FANDOM

Lorna Jungle
Uczeń Ever After High
Lorna-Jungle-by-BłękitnaGwiazdeczka
Rodzice Mowgli
Historia rodziców „Księga Dżungli”
Urodziny 9 sierpień - czyż to nie czarowne mieć urodziny w tak ciepły czas?
Strona Jestem Rebelsem - chociaż kocham dżunglę i zwierzęta, chcę swoje życie spędzić wśród przyjaciół!
Pragnienie Uhm... Chciałabym być śmielsza i bardziej otwarta.
Zdolność Potrafię rozmawiać ze zwierzętami, a także, równie dobrze jak one, pływać, wspinać się i biegać!
Romans Chcę uporządkować swoje życie i jeszcze w szkole stać się śmielsza. Gdy ją ukończę i uda mi się to osiągnąć, zacznę poszukiwania.
Przeklęty moment Kiedy straszę przyjaciół, gdy zjawiam się nieoczekiwanie, w końcu mam w sobie ten spryt, i kiedy zapominam języka w gębie, stojąc z kimś twarzą w twarz.
Ulubiony przedmiot Czarografia - świat jest taki piękny! Bardzo lubię też tresurę i dbanie o zwierzęta.
Nielubiany przedmiot Historia złych zaklęć - ych...
Przyjaciele Doris Dorothy jest moją najdroższą przyjaciółką - doskonale się rozumiemy, mimo, iż ona jest Royalsem, a ja Rebelsem.

Ani mi się waż czytać pamiętnik! Rozumiesz? Uwierz mi - mam przyjaciół w całej przyrodzie!

Lorna Jungle - córka Mowgliego z baśni "Księga Dżungli".

Wygląd

Lorna posiada ciemne włosy, trochę dłuższe niż do ramion, zazwyczaj upięte w dwie kitki. We wlosach ma opaskę z lampraciej skóry. 

Oczy dziewczyny są brązowe, dosyć ciemne. Karnacja jest ani jasna, ani ciemna. Natomiast usta są stosunkowo jasne, w odcieniu różu.

Sukienka dziewczyny jest uszyta z lampraciej, cętkowanej skóry. Cętki mają nieregularne kształty, i pokrywają całą płaczczyznę sukienki. 

Na przedramieniu dziewczyny spoczywa coś w rodzaju ochraniacza, zrobione ze skóry legendarnego tygrysa Shere Kana. Taki sam fragment skóry jest na nodze dziewczyny. 

Buty Lorny są czarne, z paskami z tygrysiego futra. 

Na szyi dziewczyny wisi tygrysi ząb, zaś na ręce zawieszona jest torebka. 

Charakter

Lorna jest cierpliwa i dzika. Jest również bardzo sprytna i szybka. Potrafi zręcznie poruszać się w wodzie, po ziemi, a także po drzewach. 

Lorna jest nieśmiała - trudno jej nawiązywać kontakty. W dzieciństwie nie miała zbyt dużej styczności z wieloma ludźmi - wolała przebywać ze zwierzętami. Zna ich języki i potrafi się z nimi porozumiewać - także mową ciała. 

Lorna wydaje się być niedostępna. Często idzie sama do lasu. 

Panna Jungle czasami jest bardzo cicha, Nie lubi butów na obcasie - chodzi w balerinach. Stąpa bardzo cicho, i nawet, dgy idzie normalnym, pewnym krokiem, trudno usłyszeć jej kroki. 

Jako przyjaciółka, Lorna jest bardzo wierna, cierpliwa. Potrafi dobrze słuchać. Jest lojalna i dochowuje sekretów. Stara się także być jak najbardziej miła. Oprócz tego zachowuje się bardzo troskliwie i potrafi rozbawić swoją najlepszą przyjaciółkę. 

Royals czy Rebels?

Lorna jest rebelsem. Nie chce się narażać w swojej opowieści. Chce też stać się śmielsza. Zamierza żyć w cywilizowanych miejscach, a nie małej wiosce gdzieś na końcu świata! Mimo opowiedzenia się po stronie rebelsów, Lorna kocha zwierzęta oraz przebywanie w Dżunglii. Nie chce jednak tam zamieszkać. 

