FANDOM

Proszę uprzejmie o nie edytowanie i nie dodawanie kategorii bez mojej zgody. Dziękuję

Princess Tardar
Uczeń Ever After High
Grumpy Cat - free art
Rodzice Euna i Uczciwy pracownik
Historia rodziców Princess Who Never Smiled
Urodziny 4 kwietnia
Współlokator Laila Eule
Strona Szlachetni
Pragnienie Jako Szlachetna, muszę czekać niecierpliwie na tego, który mnie rozbawi... oby jak najdłużej.
Zdolność Mam bardzo specyficzne poczucie humoru. Drobną przyjemnością dla mnie jest negowanie lub uprzedzanie codziennych drobnostek. Niekiedy zdarza mi się narzekać na sprawy ważne dla innych.
Romans NIE!
Przeklęty moment Jestem mistrzem ciętej riposty, dlatego nie przepadam, gdy ktoś mnie zgasi.
Ulubiony przedmiot Debata. Myślisz, że możesz być lepszy? Już cię nienawidzę.
Nielubiany przedmiot Pływanie. Mam w sobie coś z niezależnego KOTA.
Przyjaciele Lizzie Hearts

N/A

Princess Tardar - córka tytułowej księżniczki Euna z baśni "Princess Who Never Smiled" autorstwa Alexander'a Afanasyev'era. W historii Ever After pełni głównie role zrzędliwej księżniczki z drugiego planu.

Osobowość

Z wyglądu wydaje się bardzo oschła, gdyż z jej ślicznej krągłej buzi, nigdy nie schodzi grymas. Tardar posiada nietypowe poczucie humoru, czego jest w stu procentach świadoma. Bardzo lubi negować wszelkiego rodzaju rozterki innych, a przy tym zachowuje swoją 'pokerową' twarz. Wobec innych odnosi się z królewską dumą i arogancją. Jest typowym negatywnym charakterem mimo, że jej matka wcale taka nie była. Być może jedyną cechę jaką odziedziczyła po Eunie jest 'zdolność' śmiania się z cudzych nieszczęść.

Jako córka Uczciwego Pracownika, odziedziczyła po swoim ojcu niezwykłe, bo nie królewskie, umiejętności sprawiedliwego zarządzania pieniędzmi. Skrupulatnie analizuje jaka kwota będzie uczciwa dla niej i nigdy nie bierze więcej niż akurat potrzebuje.

Szlachetny, czy Buntownik?

Szlachetna. Tardar z całego serca chce podążać za przeznaczeniem jej matki, Euny; pomimo, że nie śpieszy się jej w znalezieniu tego jedynego, który ją rozśmieszy do łez.

Wygląd

Princess Tardar jest kobietą o białej jak mleko cerze i jasnych, krótkich włosach, lekko potarganych. Swoje drobne ciało ubiera w wielowarstwowe, fikuśne stroje. Kontrastujący, mocny makijaż, podkreśla jej błękitne oczy.

Zainteresowania

Obserwowanie

Tardar czasem przychodzi na zajęcia z Tresury smoków, aby poprawić sobie humor, oglądając jak męska część szkoły nie zawsze potrafi poradzić sobie z niesfornymi bestiami, narażając się na poparzenia lub upadki z grzbietu gada. Podobnie robiła w dzieciństwie, obserwując giermków szkolących się na rycerzy w jej królestwie.

Relacje

Rodzina

Tardar jest córką Euny, tytułowej Princess Who Never Smiled i Uczciwego Pracownika.

Przyjaciele

Młoda księżniczka utrzymywała bliskie kontakty z Lizzy Hearts, puki ta nie stała się bardziej przyjazna w stosunku do innych dziewcząt w szkole. Obecnie utrzymują jedynie koleżeński kontakt.

Miłość

Tardar jest uczulona na to pojecie, bo nie śpieszy się jej do poważnego związku.

Wrogowie

Dziewczyna nie znosi towarzystwa Blondie Lockes i Apple White. Uważa je za zbyt pozytywne.

Zwierze

Neiva-qń
Pupilem Tardar jest klacz imieniem Neiva. Wzięła ją pod opiekę, po tym jak wygnała z królestwa jej pierwszego właściciela, giermka - swojego niedoszłego kochanka.

Bajka

Vasnetsov Nesmeyana
Princess Who Never Smiled (pl. Księżniczka, która nigdy się nie uśmiechnęła) - rosyjska baśń Alexander'a Afanasyev'a, skolekcjonowana w zbiorze Russian Folk Tales.

Akcja baśni ma miejsce w królestwie, gdzie córka króla, imieniem Euna, nie potrafi się śmiać czy uśmiechnąć. Król postanowił wydać ją za pierwszego, który rozśmieszy jego córkę.

Na drugim końcu miasta żyje ciężko pracujący u swojego mistrza pracownik. Był on bardzo uczciwym mężczyzną i gdy przyszło do wypłaty, Mistrz postawił przed nim worek monet i kazał wziąć tylko tyle ile uważa za słuszne, wziął tylko jedną monetę. Z tą monetą udał się nad studnie aby ugasić pragnienie, nieszczęśliwym zrządzeniem losu wpadła ona do wody. Historia powtarza się rok później, ale już trzeciego roku jest on bardziej uważny. W nagrodę woda zwraca mu pozostałe 2 monety.

