FANDOM

Życie jest pełne możliwości, ogranicza cię jedynie wyobraźnia.

—Marie w debiucie.

Margaret Poppins
Uczeń Ever After High
Margaret ID
Rodzice Mary Poppins.
Historia rodziców 'Mary Poppins'
Urodziny 27 Września.
Współlokator Parvati Crewe
Strona Szlachetni - moja historia jest wspaniała. Podróże, zabawa, magia... żyć nie umierać!
Pragnienie Moim największym marzeniem jest założenie szkółki, w której uczyłabym robienia przepięknych ozdób.
Zdolność Potrafię urzeczywistnić swoje pomysły, a dzięki parasolce mogę latać.
Romans Nie znalazłam tego odpowiedniego kandydata.
Przeklęty moment Pewnego dnia miałam załatwić nową dostawę materiału, by przerobić sukienkę dla Apple. Lecąc nie zauważyłam, że zbliża się burza i zahaczyłam końcem parasolki o drzewo, i spadłam wprost do czyjegoś kosza piknikowego...
Ulubiony przedmiot Geografia. Jest bardzo pomocna przy podróżach.
Nielubiany przedmiot Opowiadanie na 101. Wolę kreślić słowa obrazami.
Przyjaciele Sheila Sireen, Scarlet Crow & Sweetie Plum Fairy

Pamiętnik Marie Poppins.

Margaret Poppins (dla przyjaciół i bliskich Margie lub Marie) - Nastoletnia córka Marry Poppins z powieści o tej samej nazwie. Dziewczynie brakuje ogłady, mimo doskonałego zapoznania się z dobrymi manierami, za nic ma bycie miłą i potulną, jest nerwowa ale i pełna życia. Ma chyba największą fantazję i wyobraźnię ze wszystkich uczniów Baśnioceum. Chętnie pomaga, ale zawsze oczekuje czegoś w zamian. Dziewczyna uwielbia literaturę.

Osobowość

Marie z natury jest szaloną, zakręconą i nieprzewidywalną dziewczyną, o bogatej wyobraźni. Jest strasznie niepunktualna i brak jej ogłady. Dziewczyna często gubi przeróżne rzeczy, czy zapomina o datach.

Dziewczyna, przez całe lato rok przed przybyciem do Baśnioceum, Marie pędziła na obozie dla 'źle wychowanych', gdzie uczyła się savoir-vivre'u i kultury, gdyż jej rodzice stwierdzili że taki "kurs" jej nie zaszkodzi. Oczywiście, nie przyniósł on żadnych efektów.

Marie jest osobą, której cóż, brak pokory. Dziewczyna często zawyższa swoje możliwości, by nie powiedzieć jest lekko pyszna i zadziera noska. Zawsze działa tak, by osiągnąć korzyści. Marie trzeba pokazywać granice, których po prostu nie widzi. Często zachowuje się zwyczajnie nieodpowiednio do sytuacji.

Margaret jest także bardzo towarzyską osobą, która kocha poznawać nowe osoby. Dziewczyna, kiedy znajdzie się osoba za którą nie przepada potrafi być wredna i złośliwa, mimo to przylepiono jej łatkę jednej z najmilszych uczennic Baśnioceum.

Wygląd

Marie jest przeciętnego wzrostu nastolatką o pulchnych policzkach oraz rumianej twarzy. Włosy dziewczyny, naturalnie falowane są ścięte do brody i otulają jej twarz. Maj barwę ciepłego orzechu, widać w nich pasemka w barwie mlecznej czekolady, takie same same jaki kolor maj brwi dziewczyny. Zdradza to, że naturalnym kolorem włosów Marie jest właśnie czekoladowy. Oczy dziewczyna ma wydatne, tęczówki maj barwę brązu. Dziewczyna uwielbia pokrywać rzęsy dużą ilością tuszu oraz maskary, zaś usta czerwoną pomadką. Nigdzie nie rusza się bez swojej parasolki.

Relacje

Rodzina

Marie jest córką Mary Poppins. Nic nie wiadomo o tym, by miała rodzeństwo. Nie wiadomo też nic o jej ojcu. Wychowała się w bogatej rodzinie, od dzieciństwa wpajano jej miłość do innych oraz wiele dobrych wartości, Marie bardzo kocha i szanuje swoją matkę jak i resztę rodziny ma nadzieję że kiedyś będzie tak wspaniała jak ona.

