FANDOM

Reillard O'Baudet
Uczeń Ever After High
Reillard O'Baudet
Rodzice Kłapouchy
Historia rodziców Kubuś Puchatek
Urodziny 1 kwietnia
Strona Buntownicy
Pragnienie Chciałabym swoim pozytywnym nastawieniem do świata namalować uśmiech na twarzy każdego ucznia. Bo w końcu po co się wiecznie zasmucać?
Zdolność Niekiedy zdarza się, że moje prace... po prostu ożywają. Niby to jest fascynujące, ale najgorsze jest to, że później zaczynają żyć własnym życiem...
Romans Podoba mi się pewien chłopak z elektryczną gitarą, ale on chyba nie jest mną szczególnie zainteresowany.
Przeklęty moment Powszechnie wiadomo, że lubię rysować. Nie podoba mi się jednak to, że często "gubią mi się" przybory do tej czynności. Ciężko je później znaleźć, a gdy je odnajdę, są zwyczajnie niezastrugane i połamane.
Ulubiony przedmiot Alchemia. To po prostu coś dla mnie!
Nielubiany przedmiot Księżniczkologia. Po co mi ten przedmiot, skoro nie jestem dziedziczką żadnego tronu?
Przyjaciele Rosanne McThorn i Blondie Lockes

-

Reillard O'Bauded - córka Kłapouchego. Uczęszcza do Ever After High.

Osobowość

Reillard jest dziewczyną obdarzoną niezwykłą wyobraźnią. Nie bez powodu jest nazywana przez swoje przyjaciółki "Marzycielką". Często można przyłapać ją na tym, że zwyczajnie buja w obłokach, przez co jest zaskakiwana w klasie pytaniem, na które zwyczajnie nie potrafi odpowiedzieć. Reillard ma również bardzo pozytywne nastawienie do świata, w przeciwieństwie do swojego ojca. Nie chce również podążać jego śladami, by stać się "kolejnym Kłapouchym". Chętnie poznaje nowych ludzi i lubi z nimi przebywać. Ma duszę artystki, lubi rysować.

Wygląd

Reillard jest dziewczyną o długich, sięgających bioder, granatowych włosach. Są one zazwyczaj lekko pokręcone, a ich grzywka jest prosta i zakręcona do góry. Brwi Reillard mają ten sam kolor co jej włosy. Jej oczy natomiast są w kolorze ciemnofioletowym. Skóra dziewczyny jest sina, niemalże w odcieniu jasnego fioletu.

Bajka

Eeyore

Kłapouchy - osioł, postać fikcyjna ze świata książek dla dzieci o Kubusiu Puchatku.

Cechuje się właściwie nieprzerwaną anhedonią, nierzadką melancholią oraz pesymizmem. Nigdy nie jest zaskoczony, gdy stanie się coś złego. Jest jednak mądry i koleżeński. Mieszka w miejscu nazywanym Ponurym Zakątkiem Kłapouchego, w drewnianym szałasie, który często ulega zniszczeniu. Na końcu przyczepianego gwoździem i ustawicznie gubionego ogona, ma różową kokardkę. Lubi jeść osty.

Pojawia się również w animowanej filmowej wersji Kubusia Puchatka, gdzie głosu użyczył mu Peter Cullen, a w polskiej wersji Jan Prochyra.

Relacje

Rodzina

Reillard jest córką Kłapouchego.

Przyjaciele

Najlepszymi przyjaciółkami Reillard są Rosanne McThorn i Blondie Lockes.

Tą pierwszą poznała już pierwszego dnia szkoły. Obie znalazły wspólny język i szybko się zaprzyjaźniły. Są one nawet swoimi współlokatorkami.

Blondie poznała Reillard przez przypadek, kiedy to dziewczyna wylała na nią kawę na szkolnej stołówce. Blondie po tym wydarzeniu wpadła w panikę, ale Reillard wspomina je ze śmiechem. Co więcej, Blondie od zawsze zafascynowana była zwierzętami, co jeszcze bardziej zbliżyło obie dziewczyny.

Miłość

Reillard obecnie nie ma chłopaka. Mimo tego, dziewczynie podoba się Sparrow Hood.

Stroje

Basic

  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: styczeń 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

W tej serii włosy Reillard są lekko pokręcone. Grzywka dziewczyny jest natomiast zakręcona do góry. Ozdobiona jest ona różową opaską z kokardą tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w jasnoróżową sukienkę z krótkim rękawkiem. Są one obszyte ciemnoróżowym futerkiem. Tym samym materiałem obszyta jest talia Reillard. Ponadto, sukienka ma mały kołnierzyk, pod którym widnieje jasnoróżowy pasek. Dolna część sukienki ozdobiona jest błękitnymi kawałkami materiału, ozdobionymi nadrukowanymi jasnoróżowymi kokardkami. Dół ubranka obszyty jest ciemnoróżowymi kokardami, połączonymi materiałami tego samego koloru. Na nadgarstkach Reillard widnieją dwie różowe, futrzana bransoletki. Dziewczyna ma na sobie również malinowe rajstopy. Jej buty są jasnoróżowe, zapinane na kostce. Są one ozdobione dwiema kokardkami - jedną na zapinaniu, a drugą - na obcasie.

Meta timeline

  • 20 stycznia 2014: Zaadoptowanie postaci od Smieski222.
  • 20 stycznia 2014: Imię i nazwisko dziewczyny zostają ujawnione na czacie.
  • 27 stycznia 2014: Oficjalny art Raillard zostaje ujawniony.
  • 2014: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.

Ciekawostki

  • Imię dziewczyny pochodzi od francuskiego słowa "oreillard", które oznacza długouchego.
  • Nazwisko dziewczyny w przetłumaczeniu z francuskiego oznacza "osła".
  • Swoje urodziny obchodzi 1 kwietnia.
  • Jest spod znaku barana.

Galeria