma kolegów. Jednak najczęściej wypytuje o mamę.

Luca- Jej kochane słodkie stworzonko Luca jest z nią od najmłodszych lat. Znalazła go w lesie i przygarnęła go do siebie.

Zwierzę

Posiada małą szynszylę Luca, z którą bawiła się od kiedy miała 5 lat i ukrywała ją przed matką, która nienawidziła zwierząt.

Galeria