FANDOM

Kaan Reticulatus
Uczeń Ever After High
KaanR-basic
Rodzice Kaa
Historia rodziców Księga Dżunglii
Urodziny 19 sierpnia
Strona Szlachetni
Pragnienie Em, chciałbym coś aktualnie zjeść.. Albo poleżeć.
Zdolność Potrafię hipnotyzować ludzi za pomocą mojego spojrzenia. Ewentualnie ich straszyć za pomocą mej twarzy.
Romans Kamienie. Tak, kto nie kocha kamieni?
Przeklęty moment Wymięty moment?! CO? .. Ah, chyba wiecie, ale mam problemy ze słuchem.. Jest to często wnerwiające a czasem zawstydzające. Przy okazji, gdy zmieniam skórę, zaczynam mieć problemy ze wzrokiem. Mimo iż łatwo mnie wtedy zabić, to i tak każdy nie chce.. Ah, zapomniałem o tym, że inni boją się, że ich uduszę. Oj, nie jestem aż taki niecywilizowany.
Ulubiony przedmiot CO? .. Ulubiony podmiot?! Ja się na podmiotach nie znam! .. AH, PRZEDMIOT! Em, nie wiem. Nic? Tak, jestem leniem. Jeśli kamienioleżastwo było przedmiotem to może bym go polubił, ale nie jestem sam pewien.
Nielubiany przedmiot Woodshop. Nie, po prostu nie. Drzewa też chcą żyć a ja nie mam serca tego robić. Przy okazji wolę leżeć na kamienie i nic nie robić.
Przyjaciele Nie posiadam.. No po prostu na mnie popatrzcie.

Brak

Kaan Reticulatus - syn Kaa z powieści Księga Dżungli autorstwa Rudyarda Kiplinga. 

Osobowość

Kaan jest osobą prostolinijną. Myśli tylko o: jedzeniu, spaniu, kamieniu i ciepełku. Można dzięki temu wywnioskować, że ogólnie łatwo go zadowolić. Jest również leniwy, brak mu większych ambicji, czy chęci życia. Żyje tak, by był zadowolony, mało kiedy obchodzą go inni. Przez to większość osób traktuje go jako egoistycznego drania. Ale tak nie jest. Nie jest draniem. Tylko tak wygląda, czasem też kogoś zje.
Mimo iż w wielu aspektach jest podobny do ojca, to nie jest jego kopią. Jest on bardziej ciekawy świata. I bardziej cywilizowany niż jego papa. Czasem pokonuje nawet lenistwo, by kogoś poznać! I nie, nie zjeść go.
Gdy staje się głodny, wyjawia się z niego prawdziwa bestia. Jak tatuś. Może on zjeść twoje zwierzęta, głównie ptaszki i małe ssaki.. Ale czasem je też ludzi! Stara się nie robić tego, bo żyje w cywilizowanym świecie, ale nie udaje mu się czasem.
Nie łatwo go zdenerwować, ale już gdy tak się stanie to nie będzie zabawnie. Łatwo przemienia się w potwora, który chętnie cię zabije. Cóż, jeśli to się stanie to będzie to jedynie twoja wina.
Trzeba oczywiście wspomnieć o dziwnych cechach.. Nie przyznaje się do tego, ale lubi kolekcjonować piórka/kości zjedzonych stworzeń. Niby dziwne, ale są to jego trofea dobrego polowania. A polować się lubi.

Wygląd

Kaan posiada skórę w kolorze oliwkowym. Jego włosy są brązowe i sięgają połowy pleców. Ma ciemnobrązowe, wręcz czarne oczy. Często ma fioletowe plamy pod oczami, lecz nie wie czemu. Posiada typowe uziębienie dla gadów takich jak jego ojciec. Pomimo bycia synem węża ma jednak normalny język. Jego ciało nie jest bardzo dobrze zbudowane, gdyż jego głównym atrybutem jest zwinność. Mierzy 170cm a waży 62,2kg. Inni zazwyczaj uważają, że jest straszny.

Bajka

Księga dżungli (ang. The Jungle Book) – zbiór opowiadań autorstwa angielskiego pisarza i noblisty Rudyarda Kiplinga, tworzącego w nurcie wiktorianizmu. Opowiadania wchodzące w skład zbioru dotyczą Indii i ich folkloru oraz indyjskich dżungli. Autor, urodzony w Indiach, zdobył niezbędną wiedzę poprzez obserwacje, badania oraz dzięki zasłyszanym opowieściom, jednakże opowiadania powstały, gdy mieszkał on w Vermoncie. Ukazały się one w latach 1893 i 1894.

