FANDOM

I te chmurki jak wata cukrowa. A z oddali blask zachodzącego słońca, który nadawał im koloru - mniam!

—Rozmarzona Dooddy do Lorelei

Dooddy Dodove
Uczeń Ever After High
Dooddy-Dodove-ludzik
Rodzice Gołąb Dodo
Historia rodziców „Alicja w Krainie Czarów”
Urodziny 11 maj
Strona Royalsi
Pragnienie Aby urok rzucony na Krainę Czarów został zdjęty!
Zdolność Potrafię doskonale szybować w powietrzu, a także znam Krainę Czarów jak własną kieszeń. Potrafię świetnie malować no i jestem całkiem dobra w przygotowywaniu lodów i koktajlów!
Romans Uhm... Na pewno znajdę kogoś!
Przeklęty moment Raz zgubiłam mój medalion, który pozwala mi zmieniać formę. Na szczęście znam wszystkie ptaszyny w Krainie Czarów!
Ulubiony przedmiot Zaklęcia, uroki i sztuka czarowania! Uwielbiam te lekcje - pani Jaga nie jest taka straszna! Wystarczy dobrze się zachowywać na jej zajęciach ☺
Nielubiany przedmiot Trening bohaterów - uch, nie lubię po prostu.
Przyjaciele Lorelei The Lory - obie możemy latać, obie w końcu jesteśmy ptaszynami. Czyż nie?

Nie czytaj mojego pamiętnika, bo nigdy nie odwiedzisz Krainy Czarów! Załatwię to!

Dooddy Dodove - córka Gołębia z baśni pt. "Alicja w Krainie Czarów".

Postać zaadoptowana od koffanej Galaxy Supernovej

Wygląd

Dooddy posiada białe włosy, na których widnieje blado-niebieska opaska z gołębicą. Cera dziewczyny jest jasna. Oczy zaś błękitne, pomalowane fioletowym, z domieszką cyjanu i różu, cieniem do powiek. Usta mają kolor bardzo bladej czerwieni i często się umiechają, rozpromieniając twarz panny Dodove. Na szyi dziewczyny wisi sznur białych pereł, podwójny. Sukienka dziewczyny jest blado-niebieska, niemalże biała. Jednak czysto biała jest siateczka na spódnicy od sukienki. Z dołu kreacja jest obszyta granatową tasiemką. Buty Dooddy są szare, z granatowym zapięciem i białym obszyciem Obcasy są koloru niebieskiego. Blado-niebieskiego, pokryte wzorami. Na ramieniu panny Dodove wisi mała, na cienkim czarnym pasku, zgrabna, torebeczka w kolorze szarym. Jest obszyta granatowymi elementami.

W gołębiej wersji zaś dziewczyna ma białe piórka, lekko poszerzane na końcach. Jej oczy również są niebieskie, bardzo duże, pomalowane niebieskim i różowym cieniem do powiek, dodającym ptaszynie powabu! Dziób gołębicy jest kremowy, zaś szponki bladego koloru - złączonego żółtego i pomarańczowego. Ogon Dooddy jest króciutki. Jest ona małą gołębiczką.

Charakter

Dooddy jest wrażliwą, suptelną osobą. Jest bardzo elegancka, a także pełna gracji. Zazwyczaj uprzejma, zna maniery. Jednak kiedy maluje, budzi w sobie wielkie emocje. A uwielbia to robić, siedząc w dobrze oświetlonym kącie swojej komnaty.

Dooddy jest jednak bardzo pewna siebie, i gdy sytuacja tego wymaga, odważna. Zachowuje ostrożność - nie jest nezmyślna. Do życia podchodzi z entuzjazmem. Jest troskliwa i wierna. Czasami cicha. Najbardziej lubi przebywać w swej zwierzęcej postaci - gołębiej. Może wtedy sięgnąć chmur, gdyż jest marzycielką. Uwielbia latać! 

Jako przyjaciółka, Dooddy jest bardzo wierna, rozmowna, i wesoła. Uwielbia rozśmieszać! Rzadko wymaga pocieszenia, gdyż jest optymistką. 

