FANDOM

Proszę uprzejmie o nie edytowanie i nie dodawanie kategorii bez mojej zgody. Dziękuję

Godwin Fairy
Uczeń Ever After High
Godwin
Rodzice Dobra Wróżka (eng. Fairy Godmother)
Historia rodziców Moja mama jest częścią każdej bajki, gdzie księżniczkom trzeba trochę magii by odnaleźć księcia
Urodziny 7 lipca
Współlokator Bonifacy Goldener
Strona Roybel
Pragnienie Może to dwuznacznie zabrzmieć ale pragnę uszczęśliwiać kobiety. Serce mi pęka jak widzę je we łzach. Zawszę jestem na ich rozkazy.
Zdolność Jestem synem dobrej wróżki. Świat magii stoi przede mną otworem, nie kryjąc żadnej tajemnicy.
Romans Pomagam każdej uczennicy w kłopotach z ich księciem, ale sam nie mam czasu szukać kogoś dla siebie.
Przeklęty moment Jestem skate'erem. Przy tych wszystkich widowiskowych wyczynach nie trudno o zgubienie mojej różdżki, albo, co gorsza, o jej złamanie. To by była katastrofa.
Ulubiony przedmiot Magiologia. Nauka kontrolowania swoich magicznych zdolności jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Nielubiany przedmiot Tresura i Dbanie o zwierzęta. Okazuje się, że magiczny pył źle wpływa na ich sierść. Zielony kot, albo latająca świnia to niecodzienny widok.
Przyjaciele C.A. Cupid i Faybelle Thorn

N/A

Godwin Fairy - syn Dobrej Wróżki, bohaterki wielu baśni, gdzie księżniczce trzeba dopomóc w odnalezieniu księcia z bajki. Jest skate'em i miłośnikiem dam w potrzebie.

Osobowość

Wróżek jest typowym luzakiem. Tzw. "spinki" ma wówczas gdy za bardzo stara się pomóc damą w potrzebie. Jeszcze nie dojrzał do tego, aby profesjonalnie obchodzić się z problemami innych. Równorzędnie mocno odczuwa też wrodzoną potrzebę niesienia pomocy, a każdy związany z tym stres przyprawia go o kolejny biały pieprzyk na twarzy.

Szlachetny, czy Buntownik?

Godwin nie jest do końca przekonany o tym czy chce podążać, za własnym przeznaczeniem. W trakcie wyboru stron, miał z tym poważny problem. Nieoficjalnie przyznał, że chce być Rebelsem, co nigdy nie zostało ogłoszone publicznie.

Wygląd

Godwin jest chłopcem o bladej cerze i ciemno-granatowych włosach. Ma piegowaty nos, piękne, kryształowo błękitne oczy i wieczny szczerozłoty uśmiech. Z pleców wyrastają mu dwie pary białych skrzydeł.

Zainteresowania

Skateboarding

Godwin nigdy nie rozstaje się ze swoją deskorolką z wizerunkiem ważki. Jeździ na niej nawet po korytarzach szkoły. Potrafi wykonać na niej wiele karkołomnych wyczynów. Często ułatwia sobie drogę z punktu A do punktu B.

Relacje

Rodzina

Matka-godwina

Godwin jest adoptowanym synem Dobrej wróżki. Swoich biologicznych rodziców zna, lecz nigdy ich osobiście nie spotkał. Miał też przyrodnią, starszą o 10 lat siostrę, która przepadła w nie wyjaśnionych okolicznościach. W odcinku Spadająca gwiazda, poznajemy ją po napisach końcowych.

Nie wiążą go żadne więzy rodzinne z Farrah Goodfairy.

Przyjaciele

Jego najlepszą przyjaciółką a zarazem powierniczką spostrzeżeń jest Chariclo. Razem z dziewczyną rozwiązują wspólnie problemy innych natury socjalno-miłosnej. Dobre relacje ma również z Faybelle, choć nie ukrywa swoich krytycznych poglądów na temat jej aroganckiego zachowania.

Koleżeńskie stosunki utrzymuje również ze swoim współlokatorem - Bonifacym.

Miłość

Godwin jest wystarczająco pochłonięty pomaganiem damą w potrzebie, by nie mieć czasu na swój romans.

Zwierzak

W dzieciństwie posiadał on małą wywernę, zwaną Wawerly. Jednak po śmierci pupila, Godwin nie zdecydował się już na przegarnięcie kolejnego zwierzaka. W swojej prywatnej kolekcji pamiątek, nadal trzyma obroże po Wawy.

Wrogowie

Godwin nie posiada żadnych wrogów, o których wie.

Bajka

Thumbnail.asp
Dobra wróżka jest postacią występującą w wielu baśniach, takich jak na przykład Kopciuszek, Śpiąca królewna czy też Pinokio. Często posiada magiczne zdolności a jej zadaniem jest niesienie pomocy w kryzysowych sytuacjach głównym bohaterom.