Przyjaciele

Marie przyjaźnii się z córką siostry Małej Syrenki - Sheilą oraz córką Cukrowej Wieszczki - Sweetie Plum Fairy i córką Stracha na wróble - Scarlet Crow.

Znajomi

Dobrą znajomą dziewczyny jest Parvati Crewe. Zna również Rachel Radcliffe.

Wrogowie

Dziewczyna ma napięte stosunki z Samirą. Wpadły na siebie (i to dosłownie) podczas wracania do Baśnioceum z wakacji. Samira rozpędzona na dywanie wpadła na Marie, unoszącą się na parasolce. Żadna z nich nie chciała wziąć na siebie winy za wypadek. Margaret nie lubi także Blanche Van Rose.

Miłość

O dziwo, pod tym względem Marie jest osobą wybredną, wielokrotnie próbowano swatać dziewczynę z różnymi chłopcami, aczkolwiek Marie strasznie wybrzydzała. Wybrzydzała. A to ten jest za niski, ma za wysokie czoło i tym podobne. Z resztą, bycie singielką jest dziewczynie pisane.

Zwierzak

Zwierzakiem Marie jest mała małpka imieniem Peanut (pl. Fistaszek). Dziewczyna często przebiera zwierzaka w przeróżne kostiumy, najczęściej przypominające jej własne kreacje. Oczywiście, nawet małpka posiada swój miniaturowy parasol umieszczony na czapeczce.

Zainteresowania

Literatura

Marie jest zdolną bajkopisarką, uwielbia wymyślać nowe historyjki po czym spisywać je w zeszycie. Szczególnie na porę do pisania preferuje wieczór, ale zawsze nosi przy sobie długopis tak na wszelki wypadek - nigdy nie wiadomo kiedy pomysł przyjdzie do głowy.

Zdolności

Jako potomkini Mary Poppins, Marie odznacza się zdolnościami związanymi głównie z siłą i magią wyobraźnii. Dziewczyna potrafi urzeczywistniać swoje wyobrażenia, tworząc ich iluzje. Ponadto, Marie ma możliwość niecodziennego...środka transportu, w postaci parasolki.

Szlachetna - W konflikcie przeznaczeń Marie opowiada się po stronie Szlachetnych.
EAH-royals
W pełni akceptuje swoje baśniowe przeznaczenie, oferujące dziewczynie życie przepełnione magią, szaleństwem oraz przygodami. Dziewczyna raczej słabo dogaduje się z Buntownikami, ale nie jest jedną z tych którzy tępią Buntowników oraz są ślepo zapatrzeni w to, by wypełnić swoje baśniowe przeznaczenie.

Portrayals

Hailee Steinfeld

CDN

Ciekawostki

  • Pomysł na postać i znaki przygarnięte są od Amity.Gala. Początkowo nazywała się Marie.
  • Zawsze nosi przy sobie parasolkę. Niezależnie od pogody i miejsca.
  • Nie używa drzwi. Wchodzi oknem.
  • Marie uwielbia herbatę. Zwłaszcza Earl Grey.

Klasyczna Baśń

Mary Poppins2

Mary Poppins – główna bohaterka serii książek dla dzieci napisanych przez Pamelę L. Travers i zilustrowanych przez Mary Shepard. Na podstawie książek o Mary Poppins powstał film oraz wiele sztuk teatralnych. Akcja książek z tej serii toczy się w Londynie. Na ulicy Czereśniowej 17 mieszka rodzina Banksów. Pewnego dnia w ich domu pojawia się nowa niania – Mary Poppins. Dzieci, początkowo nieufne wobec opiekunki, bardzo szybko przywiązują się do niej – ma ona bowiem magiczne umiejętności. Dzięki nim dzieci przeżywają mnóstwo niesamowitych, fantastycznych przygód. W książce zatarte są granice pomiędzy tym, co realne i tym, co nierealne.

Galeria

W różnych seriach

Meta timeline

  • Luty 2016  -Rochi mouscedes "Adoptuje" znaki dla Marie Poppins.
  • Marzec 2016 -Pojawia się pełny art i strona Marie. Rochi zastrzega grafikę związaną z postacią oraz tekst swojego autorstwa.
  • Kwiecień 2018 - Zmiana znaków z Marie Poppins na Margaret Poppins.
  • 2018 - Rozpoczyna się renowacja Marie.