Zdecydował się zobaczyć świat. Po drodze spotyka żebrające zwierzęta - mysz, żuka oraz suma. Gdy dotarł do zamku, ujrzał księżniczkę, która również zaszczyciła go spojrzeniem. Ten zdumiony upadł w błoto. Na pomoc przychodzą mu obdarowane jałmużną zwierzęta. Ta komiczna sytuacja wywołuje u Euny zdrowy śmiech.

Motyw rozśmieszania królewien jest znany również w baśniach takich jak Golden Goose czy też The Magic Swan.

Stroje

Basic

Najbardziej rzucają się w oczy jest jej pokaźnych rozmiarów kokarda koloru pomiędzy szafirem a śliwką węgierką, przy której wisi mały, złoty, koci dzwoneczek. Z ramion dziewczyny luźno zwisa półprzeźroczysta jedwabna koszula zapinana na szereg guziczków. Na nią zarzucone jest beżowo-karmelowe futerko. Pod spodem nosi szaro-korzenny gorset, utrzymujący jej figurę w najlepszym porządku i standardach królewskiej krwi. Gorset jest wykończony potrójną warstwą koronki, którą można dostrzec na jej dekolcie i smukłych ramionach. Jej 3-warstwowa, jedwabna spódniczka jest zawiązywana na kokardę - tego samego koloru co ta na piersi - której jeden koniec został przerobiony na puchaty, czekoladowy, ogonek. Na nogach nosi ciemne rajstopy z doszywanymi zakolanówkami z kocimi uszami, gdzie w miejscu kocich pyszczków jest wyszyty symbol NO. Jej buty to ciemnoszaro-brązowe baleriny. Dziewczyna nie nosi żadnej biżuterii.

Getting Fairiest

Dziewczyna ma wciśniętą na głowę szlafmyce z kocimi uszami. Jej koszula do spania obszyta jest dwiema falbankami, jasnokremową i ciemnobrązową. Sama piżama jest w biała w kropki. Na ramionach wisi jej jasnokremowy szlafroczek obszyty brązową wstążką. Na stopach ma wysokie wełniane skarpetki i puchate pamposzki.

Rotifairies

Podobnie jak i inne wrotkarki, tak również i sama Tardar ubrana jest w sportowe ciuszki. Ma na sb sukienkę z szerokim dekoltem, obszytą podwójną falbanką. Na wierzch ubraną ma koszulkę na ramiączkach o kroju urban beach. Na nogach ma wysokie frotowe skarpetki, oraz obowiązkowo wrotki. Na głowie nosi biały kask z kocim pyszczkiem.

Fairiest on Ice

Bohaterka ubrana jest zwiewną kremową sukienkę o prostym kroju, z rękawkami 3/4. Ramiona i szyję otula puszysty kołnierz z śnieżnobiałego futra. Z prawej strony ozdobiony jest wpiętą przypinką z emblematem NO. W talii ściska ją skórzany gorset, standardowego ciemno-brązowego koloru. Z bioder zwisa jej narzuta z delikatnego, transparentnego materiału, w tym samym kolorze co gorset. Na nogach, Tardar ma ubrane proste łyżwy, obszyte futerkiem, również koloru czekolady. We włosach ma wpięty wianek z pereł, różnej wielkości.

Biografia

Tardar urodziła i wychowywała się na królewskim dworze. Znacznie częściej widywała swoje 3 mamki, niż rodziców. Te miały za zadanie od rana do wieczora uprzykrzać królewnie życie, aby ta wyrosła na ponurą osobę. Tardar w tajemnicy przed wszystkimi wymykała się z zamku, aby w ukryciu oglądać jak giermkowie ćwiczą w czasie wolnym. Ich nieudolne starania podnoszenia ciężkich żelaznych mieczy lub bezowocna walka z kukłami treningowymi, wywoływały u niej szczery śmiech. Jeden z nich, najbardziej zagorzały w treningach, nawet wpadł jej w oko. Z wzajemnością. Jednak ich krótki związek, słusznie rozwścieczył Księżną, matkę dziewczyny. Postawiła ultimatum, że giermek musi oficjalnie rozbawić jej córkę, wtedy i tylko wtedy zgodzi się, aby ta młoda miłość dalej kwitła. Podczas uroczystego przyjęcia, młodzieniec pewien swoich sił, zaczął sypać kawałami, tak słabymi, bez puenty lub elementów komediowych, że odrażona jego marnym występem Tardar, osobiście wygnała go z zamku. To wspomnienie sprawiło, że dziewczyna zgorzkniała jeszcze bardziej.

Cytaty

  • Uważasz to za śmieszne? Twój wybrakowany gust sprawia, że Cię nie lubię.

~Typowa uwaga Tardar

Ciekawostki

  • Tardar biegle posługuje się językiem rosyjskim, a jej powiedzonka są zaczerpnięte z Rosyjskiego folkloru.
  • Jej nazwisko pochodzi od słowa "Princess" (ang. księżniczka) co zawiązuje do jej matki.
  • Jej rzęsy z dolnej powieki są przedłużone i wyglądają jak kocie wąsiki.
  • Postać była celowo wzorowana na memie o kotce Grumpy Cat, ze względu na zbieżność charakterów.

Galeria