FANDOM

Patricia Die Prinzessin
Uczeń Ever After High
Patricia Die Prinzessin
Rodzice Księżniczka i książe żaba
Historia rodziców ,,Żabi Król"
Urodziny 28 lutego. Przed dniem żaby!
Strona Royalsi.
Pragnienie Chciałabym, by mój książe pod wpływem mego pocałunku zmienił się w człowieka...
Zdolność Potrafię w każdej chwili zmienić się w żabę-to po tacie.
Romans Kocham się oczywiście w Hopperze Croakingtonie II. W końcu to mój książe z bajki, nie?
Przeklęty moment Kiedy w stołówce poniosłam się i zaczęłam jako żaba pić wodę słomką...
Ulubiony przedmiot Czarogotowanie. Moja mama też umiała gotować!
Nielubiany przedmiot Trening bohaterów. Gdy raz przykleiłam się do drzewa, mój pantofelek już tam nie stanie.
Przyjaciele Apple White i Ashllyn Ella. No i inne księżniczki! Ale darzę też uczuciem Rebelsów, którzy mają odwagę!

Tylko spróbuj grzebać mi w szafie!

Patricia Die Prinzessin-Córka królewny z baśni ,,Żabi Król"

Postać zaadoptowana od Amity.Gali

Osobowość

Patricia darzy uczuciem każdego, nawet Rebelsa. Gdy się wstydzi, zmienia się w żabkę i wyskakuje. Doskonale gotuje. Jest także czyściochem- Kiedy coś jest brudne, wpada w panikę. Na grimmnastyce zdaje się być najlepszą pływaczką.

Wygląd

Zapożyczony od Disneyowskiej Tiany :-)

Patricia ma brązową skórę i czarne włosy. Koszulkę posiada zieloną, z rękawami z płatków lili. Za spódnicę służy jej liść tego kwiatu. Rajstopy są zielone, a buty- zielone na niebieskich obcasach. Dodatkowo-na koszulce ma żabkę :)

Baśń

,,Żabi Król" – popularna baśń ludowa występująca w różnych wersjach w wielu krajach. Najbardziej znaną wersję niemiecką spisali bracia Grimm i opublikowali w 1812 roku w zbiorze Baśni (tom 1, nr 1)

Streszczenie

Pewna młoda królewna bawiła się w lesie szklaną kulą, kiedy ta nieoczekiwanie wpadła do studni. Królewna zaczęła płakać, gdyż była to jej ulubiona zabawka. Wtedy z wody wynurzyła się żaba i ludzkim męskim głosem zaoferowała pomoc. W zamian jednak zażądała: "Chcę żebyś mnie pokochała, żebyś pozwoliła mi zostać twoim kompanem w zabawie, chcę móc jeść z twojego talerzyka, pić z twojej szklaneczki i spać z tobą w jednym łóżku". Królewna obiecała spełnić to wszystko, a żaba zwróciła jej kulę. Królewna zabrała kulę i rzuciła się do ucieczki, nie zamierzając spełniać danej obietnicy.

Jednak jakiś czas później żaba dostała się do pałacu i przypomniała o jej obietnicy. Królewna była przerażona, jednak król nakazał córce by spełniła jej prośbę, jeśli to obiecała. Królewna niechętnie zaczęła spełniać wszystkie obietnice - zjedli razem kolacje i położyli się spać w łóżku. Królewna po dotrzymaniu obietnicy, rzuciła żabą o ścianę, nie mogąc wytrzymać obrzydzenia. Wtedy żaba zamieniła się w pięknego księcia. Okazało się, że książę ten został kiedyś zamieniony w żabę przez czarownicę. Dotrzymując obietnicy królewna zdjęła z niego czar. Teraz mógł wrócić do swojego królestwa. Królewna i książę pobrali się.

Relacje

Rodzina

Z mamą i tatą mają dobre stosunki. Co tydzień zmieniają się w żaby i pływają w basenie. Mama nauczyła ją piec ciasta i gotować, a tata-grać na instrumentach

Przyjaciele

Apple White

Z Apple mają raczej idealne relacje. Poznały się, gdy Patricia przybyła do szkoły, a Apple ją oprowadziła.

Ashllyn Ella

Z Ashllyn spotykają się po lekcjach w lasku. Siedzą w altance, pijąc herbatę, obserwują ptaki i zbierają owoce.

Raven Queen

Patricia podziwia Raven za odwagę, dzięki której w szkole są osoby chcące zmienić przeznaczenie.

Miłość

Dziewczyna kocha się w Hopperze Croakingtonie II. W końcu to element ich opowieści, nie?

Wrogowie

Ona nie ma wrogów, poza Daringiem Charmingiem który ją ,,Kocha"

Ciekawostki

  • Postać została adoptowana.
  • Jej znak zodiaku to waga.
  • Jej ulubione jedzenie to sałatka z tuńczykiem.
  • Uwielbia kolor zielony.