FANDOM

Niech mnie znienawidzą, niech mnie potępiają. Niech mnie piętnują, niech mnie wyzywają. Kocham tworzyć i będę to robić, nie dla innych. Dla siebie samej.

— - w debiucie.

Meghan Art
Uczeń Ever After High
Meghan ID
Rodzice Malarz Piotr.
Historia rodziców "Malarze"
Urodziny 30 Marzec.
Współlokator Tabitha Goldenhen
Strona Szlachetni.
Pragnienie Wiele do szczęścia mi nie potrzeba - odrobina ciszy, spokoju i spełnienie w malarstwie.
Zdolność Odziedziczyłam w genach zdolność do niezwykłego odwzorowania obiektów. Po prostu maluję dosłownie to co widzę.
Romans Nie w głowie mi amory, mam lepsze rzeczy do roboty.
Przeklęty moment Kiedy ktoś prosi mnie o przysługę, a w szczególności - przysługę związaną z odrabianiem lekcji, jakby sam nie potrafił sobie poradzić.
Ulubiony przedmiot Historia wielkich opowieści. Uwielbiam historię całym sercem!
Nielubiany przedmiot Rękodzieło. Może i nieźle wychodzi mi malowanie na płótnie czy kartce papieru, ale zszywanie materiału, wyrabianie z gliny, robienie biżuterii to dla mnie czarna magia.
Przyjaciele Brak. Jedynie znajomi. Inni nas tylko ograniczają!

Ilustrowany dziennik Meghan Art.

Meghan Art - Córka malarza Piotra, z wierszyka pt. "Malarze". W konflikcie przeznaczeń, Meghan opowiedziała się po stronie Szlachetnych, chociaż czasami ma wątpliwości co do swojego wyboru, czy aby na pewno jest słuszny. Rzadko kiedy dziewczyna widywana jest w towarzystwie innych uczniów, woli przebywać na uboczu. Nie rzuca słów na wiatr i często zachowuje się zbyt poważnie, oczekując większej dojrzałości od rówieśników. W wolnych chwilach dziewczyna maluje pejzaże. Pomimo tego, że nie przepada za towarzystwem większej grupy, bardzo chciałaby zapisać się do jakiegoś kółka hobbystycznego, związanego ze sztuką.

Osobowość

Meghan Jest osobą, która zwykle zachowuje pełną powagę i zimną krew. Nigdy i pod żadnym pozorom, nie rzuca słów na wiatr. Nie jest zwolenniczką szerzenia dramaturgii i często zwyczajnie wstydzi się swoich rówieśników. Tak, Meghan uważa siebie za o wiele dojrzalszą niż jej koledzy z klasy, co ewidentnie ujawnia jedną z większych wad nastolatki - jest ona osobą pyszną, chociaż na co dzień woli trzymać się na uboczu, nie da sobie w kaszę dmuchać a tym bardziej - obrażać swojej osoby i nie ręczy za siebie. W przypływie gniewu, potrafi zmienić swoje zachowanie o 180°. Dziewczyna postrzegana jest jako osoba nieobliczalna, nie każdą pracę podejmie ale jeśli już zdecyduje się na wzięcie w czym udziału, nie dopuści do przegranej. W przeciwieństwie do większości choleryków, Meghan cechuje jeszcze jedna, ważna rzecz mianowicie, umiejętność przyznania się do błędu i ugryzienia się w język. Dziewczyna doskonale wie, kiedy opryskliwe uwagi należy po prostu, zachować dla siebie. Meghan jest indywidualistką, swoje opinie owszem, uwielbia okazywać publicznie, lecz tak naprawdę, wiele emocji ukrywa w sobie pod maską naburmuszonej dziewczynki. Jeśli chodzi o relacje z innymi osobami, wszystko zależy od tego, czy dziewczyna kogoś polubi. Chłopcy, na ogół się jej boją, dziewczyny olewają. Nastolatka nie potrafi dopuścić do siebie krytyki, i ma w głębokim poważaniu rady czy sugestie innych osób, nawet tych lepszych w czymś od niej. Gdyby tylko Meghan słuchała innych tak często jak chodzi umazana farbami, z pewnością żyłoby się dziewczynie o wiele pozytywniej.

Wygląd

Meghan to niska dziewczyna o włosach barwy zarumienionego na maśle karmelu. Fryzura sięga do końca łopatek dziewczyny, a grzywka najczęściej zaczesana jest na czoło. Skóra nastolatki ma delikatny, beżowy odcień, tęczówki są szare, brwi czarne. Usta ma wydatne i naturalnie blado różane.

Relacje

Rodzina

Meghan Jest córką malarza Piotra. Z ojcem utrzymuje okazjonalny kontakt, matki nie zna.Dziewczyna jest jedynaczką. Jej rodzice nie posiadają rodzeństwa, wobec czego Meghan nie ma kuzynostwa.

