FANDOM

KlubArtystycznybyLiściu

Witajcie wszyscy przybyli!

  • By postać została przyjęta, wcale nie musi być artystycznym geniuszem. Ważne by czerpała radość z tworzenia oraz miała otwarty umysł na naukę.
  • Postać może uczęszczać na tyle zajęć oferowanych przez klub, na ile zechce jej autor (czyli od 1 dziedziny po wszystkie).
  • W każdej chwili można zapisać jak i wypisać OC z klubu.
  • Klub ma na celu promowanie oryginalności, odkrywania samego siebie i indywidualności. Nie posiada on stroju "specjalnego", aczkolwiek na zajęciach zalecane jest noszenie ochronnego fartuszka lub płaszcza czy tez odzieży na której niespecjalnie zależy postaci .

Klub łączy wiele dziedzin sztuki plastycznej (Nie nauczamy tutaj min. Sztuk walki czy muzyki/tańca).

  • Zajęcia malarskie (na płótnie).
  • Rysunek (węgiel, ołówek, pastele).
  • Tkactwo artystyczne.
  • Rzeźbiarstwo (w lodzie oraz metalu).
  • Ceramika.
  • Wyrabianie z gliny.
  • Wykonywanie grafftti.
  • Malowanie na szkle.
  • Wykonywanie biżuterii.
  • Komponowanie bukietów.
  • Szydełkowanie.
  • Projektowanie oraz szycie.

  • Klub jest ideą Halszki. Przygarnięty został przez Rochi, do niej należy udać się w celu zapisu jak i wypisu.
  • Klubem opiekuje się obecnie Meghan Art zaś jej zastępcą jest Desire II Von Duchess. O finanse dba Whitney McQueen zaś o potrzebne przedmioty Russell Paint.
  • Zajęcia odbywają się co każdy czwartek, lecz pracownie dostępne są codziennie. Nigdy nie wiadomo kiedy najdzie nas ochota by coś stworzyć.
  • Banner klubu wykonała Liść <3

Prace uczestników konkursu! #Zadanie numer 1