FANDOM

Proszę uprzejmie o nie edytowanie i nie dodawanie kategorii bez mojej zgody. Dziękuję

Laila Eule
Uczeń Ever After High
Luna - free art
Rodzice Mother-Owl i Owl-Father
Historia rodziców Det er ganske vist
Urodziny 30 listopada
Współlokator Princess Tardar
Strona Szlachetni
Pragnienie Po wypełnieniu mojego szczęśliwego zakończenia chcę wieść żywota jako prawdziwa królowa nocy.
Zdolność Mało kto wie, że potrafię się zmieniać w sowę. Wówczas moje z zmysły się wyostrzają. Ploteczki, nadchodzę!
Romans Żaden cherlawy wróbelek nie skradnie mi serca. Ja potrzebuje prawdziwego króla.
Przeklęty moment Mam najpiękniejsze piórka w całej szkole, ale utrzymanie ich w nienagannym porządku to prawdziwa kupa piór roboty.
Ulubiony przedmiot Grimm-nastic. Trybuny są jednym z miejsc gdzie uczniowie wylewają swoje frustracje, przekazują sekrety swoich najbliższych przyjaciół. Wylęgarnia smakowitych ploteczek.
Nielubiany przedmiot Muse-ic. Kocia muzyka to ewidentnie ból dla mojego wyostrzonego słuchu.
Przyjaciele Briar Beauty

N/A

Laila Eule - córka Mother-Owl i Owl-Father z baśni "Det er ganske vist" autorstwa Hans'a Christian'a Andersen'a. Jej głównym zajęciem jest słuchanie ploteczek.

Osobowość

Laila emanuje pewnością siebie. Jest przekonana o swojej lepszości nad innymi i święcie wierzy, że czeka ją świetlana przyszłość królowej nocy. Odziedziczyła po swoich sowich rodzicach wrodzoną ciekawość. Jest dyskretna w swoim podsłuchiwaniu innych, a każdą nową plotkę traktuje jako kartę przetargową w swojej drodze do celu.

Szlachetny, czy Buntownik?

Szlachetna. Nie jest tajemnicą, że jej rola, jako następna Mother-Owl, jest epizodyczna, dlatego w swoim wyborze, dziewczyna kierowała się rozsądkiem, z racji tego, że po prostu nie ma nic do stracenia wybierając drogę podążania za przeznaczeniem jej rodziców. W dalszych planach widzi samą sb jako królową nocy.

Wygląd

Ludzka forma

Laila jest dziewczyną o szczupłej figurze i długich nogach. Ma długie brunatne włosy w różowo-brzoskwiniowe pasemka. Część z nich jest upięta w kok samuraja na samym czubku głowy. Puszystą grzywkę, od reszty włosów, wydziela opaska. Wyrazisty makijaż podkreśla różowy kolor oczu. Na prawym ramieniu ma zrobiony tatuaż piór.

Sowa

Godwin(4)

Laila w odcinku A gdyby tak (w tle na gałęzi jabłoni)

Jako sowa ma brązowo-rude pióra. Część z jej piór z głowy formuje typowe u sów Uszatek - uszy.

Zainteresowania

Plotkarstwo

Jednym z głównych hobby dziewczyny jest podsłuchiwanie co ciekawego dzieje się w życiu innych.

Archiwizacja danych

Jako członkini rady uczniowskiej, Laila jest upoważniona do zbierania, segregowania i katalogowania danych o uczniach. Nie jest tajemnicą, że bardzo odpowiada jej to zajęcie.

Relacje

Rodzina

Laila jest córką Mother-Owl i Owl-Father. Ponad to ma jeszcze 3 starszych braci.

Przyjaciele

Dziewczynę można często spotkać w towarzystwie Briar Beauty. Ich relacje wydają się być przyjazne.

Miłość

Laila jest singielką. Jest otwarta na propozycje związku, jednakże poszukuje tylko książąt, zamiast cherlawych piskląt.

Wrogowie

Laila nie znosi Duchess Swan . Obawia się, że niezadowolona ze swojego przeznaczenia łabędzia księżniczka może chcieć pokrzyżować jej plany zostania królową nocy.

Prowadzi też otwartą wojnę z Høne Henriettą - córką szalonej kury, z którą dzieli baśń.

