FANDOM

Sukces nie leży na ziemii, do spełnienia należy dążyć.

— - w debiucie

Laetitia Mouserkins
Uczeń Ever After High
Laetitia ID
Rodzice Król myszy
Historia rodziców Dziadek do Orzechów
Urodziny 14 Luty
Współlokator Faith Perrault
Strona Buntownicy. Widziałam co "baśniowe przeznaczenie" zrobiło mojemu tacie i powiem jedno - nie dziękuję!
Pragnienie Zostać najczarowniejszą restauratorką na całym, bajkowym świecie! Ale własna restauracja 5-gwiazdkowa serwująca kuchnię francuską też mnie zadowoli.
Zdolność Prócz tego że potrafię rzucać zaklęcia, rozumiem mowę gryzoni oraz wspaniale widzę po zmroku. Mało tego! w chwilach zagrożenia czy stresu, umiem przekształcić się w...szczura.
Romans Będzie dobrze, jeśli umieszczę tu moją ukochaną potrawę.....?
Przeklęty moment Absolutnie nie lubię, kiedy ktoś ciągle przypomina mi o tym, że jestem z rodziny królewskiej. Może i mam w sobie odrobinę błękitnej krwi ale chcę wszystko osiągnąć sama, bez pomocy jakichś tytułów!
Ulubiony przedmiot Magiologia. Po prostu, idzie mi niczym bułka z masłem!
Nielubiany przedmiot Podstawy siania terroru - jedyne co chcę rozsiewać wśród innych, to fantastyczne wonie moich potraw!
Przyjaciele Junipero Busch & Regina Carter

Pamiętnik Laetiti Mouserkins

Laetitia Mouserkins - (Właściwie: Pirlipat Régine Mouserkins) Córka Króla myszy z baletu "Dziadek do Orzechów", opowiada się po stronie buntowników. Ma wspaniale wyostrzone zmysły, interesuje się gotowaniem. Biorąc pod uwagę stanowisko jej rodziców, dziewczyna jest księżniczką ale bardzo i to bardzo nie lubi, kiedy ktoś jej o tym przypomina.

Osobowość

Laetitia słynie ze swojego gustu oraz zdolności do mówienia o czymś wprost. Dziewczyna nigdy nie owija w bawełnę, nie kręci oraz nie oszukuje - w dużej mierze dlatego że zwyczajnie nie pitrafi. Mysiej księżniczce nie brakuje pewności siebie, chociaż często zbyt mocno bierze do siebie słowa innych osób. Dziewczyna zdaje się żyć jedynie pragnieniem posiadania własnej restauracji, a przez to sprawia wrażenie samolubnej oraz pysznej, patrzącej na innych z góry. Myszka należy do osób które wolą upewnić się stu procentowego bezpieczeństwa oraz zabezpieczyć przed ewentualnymi konsekwencjami, niżli działać na żywo. Laetitia, to mistrzyni planowania, chociaż potrafi działać bez wytycznych, woli je posiadać. Titi cechuje także marzycielskość, często śni na jawie. Myszka z zadziwiającą niechęcią opowiada o swojej osobie. Zupełnie inaczej jest, kiedy przychodzi do opowiadania o swoich zdolnościach a także kulinarnych talentach. Na temat kuchni, cukiernictwa oraz przygotowywania potraw, Laetitia potrafi wypowiadać się dosłownie godzinami.

wygląd

Laetitia jest niziutką dziewczyną o białej niczym mleko cera, oraz kręconych włosach barwy lazuru które sięgają jej bioder. Zazwyczaj, przyciśniete są białą opaską. Jej uszy do złudzenia przypominają te szczurze, mają barwę delikatnego różu. Tej samej barwy są dłonie z małymi pazurkami, ogon nastolatki oraz jej uroczy, wypukły nosek, które także przypominają te u szczurów. Jej policzki pokrywa delikatny rumieniec. Tęczówki Titi są szarej barwy a brwi czarnej.

Relacje

Rodzina

Laetitia, córka króla myszy, z rodziną miała bardzo ciepłe relacje, do czasu. Kiedy dziewczyna odkryła swoją największą pasję, stwierdziła, że nie ma najmniejszej ochoty na podążanie utartym szlakiem i pragnie stworzyć swoją historię. Obecnie, tato nastolatki zamieniony w ani trochę magicznego szczura, i mimo tych chłodnych relacji, znajduje się pod opieką córki. Dziewczyna, trzyma rodziciela w akwarium i opiekuje się niczym zwierzątkiem. Ojciec, pełni dla niej także swego rodzaju funkcję psychologa, gdyż ta zwierza mu się ze swoich problemów, w głębi serca wierząc że chociaż tato milczy, to ją rozumie.

