FANDOM

Wpisz tutaj tekst
Rende Fox
Uczeń Ever After High
Na pewno będzie - w nieokreślonej przyszłości ;-)
Rodzice Lis
Historia rodziców "Pinokio"
Urodziny 14 wrzesień
Strona Royalsi
Pragnienie Chciałabym móc każdego dnia zawirować i oddać się marzeniom na kilka chwil, by powrócić z nową energią!
Zdolność Jestem super zwinna no i potrafię wyśmienicie oszukiwać!
Romans Chyba nie sądzicie, że jestem w Baśnioceum dla miłości? Tutaj to dla mnie niewyobrażalne!
Przeklęty moment Gubię wiele rzeczy - przeważnie są to jakieś drobne. Mam nadzieję, że z biegiem lat nie będą sumy pieniędzy gubionych przeze mnie rosły!
Ulubiony przedmiot Koronologia - jestem bardzo dobra jeśli chodzi o liczby i równania.
Nielubiany przedmiot Chemioczary - czasami coś wybucha...
Przyjaciele Rauber Schenze to jedyna osoba, która dostrzegła we mnie osobę nadającą się na przyjaciela!

Zostaw mój pamiętnik. Zrozumiałeś? Z O S T A W M Ó J P A M I Ę T N I K

Adoptowana od Halszka454

Wygląd

Rende posiada dosyć jasną cerę. