FANDOM

Lily Lennox

Lily Lennox
Uczeń Ever After High
LilyLennoxArt
Rodzice Mary Lennox
Historia rodziców Tajemniczy Ogród
Urodziny 17 lipca
Strona Rebelsi
Pragnienie Być najlepsza. We wszystkim!
Zdolność Płaczem i tupaniem nogami mogę zmusić KAŻDEGO, do zrobienia tego, czego chcę.
Romans Mój chłopak będzie musiał robić wszystko za mnie.
Przeklęty moment Kiedy ktoś mnie nie słucha. Uh!
Ulubiony przedmiot Rządzenie królestwem. Dzięki temu lepiej rozkazuję!
Nielubiany przedmiot Grimmnastyka. Halo, to wymaga wysiłku!
Przyjaciele Lacey Lennox

Derrek Craven Duchess Swan

~

Córka Mary Lennox z powieści "Tajemniczy Ogród"

Osobowość

Lily jest bardzo kapryśna, uparta i władcza. Gdy płacze i tupie nogami, każdy robi to, co zapragnie. Wbrew pozorom to nie zwykłe sztuczki. Lily ma magiczny głos, który zmusza do spełniania jej woli. Gdy ktoś ją zdenerwuje, gotowa jest krzyczeć tyle, ile się da, aż w końcu ją przeprosi (i tak nie wybacza). Nie potrafi słuchać. Jest niemiła dla pozostałych uczniów.

Jej zachowanie jest takie same, jak na początku opowieści jej matki, ale ona nie może się zmienić. Ma uczulenie na kwiaty i boi się (oraz brzydzi) owadów. Dlatego jest Rebelsem.

Wygląd

Włosy dziewczyny są długie, falowane, w kolorze złota. Niebieskie oczy odwracają uwagę od bladej i kościstej sylwetki. Piękne, różowe usta często są wykrzywione w grymasie złości. Jest dość wysoka. Ubiera się zwykle w stare suknie matki, z okresu jej pobytu w Indiach.

Bajka

240px-The Secret Garden book cover - Project Gutenberg eText 17396

Tajemniczy ogród (ang. The Secret Garden) – powieść obyczajowa autorstwa Frances Hodgson Burnett, po raz pierwszy opublikowana w 1911 roku.

Tajemniczy ogród jest współcześnie uważany za najlepszą powieść tej autorki i zaliczany do klasyki literatury dziecięcej. Prócz warstwy obyczajowej, książka daje też wyraz przekonaniu o uzdrowicielskiej, wręcz mistycznej sile natury. Ludzie pozostający w silnym z nią związku są zdrowi i mocni (także moralnie), czego przykładem jest Dickon Sowerby, owo „dziecko natury". Ozdrowieńczego jej oddziaływania doświadczają także inni jej bohaterowie: Mary Lennox, oderwana od angielskich korzeni, jest brzydka – zmienia się to po powrocie do ojczyzny i poddaniu się mocy przyrody. W tej tezie widoczne są wpływy Stowarzyszenia Chrześcijańskiej Nauki, z którym Frances Hodgson Burnett była związana.

Pochodzenie

Indie, Republika Indii (w hindi, भारत – trl.: Bhārat wymowa i, Bhārat Gaṇarājya, trb.: Bharat, Bharat Ganaradźja; ang. India, Republic of India) – państwo o olbrzymiej powierzchni położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego[9].

Relacje

Rodzina

Lily jest córką Mary Lennox. Ma siostrę bliźniaczkę, Lacey.

Przyjaciele

Dziewczyna przyjaźni się ze swoją siostrą oraz Derrekiem. Bardzo lubi również Duchess, która ma podobny charakter jak ona.

Znajomi

Córka Mary jest zbyt arogancka i samolubna, żeby mieć znajomych.

Zwierzę

Dziewczyna nie ma zwierzęcia. Twierdzi, że są zbyt brudne i roznoszą choroby.

Miłość

Lily uważa, że jej chłopak powinien być sławny, a najlepiej bogaty. Zastanawia się nad Daringiem (choć wie, że ten czuje coś do Apple)

Niezapomniane cytaty

Idź zamów mi frytki! Tylko żeby nie były zbyt tłuste! Czekaj, jednak nie. Idź po sałatkę!

—do Lacey

Stroje

~

Meta Timeline

  • 1. 03. 2015 roku - TaWredota ujawnia profil Lily Lennox
  • 3.03.2015 - Pojawia się oficjalny art Lily

Galeria