Miłość

Jedyną rzeczą która podbiła serce nastolatki bardziej niż czekoladowe ciasteczka, jest przyrządzanie tychże ciasteczek.

Zwierzak

Dziewczyna nie posiada zwierząt. Titi w zupełności wystarcza opieka nad ojcem.

Przyjaciele

Laetitia, zaprzyjaźniła się z Juni'm oraz Reginą.

Znajomi

Choć początkowo szczurka nie pałała sympatią do Cathlynn in Boots- córki Kota w butach, obecnie mają ze sobą dobre, koleżeńskie relacje.

Wrogowie

Dziewczyna, od początku swojej nauki w Baśnioceum, nie zapałała sympatią do Parvati Crewe. Nie lubi także z wzajemnością Sweetie Plum Fairy, która jest rywalką dziewczyny w cukiernictwie.

Historie relacji

Cathlynn in Boots

Pewnego wiosennego dnia, na zajęciach z gotowania, uczniowie zostali dobrani w pary, mieli za zadanie przygotować pyszny tort, Laetita wręcz skakała z radości - gotowanie to dla niej bułka z masłem, a słodkości to jej działka. Była szczęśliwa, szóstka gwarantowana, dopóki nie okazało się, że ma być w parze z Cathlynn, która kompletnie nie potrafiła gotować. Z resztą, Laetitia już przedtem była uprzedzona do początkującej muszkieterki. Nie tylko ze względu na jej pochodzenie i fakt bycia humanoidalnym kotem, dziewczyna twierdziła, że robi wokół swojej osoby zbyt dużo szumu i zdawało jej się, że na siłę chce skupiać na sobie cudzą uwagę, ponadto cała rodzina od zawsze wpajała jej, że koty to zło wcielone i młoda księżniczka powinna trzymać się od nich z daleka, ojciec mówił dziewczynie, że to szemrani kłamcy i typy spod ciemnej nazwy. Laetitia jeszcze bardziej utożsamiała kotkę z tym stwierdzeniem z powodu jej baśniowego dziedzictwa - w końcu kot w butach był przebiegłym oszustem. Zapomniała jednak, że działał w słusznej sprawie. Wszystko się zmieniło gdy doszło do pracy w ustalonych parach. Cathleen zaangażowała się jeszcze bardziej niż Laetitia, co bardzo imponowało szczurzej księżniczce. Z czasem, dziewczyna zrozumiała, że nie należy oceniać innych po stwarzanych pozorach. Dzięki zapałowi kotki i nieocenionemu talentowi szczurki, ich tort zgodnie z przewidywaniami Titi, otrzymał najlepszą ocenę.

Sweetie Plum Fairy

Prosto rzecz ujmując - nie znoszą się. Dziewczyny nie są w stanie wytrzymać razem w jednym pomieszczeniu dłużej, jak pięć minut. Ich konflikt zaostrza się głównie przez fakt, że obie panie lubują się w cukiernictwie, a przez ten fakt rywalizują ze sobą na każdym kroku.

Zdolności

Bedąc córką Króla myszy, Laetitia choć niechętnie o tym wspomina, zna się na czarnej magii. Najlepiej nastolatce, idą zaklęcia zmieniające rozmiar danego przedmiotu czy osoby. Prócz talentu do czarowania, dziewczyna posiada zdolność do zmiany w mysz, a także całą paletę cech, charakterystycznych dla myszy jak np. Wyczulony węch, słuch, zwinność oraz giętkość.

Zainteresowania

Kulinaria

Największa pasja Laetiti, kulinaria może i nie towarzyszy jej od wczesnego dzieciństwa, ale już można zauważyć że dziewczyna ma w tym zakresie ogromne możliwości. Dzięki wyostrzonym zmysłom powonienia oraz smaku, dziewczyna z zamkniętymi oczami jest w stanie rozpoznać wiele składników a dobra pamięć sprawia, że zna naprawdę wiele przepisów.

Savoir-vivre

Mysia księżniczka, prócz zainteresowania kulinariami, niezwykle fascynuje się etykietą oraz zasadami Savoir-vivre'u. Doskonale wie np. Jak poprawnie ułożyć sztućce czy czego nie powinno się robić podczas posiłku.

