FANDOM

Pauline Pan
Uczeń Ever After High
20150301 100306
Rodzice Piotruś Pan
Historia rodziców Piotruś Pan
Urodziny 28 czerwca
Strona Royalsi
Pragnienie Chciałabym zostać mistrzynią baśnioświata w łucznictwie.
Zdolność Kiedy biegnę, zmieniam się w mgłę. Dzięki temu udało mi się umknąć piratom w dzieciństwie.
Romans Nie. Nigdy w życiu.
Przeklęty moment Kiedy rozmawiam z wróżkami, a inni ich nie widzą. Wyglądam wtedy dziwnie..
Ulubiony przedmiot Grimmnastyka. Mogę na niej ćwiczyć swoje zdolności.
Nielubiany przedmiot Ratowanie damy w opałach. Sama przecież umiem wydostać się z wieży!
Przyjaciele Raven Queen

Hunter Huntsman Cerise Hood Faybelle Thorn

budowa

Pauline Pan - córka Piotrusia Pana.

Osobowość

Pauline jest typową chłopczycą. Dawniej była beztroska, uwielbiała się bawić. Jednak doświadczenia na statku piratów nauczyły ją, jak radzić sobie w życiu. Stała się poważniejsza, przestała "tracić czas na zabawy". Gdy była młodsza zajmowała się nią jej siostra, Penny Pan, i razem przeżyły mnóstwo przygód.

Wygląd

Swoje miodowo - cynamonowe włosy wiąże na szybko w kitka. Jasna cera pokryta jest bliznami ( Pauline nie lubi, gdy ktoś pyta o ich pochodzenie). Ma na brzuchu wytatuowany statek. Ubiera się zwykle w swoją ulubioną, podartą zieloną bluzkę ze szpiczastymi rękawami. Kiedyś Holly uszyła jej dżinsy. Od tej pory Pauline prawie się z nimi nie rozstaje. Jest średniego wzrostu.

Bajka

220px-Peter pan 1911 pipes
Piotruś Pan (ang. Peter Pan,Peter Pan and Wendy) – powieść autorstwa szkockiego powieściopisarza i dramaturga J.M. Barriego.Na początku Barrie napisał sztukę teatralną pod tytułem Peter Pan, pierwszy raz wystawioną w 1904. W 1911 Barrie zaadaptował ją na powieść, której nadał tytuł Peter Pan and Wendy. Głównym bohaterem jest tytułowy Piotruś Pan, psotny chłopiec, który nie chce dorosnąć. Piotruś, znakomity szermierz, spędza swe niekończące się, pełne przygód dzieciństwo na wyspie Nibylandii, przewodząc grupie Zaginionych Chłopców. Powieść zawiera elementy fantastyczne: Piotruś posiada pewne magiczne zdolności (np. potrafi latać), a do jego przyjaciół zalicza się wróżka Dzwoneczek. Głównym antagonistą Piotrusia jest Kapitan Hak.

Relacje

Rodzice

Jest córką Piotrusia Pana. Ma starszą siostrę, Penny Pan. Dziewczyny bardzo się kochają. Przez długi czas żyły w chatce koło morza, a jeszcze więcej lat spędziły na statku Kapitana Haka. To nauczyło je, że miłość jest niezwyciężona, i że nie warto się kłócić ( co oczywiście nie oznacza, że tego nie robią).

Przyjaciele

Ma tylko jedną, prawdziwą przyjaciółkę - Penny.

Znajomi

Pauline zna cztery osoby, które potrafią ją zrozumieć.

Raven Queen - ona również miała ciężkie przeżycia w dzieciństwie.

Hunter Huntsman i Cerise Hood - z nimi spotyka się często w lesie.

Faybelle Thorn - córka Złej Wróżki pokazała Pauline wiele sztuczek gimnastycznych.

Zwierzę

Na statku dziewczyna znalazła małą myszkę. Nakarmiła ją, zrobiła jej posłanie i nazwała ją Shelly. Do dziś nosi Shelly w kieszeni.

Miłość

Pauline nie chce mieć chłopaka. Przynajmniej nie teraz.

Niezapomniane cytaty

Obecnie brak.

Stroje

~ budowa

Meta Timeline

  • 28.02.2015 r - budowa prawie ukończona

Galeria

~