FANDOM

Rośliny to moja... y nie-specjalność! Szczerze mówiąc nie idzie mi dobrze opieka nad nimi... Ale jestem z Wiosny! Na pewno mi się uda je opanować, a wtedy będę przygotowana do pełnienia mojej roli. Już nie mogę się doczekać! Nauczysz mnie?

—May do July

May Spring-Month
Uczeń Ever After High
wkrótce :3
Rodzice Maj i Konwalia
Historia rodziców 12 miesięcy
Urodziny 1 dzień maja!
Strona Oczywiście jestem Royalsem - ja i moi kuzyni jesteśmy potrzebni światu!
Pragnienie Chciałabym nauczyć się kontroli nad roślinami i niezbędnych umiejętności w sprawach flory!
Zdolność Póki co rozmawiam ze zwierzętami... A roślin się dopiero uczę - i to nie od byle kogo, bo od July!
Romans Nie mam nikogo. Ale przecież jestem dopiero w Baśnioceum! Mam sporo czasu!
Przeklęty moment Kiedy zamiast ożywić ulubiony kwiat July, go uśmierciłam!
Ulubiony przedmiot Uwielbiam czaronomię!
Nielubiany przedmiot Nie lubię lekcji gotowania.
Przyjaciele July Summer-Month jest absolutnie czarmastyczna! Ale moją najlepszą przyjaciółką jest Tanja Toothfairy!

Ups - tak się składa, że jest otwarty tylko jeden dzień w roku dla wszystkich... Takie są pamiętniki dzieci miesięcy!

May Spring-Month (imię czyt. Mej) - córka miesiąca Maja z opowieści "12 miesięcy"

Wygląd

May ma długie, jasno-brązowe włosy. W nie wplecione ma różne drobne kwiatki etc. Sukienka dziewczyny jest w wiosennych kolorach. Oczy dziewczyny są koloru zielonego.

Uwaga! To tylko szkielet opisu wyglądu! 

Charakter

May jest delikatna, rozważna, lekka i miła. Ale również i płochliwa. Uwielbia przebywać w towarzystkie saren i nnych leśnych roślinożerców. 

Dziewczyna jest nieufna. Nie lubi rozmawiać z nieznanymi osobami - do uczniów Ever After podchodzi z dystansem. Łatwiej przychodzi jej konwersacja z kimś znanym z widoku, niż z kimś, kogo widzi na oczy pierwszy raz. 

May potrafi wyczuwać złość u pewnych osób - schodzi wtedy z drogi. Przeważnie jest to Cerise, która ukrywając swój sekret, czasami nad sobą nie panuje. 

Córka Maja jest przeważnie wesoła - fochy i złości miewa bardzo rzadko, góra raz w miesiącu. I to nie przez cały dzień, a zaledwie (góra) kilka godzin. Jest nastawiona do życia optymistycznie.

Dziewczyna jest skryta, a otwiera się tylko przed swoją najlepszą przyjaciółką - Ember Winter-Month.

Royals czy Rebels? 

May jest zdecydowanie Royalsem. Jest jak Maj - lekka i zarazem czarowna oraz piękna. Ludzie w jej otoczeniu lubią przebywać, ale ona nie lubi być tam, gdzie skupisko większe, niż 10 osób. Chyba, że chodzi o jej rodzinę, z którą uwielbia być! 

Relacje

Rodzina

Tak jak z jej kuzynką Ember, rodzina lubi przebywać. Ale jest to inaczej spędzony czas niż z córką Grudnia. Dlaczego? Ponieważ May jest inną osobowością. Jest cicha, ma inny głos, ale rozsiewa wokół siebie wiosenną aurę, którą lubią (chyba) wszyscy.

May jest w dobrych relacjach z rodziną, do której należą: July Summer-MonthNina JanuaryEmber Winter-MonthKiyu Août oraz pozostałe kuzynostwo. 

Dziewczyna ma też 11 wujków, a przy tym i 11 ciotek. I jedną parę rodziców - Maja oraz jego żonę Konwalię. (!) FANFIKCJA

Przyjaciele

May \ przyjaźni się ze swoją kuzynką July Summer-Month. Jednak jej najlepszą przyjaciółką jest Tanja Toothfairy - córka Zębowej Wróżki...

Wrogowie

Ale May ma też osoby, za którymi nie przepada. Jest to Faybelle Thorn™, która jest córką Złej Wróżki ze "Śpiącej Królewny". May czuje lęk przed Cerise, gdyż wyczuwa u niej jakąś ukrytą złość, dlatego zawsze schodzi jej z drogi. Choć córka Czerwonego Kapturka nie ma zamiaru robić jej krzywdy, a nawet chciałaby się zaprzyjaźnić. 

Miłość

May nie ma chłopaka. Ale z jej osobowością na pewno znajdzie swoją drugą połowę. Dziewczyna wie, że prędzej czy później natrafi na tę właściwą osobę, bez konieczności flirtowania z kim popadnie. 

Zwierzak

May posiada małą wiewiórkę imieniem Hazel. Dziewczyna uwielbia ją, a nawet puszcza wolno, gdyż ta zawsze do niej wraca.

Meta TimeLine

  • 17.02.2015r. - pojawia się strona
  • 17.02.2015r - zastrzeżenie praw przez Halszkę dla May Spring-Month