Przyjaciele

Dziewcxyna nie posiada w Baśnioceum żadnych przyjaciół. Twierdzi że "Inni nas jedynie ograniczają".

Znajomi

Koleżeńskie relacje, Meghan ma ze swoją współlokatorką - córką Złotopiórki, Tabithą Goldenhen, Sonata Dancer (która uważa Meghan za przyjaciôłkę) oraz Desire II Von Duchess i Chloé Petitchien. Koleżanką nazywa również Bonnie, chociaż ta uważa Meghan za swoją przyjaciółkę.

Wrogowie

Powszechnie wiadomo, że nastolatka ma na pieńku z Boordine Dwarf oraz Polixeną Muse. Wszystko zaczęło się podczas jednej ze szkolnych zbiórek charytatywnych. Od tamtej pory, szczerze siebie nienawidzą.

Miłość

Jedyną miłością Meghan jest sztuka i nie zapowiada się na to, by ten fakt uległ zmianie.

Zwierzak

Nastolatka nie posiada zwierząt, jednakże od zawsze podobają jej się psy. Szczególnie te rasy Mops.

Zainteresowania

Sztuka

  • Malarstwo - Dziewczyna tak właściwie to od dziecka, uczęszczała na przeróżne kursy, gdzie mogła uczyć się profesji portrecistki, która jest jej pisana.

Klasyczna Baśń

Malarze - Wierszyk/opowiastka autorstwa Ignacego Krasickiego.

Treść:

Dwaj portretów malarze słynęli przed laty: Piotr dobry, a ubogi, Jan zły, a bogaty. Piotr malował wybornie, a głód go uciskał, Jan mało i źle robił, więcej jednak zyskał. Dlaczegóż los tak różny mieli ci malarze? Piotr malował podobne, Jan piękniejsze twarze.

  • Szlachetna - "Lepiej robić coś na sto procent, niż na pięćdziesiąt i obżerać się swoim lenistwem"
    EAH-royals
    - tymi słowami, Meghan argumentuje swoją stronę, w Konflikcie przeznaczeń. Dziewczyna popiera grono Szlachetnych, chociaż tli się w dziewczynie iskra buntowniczki, nie do końca zachowuje się "jak na Szlachetną przystało".

Po czym ją rozpoznać?

  • Dłoniach ubrudzonych farbą.
  • Zwykle zakłada przeźroczyste narzutki, podobne do płaszczów przeciwdeszczowych.
  • Nosi przy sobie pędzelki do malowania.
  • Dziewczynie często zdarza się rymować wypowiadane przez siebie słowa.

Niezapomniane cytaty

Ja się nie sprzedam. Nigdy. Tworzę z potrzeby i chęci a nie dla pieniędzy jak Twój ojciec!

— - do Russell'a podczas kłótni.

Myśleć o człowieczeństwie w tym chorym społeczeństwie?

— - jedna z ulubionych sentencji.

Jeśli coś Ci nie odpowiada, zawsze możesz wyjść. Życie to sztuka wyboru.
Rany, czy to że ktoś jest spokrewniony z malarzami, od razu musi czynić z kogoś artystę? No dobra , czego chcesz?

— - do Megumi

To musisz znać, trzeba się położyć żeby móc wstać
Jedną rzecz można naprawdę wiele razy ciekawie przedstawić, a że Ty tego nie umiesz i masz tym problem...nie jest moim problemem.

Zajęcia

  • Muzyka i rękodzieło artystyczne.
  • Czarografia.
  • Chemioczary.
  • Historia wielkich opowieści.
  • Grimmnastyka.
  • Koronomatematyka.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.
  • Opowiadanie na 101.

Ciekawostki

  • Postać istnieje dzięki Amity.Gali.
  • Jej nazwisko z j. Angielskiego oznacza "Sztuka" Muszę przypominać że Apple ma na imię Jabłko, a Raven na nazwisko Królowa?
  • Z kolei imię jest nawiązaniem do piosenkarki popowej - Meghan Trainor.
  • Ostatni cytat, został zaczerpnięty z jednej z piosenek serialu animowanego "Fineasz i Ferb" oraz lekko "edytowany".
  • Fryzura na obecnym ID postaci ("Victoria") została zaczerpnięta z gry "Eldarya".
  • Początkowo postać miała dwa obrazki na ID, odbyło się małe "głosowanie" by wyłonić odpowiedniejszy design.

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • 12.04.18 - Rochi ujawnia istnienie postaci, oraz wygląd.
  • Kwiecień 2018 - Rochi zastrzega sobie grafikę i tekst swojego autorstwa, związane z Meghan Art.
  • 22.04.18 - Meghan zostaje opublikowana jako strona na wiki.