Niezapomniane cytaty

Czasami złe decyzje, potrafią pokierować nas na właściwe tory
Po co być martwą szczurzą księżniczką, skoro można spełniać swoje marzenia?

— - pytana czemu jest Buntownikiem

Zajęcia

  • Historia wielkich opowieści.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.
  • Podstawy siania terroru.
  • Podstawy nikczemności.
  • Uczniowska rada królewska.
  • Zarządzanie królestwem.
  • Historia złych zaklęć.
  • Grimmnastyka.

Klasyczna Baśń

Ivanov-sketch3-460x239

Dziadek do Orzechów – opowiadanie dla dzieci autorstwa E.T.A. Hoffmanna, wydane po raz pierwszy w Berlinie w 1816 roku. Książka, utrzymana w baśniowej, fantastycznej konwencji, opowiada o przygodach małej Klary w świecie, w którym zabawki ożywają, a księciem ich królestwa zostaje tytułowy Dziadek do Orzechów. Dla czytelników francuskojęzycznych utwór ten zaadaptował i przetłumaczył Aleksander Dumas (ojciec). Francuska adaptacja stała się inspiracją dla Piotra Czajkowsiego do skomponowania baletu Dziadek do Orzechów. Jest Wigilia. Siedmioletnia Klara i jej braciszek Fred czekają na świąteczne prezenty. Jak zawsze najwspanialszy dostaną od sędziego Droselmajera, zegarmistrza i wynalazcy, ich chrzestnego ojca; w tym roku jest to wspaniały zamek z poruszającymi się figurkami. Jednak dzieci wolą inne zabawki od mechanicznych cudów skonstruowanych przez sędziego, którymi nie można się tak po prostu bawić: Klara dostaje nowe lalki i śliczną sukienkę, Fred pułk ołowianych huzarów oraz konia na biegunach. Pod choinką jest jeszcze jeden prezent – dziadek do orzechów, w postaci małego człowieczka o dużej głowie i cienkich, krótkich nóżkach; włożenie do jego ust orzecha i pociągnięcie za drewniany płaszczyk powoduje rozłupanie skorupki. Figurka, mimo że brzydka, bardzo przypada do serca Klarze, jej więc zostaje oddana pod opiekę, choć do łupania orzechów mogą dziadka używać także Fred i Ludwika – najstarsza z rodzeństwa, dorosła już panna. Opieka Klary wkrótce się przydaje: za sprawą Freda, który wybiera do rozłupania duże i twarde orzechy, Dziadek do Orzechów ulega wypadkowi – jego szczęka się obluzowuje. Klara zabiera go do bawialni, do oszklonej szafy z zabawkami: na jej dolnej półce ma urządzony pokoik dla lalek. [resztę można przeczytać tutaj)

Buntowniczka - Swego czasu, dziewczynie było szczerze obojętne, c
Result rebels
zy wypełnii baśniowe przeznaczenie czy nie. Tak było dopóki nastolatka nie odkryła swojego talentu kulinarnego. Można rzec, że wtedy "przejrzała na oczy" Zeozumiała że jedyna droga do tego, by spełnić w całości swoje marzenia, to otwarte sprzeciwienie się swojej historii rodzinnej. Dlatego Laetitia opowiada się po stronie Buntowników.

Portrayals

Maddie Phillips

W filmie Llive-Action, w rolę Laetiti mogłaby wcielić się Kanadyjska aktorka Maddie Philips, znana z ról w takich filmach pełnometrażowych jak: "Antoinette (2014)" czy " Story of a girl (2017)".

Ciekawostki

  • Postać Lae jest ździebko zainspirowana postacią Remy'ego z filmu animowanego "Ratatuj" wytwórnii Disney Pixar.
  • Niektórym osobom, pozwala mówić do siebie "Letycja" lub "Titi"
  • Nazwisko nastolatki pochodzi od wyrazu "Mouse" (ang. Mysz) oraz zniekształconego słowa "King" (ang. Król).
  • Prawdziwe imię (Pirlipat Régine) oraz nazwisko zawdzięcza Amity.Galii.
  • W swojej mysiej, pełnej formie dziewczyna ma futerko koloru swoich włosów.

Galeria

Od innych

Meta timeline

  • Luty 2018 - Wnioski Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Laetitia Mouserkins.
  • Nadal luty 2018 - Pojawia się art oraz bio Titi. Rochi zastrzega grafikę związaną z Titi oraz tekst swojego autorstwa.
  • 19.03.18 - Laetitia zostaje opublikowana jako strona na wiki.