FANDOM

W mojej historii nie jestem żadnym księciem, tylko sługą. Więc nie muszę ograniczać kalorie jak ty bo one się u mnie przydadzą.

—Do Daringa

Mika Feist
Uczeń Ever After High
{{{obrazek}}}
Rodzice Gruby sługa
Historia rodziców Bajka o sześciu sługach
Urodziny 16 października, czyli światowy dzień żywności
Strona Szlachetni. Niby czemu chciałbym zmienić kiedy moje przeznaczenie nie jest złe, a także się przydam do czegoś wielkiego?
Pragnienie {{{pragnienie}}}
Zdolność Gdy coś zjem staje się obszerniejszy, i potrafię w ciągu chwili wypić całe morze. I tak, to mi na serio się przyda i jestem z tego w miarę dumny
Romans Oh, serio muszę o tym mówić? Cóż... Jak mus, to mus. Podoba mi się Ginger, jest taka urocza, miła i dobroduszna! Istny anioł... Ale ona i tak woli Hoppera
Przeklęty moment Każdy moment kiedy muszę rozmawiać z tym księciuniem Daringiem. Szykany na temat wagi zniosę, ale uważanie mojej roli za niepotrzebnej już nie! Gdyby nie ja, to książę nie wykonałby dwóch zadań.
Ulubiony przedmiot Klas(yk)a gotowania. Lubię gotowanie i jedzenie więc nic dziwnego, że się w tym odnajduje. No i no... jest tam też Ginger, hehe...
Nielubiany przedmiot Grimnastyka. Nie jestem typem sportowca.
Przyjaciele Mia Horen i Katle Warme. Ta sama historia, co się dziwić.

{{{pamiętnik}}}

Mika Feist - Syn grubego sługi z baśni braci Grimm "Bajka o sześciu sługach". W konflikcie przeznaczeń odpowiada się po stronie szlachetnych bowiem jego historia mu odpowiada. Jego współlokatorem jest Katle Warme.

Wygląd

Nastolatek jest w miarę wysokim chłopakiem o okrąglejszej posturze wśród innych. Jest osobą o jasnej skórze i wiecznie zarumienionych policzkach. Włosy Miki są stosunkowo krótkie i mają rudawy odcień, i małe, kulkowate brwi. Jego oczy są w barwie żywej zieleni.

Charakter

Mika jest przyjaźnie nastawionym do innych uczniów chłopakiem, nie ważne z jakiej baśni są i jakie jest ich przeznaczenie. W każdym widzi potencjalnego przyjaciela czy osobę do rozmów. Mimo wszystko twardo stąpa po ziemi, można by powiedzieć iż jest do niej przymocowany, ale nie przeszkadza mu to w fantazjowaniu nad niektórymi sprawami.=Do dokończenia=

Baśń

250px-Venceslav cerny dlouhy siroky a bystrozraky

Bajka o sześciu sługach (niem. Die sechs Diener) – baśń opublikowana przez braci Grimm w 1815 roku w zbiorze ich Baśni (tom 2, nr 134).

Pewna zła królowa-czarownica miała piękną córkę. Wielu marzyło by ją poślubić, ale okrutna królowa postawiła warunek, że mężczyzna, który chce poślubić księżniczkę musi wypełnić zlecone przez królową zadania. Jeśli podejmie się ich wykonania, a nie zdoła wykonać, wówczas traci życie. Wielu młodzieńców oślepionych urodą księżniczki podjęło próbę, ale wszyscy stracili życie.

Pewien książę usłyszawszy o księżniczce, również postanowił zawalczyć o jej rękę. Jego ojciec, obawiając się o życie syna, zakazał mu starać się o rękę księżniczki. Wówczas książę ciężko zachorował, żaden lekarz nie był w stanie mu pomóc. Ozdrowiał dopiero, gdy ojciec zezwolił mu iść spróbować szczęścia.

Miejsce pochodzenia

Niemcy– państwo federacyjne położone w zachodniej i środkowej Europie. Składa się z 16 krajów związkowych (landów), a jego stolicą i największym miastem jest Berlin. Państwo ma powierzchnię 357 168 km² i panuje w nim klimat umiarkowany. Z ponad 80 milionami mieszkańców jest najludniejszym krajem Unii Europejskiej. Jest to czołowe pod względem gospodarczym i politycznym państwo Europy. Stanowi część strefy Schengen i strefy euro, jest członkiem ONZ, OECD, G7, G20. Po Stanach Zjednoczonych Niemcy są drugim najbardziej popularnym celem migracji na świecie.

Relacje

Rodzina

Mika jest synem grubego sługi i jego żony, którą poznał po opuszczeniu księcia. Ojciec jest zachwycony decyzją syna o ciągnięciu przeznaczenia i wspiera go jak tylko może. Rodzicielka chłopka cieszy się tak jak jej mąż, ale sama nie jest do końca pewna czy nie lepiej by było jakby zmienił je, ale nie mówi o tym na głos.

Przyjaciele

Jego przyjaciółmi są jego współlokator - Katle Warme, syn sługi odczuwającego odmiennie temperaturę oraz Mia Horem która jest dzieckiem sługi o dobrym słuchu. Większość czasu spędza własnie z nimi, ale wydaje się, że ma lepsze relacje z spokojnym Katlem niż aby z wybuchową i uszczypliwą Mią. Dogaduje się nieźle z Dexterem Charmingiem.

Miłość

Zauroczył się nieszczęśliwie w Ginger Breadhouse którą poznał w jej cukierni chcąc spróbować wypieków jej roboty. Dziewczyna olśniła go swym urokiem osobistym jak i postawą wobec innych i w jego miewaniu jest prawdziwym aniołem. Ubolewa nad faktem, że różowowłosa pragnie umówić się z Hopperem.

Wrogowie

Stara się nie mieć jakichkolwiek wrogów, bo po co? Ale cóż, z "wspaniałym" Charmingiem łączy go napięta i wroga relacja.

Szlachetny czy buntownik?

Mika stoi po stronie szlachetnych. Nie widzi sensu, że ktoś chciałby zmienić swoje przeznaczenie jeśli nic złego mu się nie stanie.

Po czym go rozpoznać

  • Jest jedną z obszerniejszych uczniów Bajkoceum.
  • Zawsze ma przy sobie coś na przegryzkę.
  • Ma stosunkowo cichy i opanowany głos.

Cytaty

Jest taka śliczna, słodka, miła i w ogóle! Bardzo chciałbym się z nią umówić, ale ona woli tą żabę...

—do Katlea, o Ginger

Chwila, gdzie moje pączki?

Ciekawostki

  • Ma mniej więcej 18 lat.
  • Nie wiedzieć czemu, autorka mówi o nim Mikan, nie Mika.
  • Jego nazwisko można przetłumaczyć jako "Pulchny".

Galeria