FANDOM

Ech, jestem związana z łabędziami. Z każdym ptakiem tego gatunku jestem dziwnie zżyta.

—do Apple White w odcinku "Dotyk łabędzia"

Eira Eala - córka Conn'a z irlandzkiej legendy "Dzieci króla Lira".
Eira Eala
Uczeń Ever After High
Eira Eala by Czikorita08
Rodzice Conn
Historia rodziców "Dzieci króla Lira
Urodziny 22 grudnia
Strona Royalsi
Pragnienie Chciałabym stworzyć akcję na rzecz ochrony łabędzi.
Zdolność Potrafię przeobrazić się w łabędzia.
Romans Nikt mnie nie interesuje
Przeklęty moment Hmmm... Nie lubię, gdy zaczyna się wiosna. Podczas łabędziej transformacji pióra mi wypadają!
Ulubiony przedmiot Tresura i Dbanie o zwierzęta - uwielbiam się nimi opiekować, zwłaszcza łabędziami.
Nielubiany przedmiot Muzyka - ja po prostu skrzeczę!
Przyjaciele Ashlynn Ella kocha środowisko - tak jak ja. Przyjaźnię się też z Apple White

Nie dotykaj!

Wygląd

Eira to średniowysoka dziewczyna o długich, brązowych włosach z bursztynowym ombre. Oczy nastolatki są niebieskie. Skóra ma jasny odcień. Eala zwykle ma pomalowane powieki na szaro, a usta mają najczęściej odcień jasnego różu. We włosy ma upiętą spinkę z białymi, błyszczącymi koralikami.

Na co dzień ubrana jest w szarą tunikę bez rękawów. Na nogi zakłada jasnoszare legginsy, które sprawiają, że dziewczynie jest ciepło. Do tego dobiera czarne buty na szarym koturnie.

Charakter

Największą miłością Eiry są łabędzie. Dba o nie i zawsze potrafi im pomóc. Nie cierpi okrucieństwa wobec tych ptaków. Eala jest dość delikatną osobą, czasem też naiwną. Najłatwiej ją nabrać mówiąc, że jej ukochany ptak potrzebuje pomocy.

Niektórym się wydaje, że nastolatka ma na lekkiego bzika na punkcie łabędzi. Czasem, faktycznie, wygląda to jak obsesja, lecz dziewczyna nie chce po prostu, by spotkało je coś złego.

Historia rodzica

Eira jest córką Conn'a z irlandzkiej legendy "Dzieci króla Lira" Oto streszczenie mojego autorstwa:

Dawno, dawno temu w Irlandii żył sprawiedliwy król Lir wraz ze swą żona oraz czwórką dzieci: córką Fionnualą i synami Aodh'em, Fiachrem i Conn'em. król był też czarownikiem. Pewnego dnia żona Lira zmarła. Rodzina królowej była pogrążona w smutku. Po żałobie Lir wziął ślub z kobietą o imieniu Aoife, która była czarodziejką, która nienawidziła dzieci swego męża. Pewnego dnia zabrała dzieci nad jezioro Lough Derravaragh. Podczas świetnej zabawy w wodzie Aoife zmieniła rodzeństwo w łabędzie. Powiedziała, że przez trzysta lat będą pływać po tym jeziorze, potem spędzą kolejne trzy stulecia nad morzem, by po trzystu latach znów powrócić nad jezioro. Będą łabędziami tak długo, dopóki nie zabije dzwon oznaczający nową erę, po czym odeszła z udawanym smutkiem do króla i oznajmiła mu, że jego dzieci utopiły się. Załamany król poszedł nad jezioro i szukał ciał, lecz znalazł tam tylko 4 łabędzie. Jeden z nich - Fionnuala - opowiedziała ojcu całą historię. Rozgniewany król zmienił swą żonę w ćmę. Lir codziennie odwiedzał dzieci, aż w końcu zmarł. Smutne dzieci wypełniły wolę Aoife samotnie, aż w końcu zadzwonił długo oczekiwany dzwon. Łabędzie zwróciły się do mnicha, który zmienił rodzeństwo w ludzi.

Relacje

Rodzice

Eira jest córką Conn'a.

Przyjaciele

Ponieważ córka Conn'a jest nowa w Baśnioceum, nie zna zbyt wielu osób. Jednak najlepsze kontakty ma z Ashlynn Ellą i Apple White.

Miłość

Obecnie Eira nie jest nikim zainteresowana. Wcześniej była zainteresowana Sparrowem Hoodem, lecz gdy poznała jego charakter, otrząsnęła się.

Zwierzę

Zwierzęciem dziewczyny jest mały łabędź Bella. Otrzymała ją podczas przywoływania zwierząt.

Lili by Czikorita08

Lili

Drugim pupilem nastolatki jest mały chomiczek Lili. Lili to chomiczka o brązowym futerku z kremowym brzuszkiem i grzywką. Oczka ma niebieskie. Lili uwielbia psocić oraz spać w swoim posłaniu (malutki, brązowy koszyczek, szara poduszka w płatki śniegu, czarna kołderka). Eala często wkłada ją do torebki i ze sobą nosi.

Linie

Eira Eala by Czikorita08
  1. Basic
  • Nazwa linii: Basic
  • Data wydania: 11.10.2015
  • Opis: Dziewczyna ma rozpuszczone włosy z bursztynowym ombre. Ma na sobie szarą tunikę, jasnoszare legginsy i czarne kozaki z szarym koturnem. We włosach ma białą spinkę zrobioną z koralików. Na twarzy ma delikatny makijaż.
Eira Eala Legacy Dau by Czikorita08
  1. LD
  • Nazwa linii: Legacy Day
  • Data wydania: 12.10.2015
  • Opis: W tej wersji córka Conn'a ma włosy ułożone na bok. Nastolatka ma na sobie szarą bluzkę odsłaniającą jedno ramię. Niżej można zauważyć spódniczkę z ciemnoszarą, szarą i jasnoszarą falbanką. Na nogach ma rajstopy i ciemnoszare botki z szarym koturnem.
    Eira Eala Getting Fairest by Czikorita08
  1. GF
  • Nazwa linii: Getting Fairest
  • Data wydania: 26.12.2015
  • Opis: W tej linii Eira Ma włosy związane w kucyka gumką zrobioną z białych koralików. W tym wydaniu ubiera na siebie koszulę nocną w kropki. Jest ona szara z ciemniejszymi falbankami, a ostatnia jest przezroczysta. Na rękawkach ma puszek z piór łabędzich. Na nogach ma białe skarpetki i ciemnoszare baletki.

Ciekawostki

  • Imię Eira w języku szkocki znaczy śnieg. Nawiązuje to do jednej z wersji legendy, w której pisze, że każde z rodzeństwa miało białego konia i dwa śnieżnobiałe psy.
  • Eala w języku irlandzkim oznacza łabędź.