Pinokio - Baśń o drewnianej kukiełce, której największym pragnieniem jest stać się prawdziwym chłopcem. W tej baśni Dobra Wróżka przybiera postać Błękitnej wróżki - dobrej i pięknej kobiety, która za sprawą swej magicznej różdżki tchnie życie w drewniana lalkę, lecz także obarcza ją klątwą prawdomówności.

Kopciuszek - Baśń o młodej sierotce wychowywanej w domu macochy i przyrodnich sióstr. W tej baśni Dobra wróżka swej magicznej mocy użycza aby pomóc tytułowemu Kopciuszkowi w dotarciu na bal, kreując dla niej bajeczną suknie a także tworząc wspaniałą karocę. I tu magia ma pewien haczyk, gdyż czar pryska gdy zegar wybija północ.

Śpiąca królewna - Baśń o córce pary królewskiej, która zostaje przeklęta wyrokiem śmierci przez złą czarownine w dniu swojego chrztu. W tej baśni, Jedna z Dobrych wróżek łagodzi klątwę do wiecznego snu, który przerwać może jedynie pocałunek prawdziwej miłości. Inne wróżki obdarowywują dziecko, wyjątkowymi aututami, takimi jak uroda lub piękny głos.

Biografia

Godwin wychowywał się w wymiarze na pograniczu wszystkich baśniowych światów, znanym tylko godnym wybrankom. Niektórzy nazywają go Niebem, przez jego umiejscowienie wysoko nad ziemią i znacznym zagęszczeniu chmur. Chłopak urodził się podobnie jak Pinokio, przez tnienie życia w martwe ciało. Godwin nie znając osobiści swoich biologicznych rodziców, żył w domu obserwując poczynania przybranej matki przez magiczne lustro. Była to forma jego edukacji, gdyż nie chodził do żadnych szkół przed przystąpieniem do Ever After High. Dobra wróżka uznała, że nigdzie nie nauczy się lepiej swojej roli niż w domu, pod czujnym okiem matki.

Cytaty

  • Dziewczyna? A po cóż mi jedna, skoro mogę uszczęśliwiać wszystkie, bez wyjątku? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

~Godwin spytany o status związku

Ciekawostki

  • Godwin urodził się martwy. Jego przybrana matka, Dobra wróżka, zabrała go od rodziców i tchneła w niego życie.
  • Godwin jest świadom, że Dobra wróżka nie jest jego biologiczną matką, ale darzy kobietę wielkim szacunkiem.
  • Chłopak był wychowywany w domu.
  • Jego skrzydła przypominają skrzydła ważki. Tak naprawdę nigdy nie nauczył się na nich latać.
  • Blask jego magii ma kolor srebrny.

Serie

Basic

Kosmyki włosów wyskakują spod grafitowo szarej czapki z napisem MAGIC. Nosi czarny podkoszulek oraz błękitną koszule w kratę, której mankiety i kołnierzyk są ozdobione wzorem gwiazdek, a rękawy podwinięte do 3/4. Na nogach nosi sztruksowe spodnie o prostym kroju. Ładu odbiera jedynie 'gothycka uprząż' na prawym udzie z pokrowcem na białą różdżkę i kilkoma ozdobnymi łańcuchami, brelokami gwiazd oraz jednym uchem szelek. Na nogach ma wygodne wysokie buty z prawie czarnej skóry. Nigdy nie rozstaje się ze swoją deskorolką z wizerunkiem ważki.

Legacy Day

Na jego głowie znajduje się wianek z błękitnych róż. Ma na sb bardzo fikuśny płaszcz matki z kapturem, który swobodnie zwisa mu na skrzydła. Góra jest zawinięta na jego ramionach niczym szal i spięta broszką w kształcie wróżki. Dół zwisa swobodnie, a jego boki są związane kokardkami, których ramiona bajecznie wirują długimi wstęgami. Pod spód ma granatowy sweter w kratę z wysokim kołnierzem i koszulę. Ich rękawy są podwinięte 3/4. Na nogach ma piaskowe sztruksy i ciemne trampki.

Hat-tastic Party

Godwin, podobnie jak reszta zaproszonych na przyjęcie, ma na głowie kapelusz - jasnoszary angielski kaszkiet. Do tego białą koszulę z łatami na łokciach, wpuszczoną w spodnie. Niskie skórzane buty. Kraciaste skarpety i szelki sprawiają, że jego strój jest bardziej szalony.

Getting Fairirst

Chłopak ma sobie flanelowe spodnie w kratę, luźny biały T-shirt i granatowy szlafrok sięgający mu do połowy ud.

Ratifairies

  • szybki szkic
Godwin jest głównym sanitariuszem szkolnej drużyny wrotkarskiej. Strój ratownika medycznego, od standardowego stroju, różni się jedynie czerwoną koszulką z odblaskowymi paskami na ramionach i krzyżem na lewej piersi.