FANDOM

Fancy Langstrump
Uczeń Ever After High
FancyLangstrumpBasic
Rodzice Pippi Langstrump
Historia rodziców Pippi Pończoszanka
Urodziny 12 kwietnia
Strona Royals
Pragnienie Wywołać uśmiech na twarzy wszystkich uczniów baśnioceum!
Zdolność Czasami zdarza mi się powiedzieć coś dziwnego, np.: jutro będziesz mieć najgorszy dzień w życiu. Następnego dnia okazuje się, że przewidziałam przyszłość!
Romans Szukam kogoś wesołego. Najlepiej z odległej, morskiej krainy...
Przeklęty moment Chyba jeszcze go nie miałam. No, może wtedy, kiedy rzuciłam arbuzem w twarz Baby Jagi...
Ulubiony przedmiot Chyba grimmnastyka. CHYBA.
Nielubiany przedmiot Koronorachunki. Odkąd pomyliłam dwójkę z piątką, moja pończocha już nigdy tam nie postanie.
Przyjaciele Rabe Fromage jest po prostu przebajeczna!

{{{pamiętnik}}}

Fancy Langstrump- córka Pippi Langstrump. Uczy się w Ever After High. Stoi po stronie Royalsów.

Osobowość

Fancy jest wiecznie wesołą osobą. Zdarza jej się kłamać, jednak bardzo tego nie lubi. Nie zna zasad dobrego wychowania. Uwielbia jeść palcami. Liczy na to, że spotka wielu życzliwych przyjaciół i wywoła uśmiech na ich twarzach.

Czasami jest przesadnie odważna i zbyt ambitna, ponad miarę swoich umiejętności. Często jest karana przez nauczycieli, a Apple White jest przerażona jej stylem zachowania. Lubi od czasu do czasu ,,pomarzyć o tym, co by było, gdyby..." Nie cierpi nudy. Wielu osobom przeszkadza jej wybujała wyobraźnia, niektórzy jednak szanują to, co wyprawia się w głowie dziewczyny.

Wygląd

Fancy ma długie, rude włosy, które upina w długi warkocz. Jej oczy są koloru ciemnoniebieskiego. Zazwyczaj ma na sobie błękitną bluzkę z czerwonymi, bliżej nieokreślonymi wzorami i jasnozieloną spódniczkę, na której znajdują się czarne plamy po atramencie. Oprócz tego nosi złote kolczyki z wyspy Agiurymbaba i czerwono-żółto-niebieskie frotki: jedną na nadgarstku, a drugą na łokciu. Na nogach ma czerwono-białe trampki z kokardką oraz różową i fioletową pończochę, tyle że jedna sięga jej do kolan, a druga tylko trochę ponad kostkę...

Bajka

,,Pippi Pończoszanka" to książka napisana przez Astrid Lindgren. Opowiada o pewnej dziewięcioletniej dziewczynce mieszkającej w Willi Śmiesznotce i posiadającej małpkę: Pana Nillsona i konia. Jej ojciec został królem murzyńskim, a matka umarła, gdy Pippi była jeszcze mała. Ale razem z nowymi przyjaciółmi: Anniką i Tommym na pewno nie będzie narzekać na nudę!

Miejsce pochodzenia

Szwecja, chociaż razem ze swoją mamą i dziadkiem - czyli królem murzyńskim - wiele podróżowała po świecie i nie jest już pewna, skąd tak naprawdę jest.

Tutaj pojawia się pewien problem. Fancy chce podążać za swoim przeznaczeniem, ale znacznie łatwiej dogaduje się z Rebelsami. Jednak mimo to możemy z czystym (albo nieczystym) sumieniem stwierdzić, ze jest Royalsem.

Relacje

Rodzina

Fancy często pływa statkiem po morzu z mamą i dziadkiem. Lubi z nimi żartować i śmiać się z rzeczy, które dla innych są niezrozumiałe.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się z Rabe Fromage, z którą ma wiele wspólnego. Fancy toleruje wybór Rabe o zostaniu Rebelsem, a w zamian córka Kruka nie zwraca uwagi na dziwny ubiór koleżanki.

Wrogowie

Fancy nie ma żadnych wrogów - wszyscy ją lubią, a przynajmniej szanują.

Zwierzak

Zwierzakiem Fancy jest rybka o imieniu Kapitan. Podobno spełnia życzenia, jednak nikt w to nie wierzy.

Stroje

FancyLangstrumpBasic

Basic

W tej wersji włosy dziewczyny są splecione w długi warkocz. Nosi niebiesko-czerwoną bluzkę i jasnozieloną spódnicę z plamami po atramencie. W uszach ma złote kolczyki, a na rękach kolorowe frotki. Ma również czerwone buty na koturnie i dwie pończochy: jedną różową, a drugą fioletową.                

Bandicam 2015-11-24 19-20-16-906

Legacy Day

Tutaj włosy Fancy są upięte w dwa warkocze, a grzywka jest nieco dłuższa. Ma wysokie, czerwone buty na żółtym koturnie i fioletowo-różowe rajstopy. Nosi też ciemnoniebieską bluzkę z krótkim rękawkiem i czerwoną, szeroką spódnicę. Pomiędzy bluzką a spódnicą znajduje się jasnozielony pasek.

Ciekawostki

  • Jest spod znaku Barana.
  • Czasami po prostu się ,,wyłącza".
  • Lubi denerwować nauczycieli.
  • Kolekcjonuje rzeczy niepotrzebne.
  • ,,Fancy" to po angielsku ,,wyobraźnia". Nawiązuje to do jej mocno wybujałej fantazji.