FANDOM

Doris Dorothy
Uczeń Ever After High
Doris-Dorothy-by-BłękitnaGwiazdeczka
Rodzice Dorotka
Historia rodziców "Czarnoksiężnik z Krainy Oz"
Urodziny 10 pażdziernik - moje włosy są niczym jesienne liście!
Strona Oczywiście, że jestem Royalsem! Moja opowieść jest bajeczna i pełna magii!
Pragnienie Wypełnić swe baśniowe przeznaczenie i znaleźć miłość!
Zdolność No cóż - potrafię wymyślać różne, ciekawe rzeczy, a także układać plany na szybko.
Romans W mojej opowieści jestem bardzo młoda, dlatego dopiero po niej znajdę księcia dla mnie!
Przeklęty moment Kiedy Tot złamał łapkę! Biedaczek - opiekowałam się nim całe dwa tygodnie.
Ulubiony przedmiot Czarogotowanie jest cudowne! Oczywiście nikt nie dorówna Ginger Breadhouse, ale kocham ten przedmiot!
Nielubiany przedmiot Czaronomia - nie lubię wykresów i diagramów.
Przyjaciele Lorna Jungle jest moją przyjaciółką najdroższą! Uwielbiam z nią spędzać czas. Może i jest nieśmiała i niedostępna, ale pod tą błonką kryje się cudowne serce - idealnej przyjaciółki!

Nie czytaj, Tot potrafi gryźć!

Doris Dorothy - 15-letnia córka Dorotki z baśni „Czarnoksiężnik z Krainy Oz”.

Wygląd

Doris ma rude włosy z jasnymi (blond) refleksjami. Posiada również jasno zielone oczy, z powiekami pomalowanymi różowym cieniem. Na jej głowie widnieje turkusowa opaska z przypinką. Usa panny Dorothy mają kolor jasno-różowy. Sukienka jest krótka, miętowa, z pół-przezroczystymi rękawami w kolorze niebieskim. Na ręce widać niebieską rękawiczkę. W tej samej dłoni dziewczyna trzyma złotą torebkę. Buty Doris są w kolorze intensywnej czerwieni, ze stosunkowo jasnymi koturnami - bo w kolorze bladego różu.

Na szyi dziewczyny widać naszyjnik. Dekolt obszyty jest zielonymi nitkami. Takie same nitki widać na botkach dziewczyny.

Charakter

Dorsi jest miła, troskliwa, ale i zawzięta, uparta i bardzo odważna. Uwielbia przygody, wycieczki. Lubi też rozmawiać, nawet o niczym. 

Dziewczyna przyjaźni się z Lorną Jungle - jest ona jednocześnie jej współlokatorką. Obie spędzają ze sobą sporo czasu, wspierają się i pomagają sobie.

Doris jest dobrą przyjaciółką, prawie tak wierną i cierpliwą jak Lorna. Obie wspomagają siebie i pocieszają. Doris stara się stopniowo oswajać przyjaciółkę ze światem pełnym ludzi. Uczy ją jak dobrze zacząć rozmowę i tak dalej - przyjaciółka jest jej bardzo wdzięczna. 

Bajka

Czarnoksiężnik z Krainy Oz (oryg. The Wonderful Wizard of Oz, później The Wizard of Oz) – powieść dla dzieci autorstwa L. Franka Bauma, pierwsza część cyklu o czarodziejskiej krainie Oz. Powieść została wydana w Chicago w 1900 roku. Czarnoksiężnik z Krainy Oz, będąc pierwszym utworem fantasy w amerykańskiej literaturze dziecięcej, stał się istotnym elementem rozwoju tej literatury. Jest też zaliczany do klasyki światowej literatury dla dzieci.

Książka opowiada o Dorotce, która w wyniku tornada, wraz ze swoim domem, a w nim psem Toto, przeniosła się do Krainy Oz. Tam spotkała kilku przyjaciół: Blaszanego Drwala, Stracha na Wróble i Tchórzliwego Lwa. Razem postanawiają odwiedzić czarnoksiężnika z Krainy Oz, który może im pomóc spełnić marzenia. Jednak czarnoksiężnik oczekuje wzamian zgładzenia czarownicy. Przyjaciele udają się do jej zamku, jednak przechodząc przez pole maków, zapadają w sen. Porywają ich małpy latające, nasłane właśnie przez ową czarownicę. Kiedy Dorotka widzi czarownicę, postanawia oblać ją wodą - tak właśnie, jak się okazało, można było ją zgładzić. Gdy wszyscy szczęśliwie wrócili do czarownika, okazało się, iż jest on tylko karłowatym starcem, który mieszkał w środku szmaragdowego posągu. Wszyscy wibierają się w podróż jego balonem. Jednak podczas podróży pies Dorotki - Toto, wypada z koszyka balonu. 

Dzięki zaczarowanym trzewiczkom dziewczyna dociera do domu - tam czekają na nią ciocia i wuj, w nowym domu. 

Relacje

rodzice

Doris dogaduje się z mamą wyśmienicie - to samo z tatą. Rodzice ją wspierają, kochają i bardzo się o nią troszczą. Chcą też dla niej jak najlepiej - dobrze wychowali dziewczynę i dali z siebie 100%, spełnili swoją rolę rodzicielską. 

uczniowie EAH

Lubią Doris. Jednak ona nie przepada za Apple White. .Oczywiście skrycie, gdyż w szkole nie miałaby życia - no bo Apple jest tam liderem i gwiazdą. 

Najlepszą przyjaciółką Doris jest osoba, która ją rozumie, wspiera i panna Dorothy może w każdej sytuacji na niej polegać, a do tego jest bardzo cierpliwą osobą! Mowa oczywiście o Lornie Jungle - współlokatorce Doris. Dziewczyny  bardzo się przyjaźnią, mimo wszystko. W każdej sytuacji mogą liczyć na wzajemne zrozumienie, zaufanie i wsparcie!

Zwierzak

Doris posiada psa imieniem Tot - ten zwierzak ma również odegrać w jej bajce rolę. Jest on dzieckiem psa mamy Doris - Toto. 

Piesek jest jasno-brązowy. Posiada niebieską obróżkę. Jest bardzo uroczy i miły, chociaż bardzo waleczny, jeśli jego pani grozi krzywda. 

Ciekawostki

  • Posiada psa, który nazywa się Tot - odegra też on rolę w jej opowieści
  • Ulubioną potrawą Doris jest budyń waniliowy
  • Dziewczyna mimo opowiedzenia się po stronie royalsów, nie lubi Apple - jej sposobu bycia i tego, że wszyscy robią co zechce.
  • Doris jest spod znaku wagi.
  • Dzieli pokój ze swoją najlepszą przyjaciółką. 
  • Doris jest dosyć niska. 
  • Dziewczyna uwielbia kwaśnie owoce cytrusowe i kocha lemoniadę! Uwielbia też kwaśne żelki.

Historia

  • 23.01.2015r. - rodzi się pomysł na Doris
  • 24.01.2015r. - powstaje artykuł...
  • 31.01.2015r. - art oraz tabela profilu :)
  • 31.01.2015r. (23:30) - uzupełnienie infromacji

~Błękitna Gwiazdeczka

Błękitna-Gwiazdeczka-nick