FANDOM

Nǚ'ér Lái Lā- córka Mulan

Nǚ'ér Lái Lā
Uczeń Ever After High
Sketch-1431938813362
Rodzice Mulan
Historia rodziców Mulan
Urodziny ~
Strona Royalso-Rebels
Pragnienie ~
Zdolność ~
Romans W moim przeznaczeniu mam wziąć ślub, ale zawsze mogę wziąć rozwód.
Przeklęty moment Kiedy w herbaciarni cioci wylałam herbatę...
Ulubiony przedmiot ~
Nielubiany przedmiot ~
Przyjaciele ~

Mój PRYWATNY pamiętnik.

Osobowość

Dziewczyna jest inteligenta, czasem przebiegła. Dużą wagę przywiązuje do swojego wyglądu.

Wygląd

Lili jest posiadaczką czarnych włosów. Jej oczy są skośne i ciemne. Cera dziewczyny jest blada. Ubiera się w ubrania w fioletowych, liliowych oraz białych barwach. Nosi stroje w stylu chińskim.

Prace dorywcze i sezonowe

Nǚ'ér lubi nowe wyzwania, więc czasami pracuje. Kiedyś zastąpiła dostawcę pizzy. W swoim rodzinnym mieście pracowała raz w herbaciarni swojej cioci. Zakończyła ją, po tym jak pierwszego dnia pracy potknęła się i taca z herbatą rozlała się po niej oraz po podłodze. Podczas wizyty w Paryżu pracowała w butiku.

Umiejętności i nieumiejętności

Umiejętności

  • projektowanie
  • gra na erhu
  • podróżowanie

Nieumiejętności

  • walka szablą chińską
  • gotowanie
  • karate

Strona

Lili nie podoba się jej przeznaczenie wojownika. Wolałaby być np. księżniczką, ale stara się je wykonać. Czasami zmusza się do wypełnienia go, a innym razem chce go uniknąć, ale wie, że podpisze Księgę Legend.

Historia rodzica

Akcja toczy się 2 tysiące lat temu, podczas najazdu Hunów na Chiny. Główną bohaterką jest młoda dziewczyna o imieniu Mulan. Kiedy jej schorowany ojciec dostaje wezwanie do wojska, dziewczyna postanawia uciec z domu i udając mężczyznę stawić się zamiast niego. Duchy przodków rodziny, chcąc ratować jej honor, przydzielają Mulan opiekuna - Wielkiego Kamiennego Smoka. W wyniku nieszczęśliwego wypadku pomnik smoka zostaje zniszczony przez Mushu - miniaturowego smoka, byłego strażnika rodziny. Wyrusza on na pomoc Mulan, jednocześnie planując podstęp, dzięki któremu powróci na miejsce strażnika rodziny. W krytycznym momencie, podczas ataku Hunów, Mulan w brawurowym akcie odwagi ratuje wszystkich żołnierzy, włącznie z ich przywódcą - kapitanem Shangiem. W czasie walki z wodzem wroga Mulan zostaje ranna, a badający ją lekarz odkrywa prawdę o jej płci. Niepisaną karą za podszywanie się jest śmierć, ale kapitan daruje jej życie w podzięce za ratunek. Wojsko wyrusza w podróż powrotną do pałacu cesarskiego, zostawiając Mulan samą w górach. Jest ona świadkiem, jak spod zasp śniegu wyłaniają się resztki wojska Hunów, które przeżyły lawinę. Mulan rusza do pałacu cesarskiego, gdzie ratuje cesarza, czym przywraca honor swojej rodzinie i sobie.

Przyjaciele

Jiā Lín (chiń. Wiosenny Księżyc) jest przyjaciółką z rodzinnego miasta Lili. Podczas podróży do Tokio poznała Tengoku No Tori (jap. Niebiański Ptak),a w Paryżu zaprzyjaźniła się z Élisabeth O'Chaussure(fr. Chaussure-But).

Kraj pochodzenia

Chińska Republika Ludowa-państwo w Azji Wschodniej, obejmujące historyczne Chiny (bez Tajwanu) oraz Tybet i inne ziemie w Azji Środkowej zamieszkane w sumie przez 56 grup etnicznych. Chiny to najludniejsze państwo świata o populacji przekraczającej 1,3 mld osób, co stanowi 19,1% populacji światowej. Pod względem powierzchni jest 3. na świecie, a pod względem wielkości gospodarki 2. (zarówno pod względem PKB nominalnego, jak i PKB realnego) po USA.

Imię

,,Nǚ'ér Lái Lā" oznacza po chińsku ,, Córka Lili", zapisywane jest ono tak :女儿莱拉. Natomiast w hanyu pinyin (Hanyu pinyin – oficjalna transkrypcja standardowego języka mandaryńskiego (putonghua) – urzędowego języka Chin – na alfabet łaciński.) brzmi ono ,,Nǚ'ér Lái Lā".

Ciekawostki

  • Polski odpowiednik jej imienia brzmi ,,Córka Lili", przez co niektórzy mówią do niej Lilia bądź Lily.

Stroje

Galeria