Relacje

rodzina

Lorna jest córką Mowgliego i pewnej dziewczyny z wioski ludzi na obrzeżach Dżunglii. Z rodzicami ma dobre kontakty - ci bardzo dbają o córkę, ona zaś darzy rodziców ogromną miłością. Rzadko kiedy dochodzi u nich do kłótni.

Przyjaciele

Lorna najbardziej przyjaźni się z Doris Dorothy. Dziewczyny są najlepszymi przyjaciółkami i do tego współlokatorkami, wobec czego razem spędzają sporo czasu. Rzadko się kłócą, pocieszają się, rozśmieszają, dużo rozmawiają i tak dalej. 

Oprócz tego dziewczyna darzy sympatią Shely Match i Dianę Charming.

Uczniowie baśnioceum postrzegają Lornę jako cichą dziewczynę, nieśmiałą i niedostępną - wzbudza ona u nich sympatię, zwłaszcza, iż stara się być uprzejma. 

Zwierzak

Dziewczyna przyjaźni się z wieloma zwierzętami, jednak są one jej przyjaciółmi, a nie własnością. 

Miłość

Lorna chce skończyć banioceum, a wtedy ośmieli się poznać kogoś, z kim mogłaby być szczęśliwa.

Bajka

Księga dżungli (ang. The Jungle Book) – zbiór opowiadań autorstwa angielskiego pisarza i noblisty Rudyarda Kiplinga, tworzącego w nurcie wiktorianizmu. Opowiadania wchodzące w skład zbioru dotyczą Indii i ich folkloru oraz indyjskich dżungli. Autor, urodzony w Indiach, zdobył niezbędną wiedzę poprzez obserwacje, badania oraz dzięki zasłyszanym opowieściom, jednakże opowiadania powstały, gdy mieszkał on w Vermoncie. Ukazały się one w latach 1893 i 1894.

Opowieść o małym chłopcu osieroconym, mieszkającym w dżunglii. Tam znalazły go wilki i wychowały go na zwierzę. Chłopiec doskonale zna języki zwierząt, a także uczy się od przyjaciół (węża Kaa, pantery Bageery, Baloo i swoich wilczych krewnych) uczy się praw dżunglii. Jednak chłopca pragnie zabić także grożny tygrys i samozwańczy, okrutny Król Dżunglii, tygrys imieniem Shere Khan. 

W końcu po wielu przygodach i pokonaniu złego tygrysa, Mowgli postanawia udać się do ludzkiej wioski i tam znaleźć szczęście oraz prawdziwą miłość.

Ciekawostki

  • Lorna jest spod znaku Lwa;
  • Zna mowę zwierząt;
  • Jej ulubioną potrawą jest budyń waniliowy z rodzynkami;
  • Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy, iż uczniowie bardzo ja lubią;
  • Nie lubi owadów przenoszących zarazy - komarów i much;
  • Uwielbia zajmować się roślinami;
  • Często przemyca z Zamkowej Stołówki smakołyki dla zwierząt.

Stroje

Linia Basic

W tej linii włosy dziewczyny upięte są bardzo nisko, w dwie kitki, położone na przedzie. Sukienka ma motyw centek. Na prawej ręce i lewej nodze są ubrane kawałki skóry tygrysa. Na szyi wisi zaś naszyjnik z tygrysiego kła. We włosach jest opaska, a na ręce zawieszona stosunkowo jasna torebka. Buty są czarne i nie posiadają obsasów, z paskami z tygrysiej skóry. 

Historia

  • 24,01.2015r. - użytkownik Błękitna Gwiazdeczka zastrzega sobie prawa do Lorny i obejmuje ją prawami autorskimi wg licencji Copyright. 
  • 24.01.2015r. - pomysł na Lornę.
  • 24.01.2015r. - (wieczór) tworzenie postaci
  • 30.01.2015 r - godzina 16:00 - ustalenie konkretnych cech i informacji dotyczących Lorny. 
  • 30.01.2015r. (kilka minut po 17:00) - tworzenie i opublikowanie artu Lorny Jungle.