Zwierze

Spike-jerzus
Pupilem dziewczyny jest kochający szarlotkę jeż - Spike. Można go spotkać szwendającego się po pokoju dziewczyny, podczas poszukiwania jakichś smakołyków.  Zwierze ma biszkoptową sierść, ciemniejszą w obrębie pyszczka i łap. Nie wiadomo czy różowy kolor grzbietu jeża to naturalny odcień czy celowy zamysł Laili. Obrońcy praw zwierząt gotują się zapewne ze złości.

Bajka

Ev 0072-600x445
Det er ganske vist (pl. Pewna wiadomość) - baśń Hans'a Christian'a Andersen'a. Opowiada ona o sile plotki, która z ucha do ucha nabrzmiewa w sile, a każda osoba zmienia jej treść ze zwykłej błahostki aż do sprawy tak istotnej, że powinna się znaleźć w miejscowej gazecie. Głównymi bohaterami baśni są przede wszystkim zwierzęta gospodarstwa rolnego, w tym gromada kur, której jedna z nich staje się sensacją, a także inne ptaki takie jak kruki oraz rodzice Laili - sowy.

Biografia

Laila pochodzi z małej duńskiej wsi. Urodziła się po wydarzeniach ze swojej baśni. Jej rodzina zamieszkiwała w gospodzie na skraju lasu, nie prowadzili działalności rolniczej. Ojciec był redaktorem gazety, a matka zajmowała się domem w stylu holenderskiej szlachcianki. Jej ulubionym strojem był żółty kubraczek z puszystym kołnierzem z gronostaja. Laila i jej bracia byli wychowywani również przez mamką, która odciążała z tych obowiązków zagonioną matkę dziewczyny. Przez wpływ starszych braci, sówka w wieku przedszkolnym zachowywała i ubierała się jak chłopczyca. Często pokazywała swoją drapieżną naturę wszczynając bójki z dziećmi zwierząt gospodarczych. Wpływ zamożnej ciotki z Norwegii, wymusił na Laili naukę dobrych manier i zachowywania się jak dama. Dyrektor Grimm, przez pryzmat jej starszych braci - Luthera, Rigla i Draconisa, którzy opuścili już mury szkoły - uważa, że Laila jest zdecydowanie gorsza, przez jej knowania i szpiegostwo.

Stroje

Basic

Dziewczyna ma na sb jednoczęściowy strój w postaci bufiastej sukni, sięgającej jej do kolan. Dekolt jest obszyty puchatym, kremowym kołnierzem zapinanym na szmaragdową broszkę. Góra jest transparentna i schowana pod pełnym gorsetem z ramiączkami. Pomiędzy obie miseczki jest wciśnięty fular, spięty szafirową broszką w kształcie sowy. Spód sukienki składa się z 4 warstw - dwóch halek, warstwy głównej i dekoracyjnej narzuty. Na obu nadgarstkach widnieją puchate kremowe bransoletki. Na prawej dłoni, Laila ma ubraną ciemnozieloną rękawiczkę bez palców i złotymi pazurami. Na jej nogach nosi rajstopy z wzorem jabłkowych sów, a na stopach ma wysokie buty na koturnie z ozdobnym obcasem w kształcie gałęzi. Na szyi ma choker z wisiorkiem.

Legacy Day

Kreacja na Ceremonie dziedzictwa, jaki przyszykowała dla siebie sówka jest bardzo elegancki. Odświętna mamina łoktusza, obszyta puszystym kołnierzem. Pod to elegancka czarna sukienka koktajlowa. Góra transparentna z rękawkami 3/4, gorsecik obszyty koronką z piór. Wysokie szpilki. Złota kopertówka. Wianek z róż we włosach.

Getting Fairiest

Piżama sówki składa się z dłuższej koszuli nocnej, obszytej koronką i ciepłych pamposzy. Jej szlafrok jest z długim kapturem.

Cytaty

  • Co me pierzaste uszka słyszą? Czyżby szykował się mały skandal? ʕ ͡° ͜ʖ ͡°ʔ

~Laila podsłuchująca uczniów

Ciekawostki

  • Laila nigdy nie rozstaje się ze swoją złotą MP3'jką
  • Dziewczyna swoją indywidualnością, kreuje się na typowego hipstera.
  • Na prawym ramieniu dziewczyny widoczny jest tatuaż imitujący pióra. Za jego sprawą, pod postacią sowy, jej prawe skrzydło gorzej funkcjonuje.
  • Jej uszy są pokryte piórami i wyglądają jak małe skrzydła.