Miejsce zamieszkania

Indie - państwo położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego.

Dżungla - termin oznaczający pierwotnie i współcześnie w części publikacji specjalistycznych rodzaj formacji roślinnej charakterystycznej dla nadrzecznych terenów w północno-wschodniej części Azji Południowej. W języku potocznym i według niektórych publikacji specjalistycznych termin funkcjonuje jako synonim szeroko ujmowanego wilgotnego lasu równikowego.

Relacje

Rodzina

Ojcem Kaana jest Kaa. Chłopiec traktuje ojca jak swego mentora i mistrza. Jego matka niestety nie jest znana. Jest jedynakiem.

Przyjaciele

Kaan nie ma zbytnio przyjaciół. Z powodu jego charakteru i wyglądu mało kto chce się z nim zadawać, lecz on sam nie jest z tego powodu smutny. Powiada, że o jednego ukrytego wroga mniej.
Lecz nie jest tak, że w ogóle nie chce się z nikim przyjaźnić. Tylko on sam nie potrafi zacząć. 
Ostatnio bardzo polubił Anais Cadette, choć nie do końca ze wzajemnością.

Zwierzę

Traktuje każdego węża jako swego pupila.. I przy okazji też rodzinę od strony ojca.

Miłość

Ha, kamienie.

Wrogowie

Tutaj jest zawiła sprawa.. Azaliż ze jego reputacją nikt nie chce zostać jego wrogiem. Broń Boże, lepiej zostać jego przyjacielem niż wrogiem. Ale także mało kto go lubi. Tutaj, więc jest problem taki, kto go szczerze nienawidzi, kto ma go gdzieś, kto go tylko nie lubi a kto darzy go lepszymi uczuciami? Niestety mało wie o takich sprawach.

Na razie wiadomo jedynie o Gastonie Junglemanie. Ale to było wiadome, ich charaktery mogą wywołać jedynie bójki

Relacje z

Gastonem Junglemanem

Kaan i Gaston są jak dwie krople.. Wody i oleju. Nie łączą się i nigdy się nie połączą. Od razu widać, że są także swoimi przeciwieństwami. Kaan - jest leniem i spokojnym człowiekiem, który uwielbia przyrodę, zwłaszcza gady.. Gaston za to nienawidzi wszystkiego, co jest związane z przyrodą a spokoju jakoś nie może znaleźć. Przez co ciągle się kłócą.

Szlachetny czy Buntownik?

Szlachetny - Kaan nie chciałby zawieść swego ojca, który ma nadzieję, że pójdzie w jego ślady. Przy okazji podoba mu się historia jego ojca i nie ma zamiaru go zmieniać.

Niezapomniane cytaty

  1. Cytat1Daj się porwać mojemu darowi, nic ci nie zrobię, moja droga.Cytat2Kaan do pewnej dziewczyny podczas hipnozy
  2. Cytat1Czego? Leżę sobie na kamieniu.Cytat2 - Gdy ktokolwiek przeszkadza mu w drzemce.
  3. Cytat1CO?! SŁOŃ W ZAMRAŻARCE?! COOO?!!Cytat2 - Typowa konwersacja z kimkolwiek.

Po czym go poznać?

  1. Nosi ubrania z motywem węży.
  2. Często nosi okulary z motywem wirów.
  3. Ma wężowate źrenice.
  4. Czasem syczy, gdy mówi.
  5. Ma straszny problem ze słuchem.
  6. Raz na jakiś czas zmienia skórę. Wtedy jest ślepy.

Osiągnięcia

Brak~

Meta Timeline

  • 23 marzec 2014 - Ryukkopr zastrzega znaki towarowe dla Kaana Reticulatus
  • 23 marzec 2014 - Ujawniono istnienie chłopaka.

Stroje

Basic

  • Linia:  Basic
  • Wydanie: 8 kwietnia 2015
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Chłopak ma ubrania, lol (dokończę)

Ciekawostki

  1. Nazwisko Kaana pochodzi od drugiego członka łacińskiej nazwy pytona siatkowego.
  2. Gdy hipnotyzuje ludzi w jego oczach powstają czarno-białe wiry.
  3. Potrafi się porozumiewać ze zwierzętami.
  4. Urodził się w dżungli.
  5. Uwielbia wylegiwać się na kamieniach. Zwłaszcza, gdy jest słonecznie.

Galeria