FANDOM

Elle Dormouse
Uczeń Ever After High
Elle-Dormouse
Rodzice Popielica
Historia rodziców "Alicja w Krainie Czarów"
Urodziny 4 kwietnia
Strona Jestem Royalsem - byłby to błąd, gdybym nie chciała żyć w Krainie Czarów!
Pragnienie Chciałabym mieć jak najlepsze życie w Krainie Czarów i móc to czarowne miejsce odkrywać!
Zdolność Potrafię w każdej chwili zmienić się w popielicę - taką z małym, bajecznym kapelutkiem!
Romans Uch, nie myślę o tym. Ale chciałabym go poznać przy herbatce
Przeklęty moment Gdy podczas spotkania postaci z Krainy Czarów rozlałam na swoją czarymarystyczną sukienkę herbatę...
Ulubiony przedmiot Grimmnastyka - mam dużo energii, mogę ja spokojnie wyładować podczas tych zajęć!
Nielubiany przedmiot Czargotowanie - okazuje się, że nie wszyscy lubią ser z Krainy Czarów, który przyrządza moja mama...
Przyjaciele Wszyscy z Krainy Czarów, Greta Souris, Olivia Puppy jak i Ginna von Lamp

Niezbyt grzecznie jest czytać cudzy pamiętnik!

Słodkie wnęki i żabie skóry pozbawiły pcheł!

—mówi w języku zagadkowym

Czajniczek

Elle Dormouse - córka popielicy z "Alicja w Krainie Czarów"

Wygląd

Elle jest dość wysoką i szczupłą dziewczyną. Jej włosy są kasztanowe, często związane w luźnego warkocza różową wstążką. Oczy ma koloru brązowego pomieszanego z pomarańczą. Pd oczami widoczne są piegi, które są pozostałością po wąsikach. Z głowy wyrastają mysie uszy.

W codziennych ubraniach następnej popielicy dominują ciemne kolory. Na jej głowie spoczywa charakterystyczny kapelusz w kolorze pruskiego błękitu. W górnej części ciała Elle ma na sobie białą koszulkę zakrytą czarna marynarką z fioletowymi guzikami. Wyżej taż jest widoczna niebieska muszka. Na nogach dziewczyna ma legginsy w stylu Galaxy oraz botki w kolorze sinym na koturnie w kolorze atramentu.

Charakter

Elle - jak na dziewczynę z Krainy Czarów przystało - jest lekko szalona. Czasami zachowuje się spontanicznie. Jest wulkanem energii, trudno ja ujarzmić. Dużo mówi, czasami jest lekko irytująca i denerwująca. Jednak wiele osób jej to wybacza i ją bardzo lubią

Historia rodzica

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa.

Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Relacje

Rodzina

Dormouse świetnie dogaduje się ze swoją matką. Są ze sobą bardzo zżyte, strasznie trudno byłoby się z nią rozstać. Mieszka tymczasowo u swej kuzynki, która wyprowadziła się z Krainy Czarów. Jej tata wyprowadził się od żony po 2 latach od narodzin córki i został w Krainie Czarów.

Przyjaciele

Elle ma w całym Baśnioceum wielu znajomych i przyjaciół. Jej dobrymi przyjaciółmi są potomkowie postaci z Krainy Czarów. Parę razy w miesiącu mają spotkanie w Zaczarowanej Herbaciarni, na których piją herbatkę, jedzą ciasteczka, rozmawiają (oczywiście w języku zagadkowym), po czym wybierają się do Zaczarowanego Gaju.

Dziewczyna jest tez w dobrych stosunkach z Olivią Puppy, którą poznała na zajęciach z przeznaczenia. Jej dobrą znajomą jest też Ginna von Lamp, którą również poznała na tych zajęciach.

Miłość

Rzadko myśli o miłości, jednakże ma nadzieję, że kiedyś przy herbacie pozna tego jedynego.

Zwierzak

Dziewczyna posiada samczyka zająca o imieniu Fluffy. Podobnie jak inni uczniowie z Krainy Czarów, dziewczyna spotkała swojego zwierzaka podczas specjalnych zajęć do tego przeznaczonych. Jest szary, jedynie ogonek, łapy, brzuch i pyszczek ma białe. Jest mięciutki i bardzo słodki.

Stroje

  1. Basic
  • Nazwa serii: Basic
  • Data wydania: 6 lipca 2015r.
  • Opis: W tej odsłonie dziewczyna ma włosy związane w luźnego warkocza.Na głowie ma kapelusz ozdobiony kokardą. Ma na sobie białą koszulkę, która zakryta jest przez czarną marynarkę. Ma też muszkę. Na nogach ma legginsy Galaxy oraz botki w kolorze sinym z futerkiem.
  1. GF
  • Nazwa serii: Getting Fairest
  • Data wydania: 7 lipca 2015r.
  • Opis: Tutaj włosy Elle są związane w dwa kucyki różowymi gumkami. Jej koszula nocna jest ciemna, fioletowa w czajniczki. Pod nią jest piżama. Składa się ona z białej koszulki z filiżanką oraz z morskich spodenek. Na nogach ma fioletowe papucie na morskim koturnie. Do tego ma ona również czarną szafkę z fioletowymi półkami. Ozdobiono ją szyldem z filiżanką i czajniczkiem oraz kapeluszem (podobnym do kapelusza Maddie podczas Dnia Koronacji) Na pierwszej półce Dormouse umieszcza swój kapelusz i muszkę, na drugiej puderniczkę, szczotkę i lustro, a na trzeciej zdjęcie z ojcem, jak była mała i pluszaka od niego - szarego zająca z zegarem. Ostatnia półka jest pamiątkowa.

Ciekawostki

  • Art stworzyła Halszka
  • Bardzo lubi grać razem z Lizzie w karty.
  • Nie przepada za sushi

Galeria