FANDOM

Hailey Gale
Uczeń Ever After High
Hailey Gale
Rodzice Królowa Śniegu
Historia rodziców Królowa Śniegu
Urodziny 22 grudnia
Strona Royalsi
Pragnienie Chciałabym w przyszłości okazać się lepszą królową niż pewna panna White, której szczerze nie cierpię.
Zdolność Jako córka śnieżnej królowej, raczej wypadałoby, żebym władała mocami śniegu. Tak się jednak nie dzieje. Wciąż czekam na dzień, w którym odkryję swoje zdolności.
Romans Obecnie nie szukam swojej drugiej połówki. Najpierw wolę odszukać siebie w swoich przyszłych obowiązkach.
Przeklęty moment Nie cierpię maruderów, którzy narzekają, że w pobliżu mnie jest stanowczo za zimno. Kiedyś będą musieli się pogodzić z moim królewskich chłodem.
Ulubiony przedmiot Magia. Przydatna jest każda nauczona formułka z zaklęciem.
Nielubiany przedmiot Latanie na miotle. Czy ja wyglądam na jakąś wiedźmę?!
Przyjaciele Markitta de Espada i Raven Queen

-

Hailey Gale - córka Królowej Śniegu. Uczęszcza do Ever After High.

Osobowość

Hailey jest oziębłą dziewczyną o wielkim temperamencie. Została wychowana jak na księżniczkę przystało, przez co nie raz zaskakiwała wszystkich swoimi nienagannymi manierami. Na ogół podchodzi sceptycznie do nowo poznanych osób, ale posiada kilkoro przyjaciół.

Wygląd

Hailey jest dziewczyną o bardzo bladej skórze. Jest ona niemalże biała. Jej włosy są srebrzyste. Widnieje w nich również pojedyncze błękitne pasemko, które jest uplecione w dobierany warkocz i oplecione wokół głowy. Całość włosów sięga do bioder dziewczyny. Oczy Hailey są błękitne i lodowate. Jej brwi są tego samego koloru co włosy, a usta najczęściej pomalowane na błękitno. Gdy przebywa się w towarzystwie dziewczyny, zawsze wieje od niej silnym chłodem.

Bajka

Snowqueen

Królowa śniegu – baśń napisana w 1844 roku przez Hansa Christiana Andersena i opublikowana rok później.

W odróżnieniu od innych baśni napisanych przez Andersena, które zostały zainspirowane folklorem bądź tradycją innych narodów, opowieść ta zrodziła się w wyobraźni autora.

Baśń opisuje losy pary dzieci – Gerdy i Kaja, które żyły w przyjaźni aż do jednego z wiosennych dni. Wówczas do oka Kaja dostał się tajemniczy odłamek roztrzaskanego w przestworzach diabelskiego zwierciadła, który odmienił spojrzenie chłopca na świat w ten sposób, że wszystko, co piękne i dobre, postrzegał on od tej pory jako brzydkie i złe. Grzeczny chłopiec przemienił się w dziecko krnąbrne, złośliwe i okrutne. Na dodatek był zupełnie zależny od nieznajomej kobiety, która zwabiła go do siebie. Chłopiec wbrew ostrzeżeniom przywiązał swoje sanki do powozu zimowej damy i odjechał w nieznane. Była to tytułowa Królowa Śniegu, władczyni lodowatej krainy, której obce były jakiekolwiek ciepłe, serdeczne uczucia. Chciała ona pozyskać Kaja dla swych celów. Opuszczona i smutna Gerda wszczęła poszukiwania, narażając się w ich trakcie na wiele niebezpieczeństw, jednak po wielu perypetiach udało jej się odzyskać i uleczyć przyjaciela. Miasto, w którym mieszkają Kaj i Gerda to być może Heidelberg, gdyż w baśni opisano je prawie jak wspomniane miasto.

Relacje

Rodzina

Hailey jest córką Królowej Śniegu. Dziewczyna odczuwa ogromny respekt przed swoją matką, ale nie oznacza to, że się jej boi.

Przyjaciele

Przyjaciółkami Hailey są Markitta de Espada oraz Raven Queen. Obie dziewczyny spotkała na zajęciach. Z Markittą siedzi w ławce, są nawet współlokatorkami. Hailey i Raven zbliżyły aspiracje dotyczące pozostania królową. Mimo tego, że Queen należy do grona buntowników, dziewczyny nie zważają na nieprzychylne komentarze innych i nadal się przyjaźnią.

Miłość

Hailey obecnie z nikim się nie spotyka. Uważa, że najpierw powinna nauczyć się, jak poprawnie wykonywać swoje obowiązki, a dopiero później odnaleźć swoją drugą połówkę.

Stroje

Basic

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii część włosów Hailey upięta jest w kok. Pozostała ich część jest lekko pofalowana i opada swobodnie na plecy dziewczyny. Szyję Hailey zdobi lodowy, brokatowy naszyjnik, z którego zwisają sople lodu. Dziewczyna ubrana jest w dwukolorową sukienkę na białych, futrzanych ramiączkach. Pierwsza część jest jasnoniebieska, wykończona szpicem opadającym na poniższą część i wzorkiem z białych płatków śniegu na dole. Druga część jest ciemnoniebieska i również wykończona podobnym wzorkiem, ale z granatowych płatków. Obie partie wykończone są białym futerkiem. Na palcu lewej dłoni Hailey widnieje granatowy pierścionek w kształcie płatka śniegu. Prawy nadgarstek dziewczyny jest ozdobiony niebieską, brokatową bransoletką, której końce imitują sople lodu. Na nogach Hailey widnieją szare, połyskująca rajstopy. Buty dziewczyny są niebieskie i sięgają one kostki. Wykończone są również białym futerkiem. Ich podeszwa jest ciemnoniebieska i brokatowa, a obcas - granatowy i w kształcie płatka śniegu.

Meta timeline

  • 15 stycznia 2014: Istnienie dziewczyny zostało ujawnione.
  • 18 stycznia 2014: Oficjalny art Hailey zostaje ujawniony
  • luty/marzec 2014: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Imię dziewczyny pochodzi od angielskiego słowa "hail", które oznacza grad.
  • Nazwisko Hailey pochodzi od angielskiego słowa "gale", oznaczającego wichurę.
  • Swoje urodziny obchodzi 22 grudnia, czyli w pierwszy dzień kalendarzowej zimy.
  • Jest spod znaku koziorożca.

Galeria