FANDOM

Niektóre dywany są nieokrzesane, uważaj! Leć w prawo! Nie stop! W lewo! Zaraz.... W górę! Albo... W dół! W DÓŁ!!!

—podczas uczenia Genniefer latania na dywanie

Jessie El Badur
Uczeń Ever After High
Jessie Divan
Rodzice Jasmina
Historia rodziców "Alladyn"
Urodziny 16 sierpnia
Strona Royalsi
Pragnienie Po wypełnieniu przeznaczenia, chcę być nauczycielką latania na dywanie
Zdolność Potrafię opanować każdy magiczny dywan. Dzikie są lekko nieokrzesane, jednak daję sobie radę.
Romans Nie jestem w nikim zakochana...
Przeklęty moment Kiedy miałam wytresować pierwszy dziki latający dywan
Ulubiony przedmiot Czarografia - uwielbiam uczyć się wszystkiego o świecie!
Nielubiany przedmiot Królewska Rada Royalsów - Nie rozumiem tego przedmiotu...
Przyjaciele Ginna von Lamp, Allie Lamp Poppy O'Hair, Holly O'Hair,

Pamiętnik Jessie Divan

Jessie El Badur - córka Księżniczki Bard-el-Badur z baśni "Alladyn". W konflikcie przeznaczeń odpowiada po stronie Royalsów.

Wygląd

Jessie jest wysoka dziewczyną. Ma dosyć ciemną skórę, jak każdy typowy mieszkaniec Azji. Posiada czekoladowe oczy. Jej włosy są bardzo długie, czarne, związane błękitnymi gumkami. Na twarzy zawsze jest widoczny delikatny makijaż.

Dziewczyna jest zwykle ubrana w krótką, lazurową bluzeczkę Widoczny jest jej brzuch. Niżej jest widoczna lazurowa spódniczka z dwoma błękitnymi pasami. Na nogach ma błękitne buty, pozakręcane przy końcach, na koturnie. Całość dopełnia złoty naszyjnik, złote kolczyki i złota bransoletka.

Charakter

Jessie jest na ogół przyjazna. Często pomaga innym, uwielbia być pomocna. wszyscy mogą na nią liczyć. Jest zawsze wesoła. Lubi prawie że wszystkich. Często ze swej dobroci serca zostaje ofiarą różnych głupich żartów. Jednak potrafi się obronić. Czasem potrafi być naprawdę ostra. Jest czasem lekko nieufna.

Historia

320px-One Thousand and One Nights26

Księga tysiąca i jednej nocy (znana również jako Baśnie z tysiąca i jednej nocy lub Tysiąc i jedna noc)– zbiór około 300 baśni, podań, legend, anegdot i opowieści zamkniętych w kompozycyjną ramę legendy o sułtanie Szachrijarze i jego żonie Szeherezadzie, z głównym wątkiem narracyjnym Szeherezady. Pochodzą z IX–X w. i są zaliczane do arcydzieł literatury światowej.

Księga tysiąca i jednej nocy opiera się na dawnych opowieściach arabskich, legendach staroindyjskich, epopejach perskich, starożytnych przypowieściach babilońsko-asyryjskich. Sami Arabowie cenią je nisko, ponieważ zostały spisane w tzw. języku średnioarabskim – swego rodzaju fazie przejściowej z czystego języka literackiego (arab. fusha) do języka potocznego (arab. lahdża). Baśnie te są również odbiciem wyobrażeń ludzi prostych na temat życia sfer wyższych, stąd naiwne opinie i opisy, pełne przesady, np. co do sutości posiłków.

Relacje

Rodzina

Jessie dobrze dogaduje się ze swymi rodzicami. Niestety - rzadko ich widuje. W weekendy przylatuje na swym magicznym dywanie "szybkolocie" do Azji. Dziewczyna bardzo kocha matkę, za to z ojcem ma gorszy kontakt.

Przyjaciele

Ginna von Lamp

Dziewczyny są w bardzo dobrych relacjach. Bardzo często ze sobą rozmawiają, rzadziej czatują. Często lataja razem na latających dywanach, Jessie pokazuje jej czasami, jak oswaja dzikie dywany. Dziewczyna czasem chodzi do komnaty Ginny, by pogadać. Często też walczą na poduszki.

Za to zwierzaki dziewczyn się nie lubią. Meow kiedyś przypadkowo podpalił ogonek, przez co ma niemiłe wspomnienia z ogniem, a jak wiadomo, feniksy to ogniste ptaki

Allie Lamp

Przyjaciółka. Bardzo ja lubi, w końcu są z jednej historii! Czasami latają razem na latających dywanach.

Holly O'Hair

Przyjaciółka. Lubi z nią rozmawiać, Holly bardzo interesuje się Azją. Jessie czasem uczy Holly latać na dywanie, co niezbyt jej idzie.

Poppy O'Hair

Przyjaciółka. Tak jak jej siostra, Poppy interesuje się Azją. Również uczy się latać na dywanie, jednak jej to idzie o wiele lepiej niż jej siostrze.

Nadżiba Jafaro

Jessie ją toleruje, choć jest ona zbyt władcza. W każdym razie nie przepada za nią.

Miłość

Jessie nie jest w nikim zakochana. Z swej baśni znajdzie miłość, więc jej się nie śpieszy.

Zwierzak

Córka księżniczki posiada tygryska o imieniu Mjaullin, którego wszyscy, nawet właścicielka, nazywa po prostu Meow. Jest to młody tygrys bengalski. Jest bardzo zadziorny i ostry, jednak kocha swoją pańcie i zrobi dla niej wszystko.

Ciekawostki

  • Posiada 15 sztuk latających dywanów.
  • Potrafi każdy dywan "wytresować", nawet dziki.