FANDOM

Hiver Snowstorm
Uczeń Ever After High
Bez tytułu-3
Rodzice Pani Zima
Historia rodziców Pani Zima
Urodziny 1 sierpnia
Strona Buntownicy
Pragnienie Chciałabym zrozumienia ze strony mojej matki
Zdolność Gdy się zdenerwuję, potrafię wywołać zamieć śnieżną albo spowodować aby ktoś miał całą głowę w smole.
Romans Obecnie nie mam chłopaka
Przeklęty moment -
Ulubiony przedmiot Muzyka- pomaga mi zapomnieć o moich problemach
Nielubiany przedmiot Złoczaromagia- czy ja jestem dzieckiem jakiejś czarownicy?
Przyjaciele Highlander Pastourelle

Nie tykaj- grozi zamiecią

Mamo, ja nie chcę być kolejną Panią Zimą.

—Hiver do matki.

Hiver "Hivey" Snowstorm- córka Pani Zimy z baśni pod tym samym tytułem. Ma 16 lat i opowiada się po stronie Rebelsów. Hiver strasznie się krzywi, gdy słyszy coś o pieniądzach z nieba i smole. Jedyną rzeczą, którą może wykonywać codziennie jest sprzątanie. Chciałaby, by jej matka zrozumiała, że nie dla niej jest siedzenie i czekanie na dobrą dziewczynkę, która zrobi wszystko za ciebie. Jej najlepszą przyjaciółką i współlokatorką jest Highlander Pastourelle.

Osobowość

Hiver to dziewczyna samodzielna i uparta. Spośród uczniów Ever After High Hivey jest najbardziej bezpośrednia. Dziewczyna jest towarzyska i bezinteresowna.

Wygląd

Hivey nosi niebieską bluzkę oraz fioletowy sweter i tego samego koloru spódnicę, i buty. Ma brązowe włosy, w które zawsze wpina granatową spinkę.

Baśń

Pewna wdowa miała dwie córki. Jedna z nich, będąca pasierbicą, była piękną, dobrą i pracowitą dziewczyną o jasnych jak słońce włosach. Zaś druga z kolei, rodzona córka wdowy, była bardzo brzydką, złą i leniwą dziewczyną o ciemnych jak noc włosach. Kobieta bardziej kochała tę drugą. Pasierbica na zlecenie macochy pracowała nad wrzecionem cały dzień, aż z palców leciała krew. Gdy poplamione krwią wrzeciono wpadło do studni, dziewczyna powiedziała o tym macosze. Ta zaś nie słuchając tego prosiła pasierbicę o odzyskanie wrzeciona. Biedna „pracowita dziewczyna” wróciła do studni i tam wskoczyła. Kiedy odzyskała przytomność, znalazła się na łące, wstała i ruszyła na poszukiwanie wrzeciona. Po drodze „pracowita dziewczyna” wyciągnęła z pieca bochenki chleba i wytrząsała dojrzałe jabłka z jabłoni. Później trafiła do pałacu Pani Zimy. Przez trzy dni wykonała wszystkie prace od sprzątania, aż po ścielenie pościeli. Później „pracowita dziewczyna” zaczęła tęsknić za domem. Pani Zima zaprowadziła ją do bramy. Gdy się brama otworzyła, deszcz złota spadł na „pracowitą dziewczynę”. Pani Zima słowami Oto nagroda za twoją pilność dała pasierbicy utracone wrzeciono. „Pracowita dziewczyna” po powrocie do domu opowiedziała macosze i siostrze o tym zdarzeniu. Kobieta widząc pasierbicę pokrytą złotem, postanowiła posłać swoją drugą córkę do pałacu Pani Zimy. Stojąc przy studni „leniwa dziewczyna” zraniła się cierniem i poplamiła wrzeciono. Wrzuciła je do studni i wskoczyła za nim. Tak jak jej siostra znalazła się na łące. Po drodze córce wdowy nie chciało się wyjąć bochenków chleba z pieca, ani wytrząsać jabłek z jabłoni. Gdy dotarła do pałacu Pani Zimy, wcale się jej nie bała. Przez trzy dni „leniwa dziewczyna” zaniedbywała pracę i nie zaścieliła łóżka. Pani Zima była z niej niezadowolona, zwolniła ją ze służby i zaprowadziła do bramy. Gdy się brama otworzyła, deszcz smoły spadł na „leniwą dziewczynę”. Pani Zima słowami Oto kara za twoje lenistwo zamknęła bramę. Córka wdowy wróciła do domu smutna i brudna. Zrozumiała, że nie może gardzić czyjąś pracą.

Umiejętności

Hiver w przypływie gniewu potrafi wywołać burzę śnieżną albo spowodować aby ktoś miał całą głowę w smole.

Relacje

Z mamą

Hiver często kłóci się z mamą o przeznaczenie. Matka dziewczyny nie potrafi zaakceptować decyzji córki. Uważa, że Hiver powinna być Royalsem i iść za swoim przeznaczeniem.

Z przyjaciółmi

Hiver przyjaźni się z Highlander Pastourelle, córką Heidi. Highlander rozumie ją i wspiera po kłótniach z matką. Dziewczyna utrzymuje dobre kontakty z Bunny Blanc i Ginger Breadhouse.