Panna Dodove nie jest humorzasta - wręcz przeciwnie. Nie boi się mówić najbliższym o uczuciach. 

Oprócz rysowania i ogółem prac plastycznych, Dooddy uwielbia pisać krótkie wierszyki. Potrafi też przygotowywać pyszne koktajle.

W gołębiej postaci często można ją spotkać z jagodami w dzióbku! Uwielbia je - a wyprawia się po ten przysmak do Krainy Czarów. Aby się tam dostać, potrzebuje fioletowej wstążki - jej osobistego klucza do tego świata! 

Royals czy Rebels?

Dooddy jest royalsem - w pełni odpowiada jej przeznaczenie następnego Gołębia. W zasadzie nie odgrywa zbyt wielkiej roli - ma więc mnóstwo czasu dla samej siebie. 

Bajka

Alicja w Krainie Czarów, oryginalnie Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów. Pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, chociaż w książce czary nie występują.

Fabuła: Link

Postacie z Krainy Czarów są odzwierciedleniami postaci z prawdziwego świata głównej bohaterki! 

Relacje

Rodzina

Dooddy jest córką gołębia Dodo. Jej mamą jest gołębica i partnerka gołębia. Tak jak np. kotka z Cheshire, para może przemieniać się w gołębie, na codzień będąc ludźmi. Dooddy bardzo dobrze dogaduje się z rodzicami, chociaż czasami się z nimi kłóci, gdyż ci nie pozwalają jej na wszystko i bardzo martwią się o córkę. 

Przyjaciele

Dooddy przyjaźni się z ptakami ze świata Baśni, jak i z tymi z Krainy Czarów. Jednak jej najlepszą przyjaciółką jest Lorelei The Lory. Obie pochodzą z Krainy Czarów. Mogą na sobie polegać.

Wrogowie

Dooddy panicznie boi się węży. Nieprzepada więc za Kaanem i Sasette - wężem Olifanta. Jako, że jest ptakiem, to węże stanowią zagrożenie dla niej, nie na odwrót. 

Miłość

Dooddy ma wiele czasu, by znaleźć miłość. Póki co jeszcze nie znalazła tego jedynego. Jej opowieść jest bardzo krótka - później ma wiele czasu! 

Zwierzę

Dooddy nie ma zwierzaków - sama jest w połowie gołębiem. Uważa, że ze zwierzętami można się przyjaźnić, ale nigdy nie można traktować go jak przedmiotu. 

Ciekawostki

  • Postać zaadoptowana od Galaxy*Supernovej - nazwa i dziedzictwo ;)
  • Jej tata odzwierciedlał autora książki. 
  • Dooddy woli przebywać w swej zwierzęcej postaci!
  • Jest spod znaku byka.
  • Najbardziej uwielbia jeść jagogdy, prosto z Krainy Czarów
  • Do Krainy Czarów pozwala się jej dostać klucz do tego miejsca - jest nim magiczna, fioletowa wstążka
  • Z owych jagód potrafi przyrządzać czarowny koktajl - uwielbiany przez uczniów Baśnioceum.

Stroje

Basic

W tej serii włosy dziewczyny są rozpuszczone, z niebieskim pasemkiem i szarą refleksją na końcu grzywki. We włosach ma opaskę. Sukienka ma blade kolory, a siateczka na niej jest śnieżno biała! Buty dziewczyny są szare. Na szyi wisi naszyjnik z pereł, ząś na ramieniu wisi mała, szara torebeczka z granatowymi obszyciami. 

Thronecoming

Wkrótce! 

Galeria

 Meta Time Line

  • 30.01.2015r. - plan adopcji;
  • 31.01.2015r. - adopcja postaci od Galaxy*Supernovej;
  • 31.01.2015r. (wieczór) - art zwierzęcej postaci Dooddy;
  • 1.02.2015r. - powstaje wstępnie strona i tabela profilu;
  • 2.02.2015r. - więcej informacji, ulepszona wersja artu;
  • 3.02.2015r. - drobne poprawki