FANDOM

Witaj spragniony muzyki!
Każdy uczeń, który pragnie zgłębiać tajniki pięknego grania lub chwytającego za serce śpiewu powinien zapisać się do naszego klubu. Nie ważne czy jesteś mistrzem w wydobywaniu pięknych dźwięków, amatorzy i profesjonaliści są zawsze mile widziani. Oferujemy zajęcia ze śpiewu, także chóralnego oraz możliwość doskonalenia gry na dowolnym instrumencie. Zgłoś cię do Philomeli Nattergal, jeśli chcesz do nas dołączyć.
Zapisy są otwarte!

Informacje

  • Klub jest prowadzony przez użytkownika Kaciak, natomiast jego odpowiednikiem w świecie Ever After High jest Philomela Nattergal.
  • Postać, która chce zostać członkiem klubu nie musi znać się na muzyce. Nasze zajęcia oferują naukę od podstaw.
  • Zgłoszenia do kółka mieszczą się pod tym artykułem. Wskazane jest zaznaczenie na jakim instrumencie będzie grało oc..
  • Zajęcia odbywają się we wtorki o godzinie 14:30 (wokal) i we czwartki o godzinie 18:00 (instrumenty).
  • Klub muzyczny współpracuje z kółkiem teatralnym.

Zajęcia

Członkowie klubu mają do wyboru udział w zajęciach wokalnych lub gry na instrumentach. Oczywiście istnieje możliwość uczęszczanie na obie lekcje, ponieważ każda z nich ma inny termin.

Wokal obejmuje rozpoznanie swojej barwy głosu, naukę techniki poprawnego śpiewu (m.in właściwe oddychanie). Co jakiś czas będą się odbywać koncerty, gdzie będzie istniała możliwość zademonstrowania swoich zdolności.

Na zajęciach z gry nauczycie się odczytywania nut, rozpoznawania poszczególnych instrumentów, a także koncertowania na nich. W planach są także występy, podczas których zaprezentujecie nabyte umiejętności.

Oprócz tego pisanie własnych piosenek i komponowanie utworów muzycznych jest mile widziane.

Członkowie klubu

Zadania archiwalne

Pierwsze zadanie