FANDOM

Ja wychodzę! To miejsce dla delikatnych płotek, a nie rekinów, takich jak ja!

— Na zajęciach uczniowskiej rady royalsów.

Janet H'Ook
Uczeń Ever After High
280px
Rodzice Kapitan Hak
Historia rodziców "Piotruś Pan"
Urodziny 19 września - czyli Międzynarodowy Dzień Mówienia Jak Pirat! Ahoj!
Strona Jestem Royalsem - jak czarownie jest żeglować po morzu. I nie zamierzam się przejmować jakimś dzieciakiem.
Pragnienie Moja historia nie ma dla mnie zakończenia - chcę dopisać własne, dalsze pirackie losy, po wypełnieniu przeznaczenia. I na pewno nie utracę ręki - nie pozwolę na to!
Zdolność Potrafię zarówno doskonale prowadzić wszelkiego rodzaju okręty, jak i świetnie pływam.
Romans Nie interesują mnie szkolne płotki!
Przeklęty moment Pewnego razu, w pojedynku na szpady, nędzna flądra przecięła mi mój płaszcz!
Ulubiony przedmiot Nie ma to jak Sztuka Nikczemności! Nie jestem aż czarnym charakterem, ale lubię ten przedmiot.
Nielubiany przedmiot Uczniowska Rada Royalsów - czasami się zastanawiam, co ja tam w ogóle robię? To jest przedmiot dla księżniczek, których największym problemem jest upomnienie na lekcji!
Przyjaciele Moją najlepszą przyjaciółką jest Henrietta Havenksen. Czasami wydaje mi się, że tylko ta dziewczyna w całej szkole mnie rozumie!

Chcesz się ze mną zmierzyć na szpady? Tknij tylko mój pamiętnik.

Janet H'Ook - dla przyjaciół Jane - córka Kapitana Haka z baśni pt. ƒ„Piotruś Pan”...

Nazwa i dziedzictwo adoptowane od Galla najukochańszego! 

Wygląd

Ogólny opis:

Jane jest dziewczyną o czarnych włosach, jasnej cerze i intensywnie czerwonych ustach. Jest średnio wysoka. 

Charakter

Janet jest z natury ostrą osobą - czasami chamską. Często marudną. Baśnioceum i jego uczniowie niezbyt odpowiadają surowej dziewczynie, która wychowała się na statku. Piratkę denerwują zarówno dziewczęta, jak i chłopcy w Ever After. Głównie ich delikatność - bo nawet chłopcy zachowują się jak panienki. 

Janet jest zawzięta i pamiętliwa. Zawsze walczy o swoje oraz o dobro przyjaciół. Jest bardzo słowna, a honor dla niej znaczy bardzo wiele. Czasami, ale tylko w skrajnych przypadkach, ucieka się do kłamstw czy podstępów.

Jednak owe cechy charakteru nie znaczą, że Janet jest nieprzyjazna - jest przyjazna, potrafi się dobrze bawić. Nie wszyscy w Baśnioceum ją denerwują. 

Relacje

Rodzina

Kapitan Hak jest dumny ze swojej córki, chętnie uczy ją pirackich zachowań i bardzo o nią dba - zawsze starał się, aby dziewczynie nic nie brakowało. Mama Janet nie jest delikatną kobietą, zna przeznaczenie córki. I bardzo ją kocha, widzi też, że dziewczynie odpowiada pirackie życie. 

Przyjaciele

Janet najbardziej przyjaźni się z Henriettą. Dziewczyny doskonale się rozumieją. Panna H'Ook jest też w bardzo dobrych stosunkach ze swoją współlokatorką Anais Cadette

Oprócz tego Janet koleguje się z Cedar Wood, Lizzie Hearts oraz Cerise Hood.

Wrogowie

Lub też denerwujący ludzie - Janet denerwuje Dexter Charming; fajtłapa. Piratka wie, że nie zachowuje się on jak facet. 

Kolejną osobą, którą Janet ignoruje, jest Apple White. Kolejnymi osobami nie wartymi uwagi Janet są; Briar Beauty, Duchess Swan, Holly i Poppy O'Hair oraz Blondie Lockes. 

Miłość

Janet uważa chłopaków uczęszczających do Ever After za morski kryl. Ona, tak jak Kitty Cheshire, potrzebuje kogoś zdecydowanego "z pazurem". 

Ciekawostki

  • Nazwa i dziedzictwo zaadoptowane od wspaniałego Galla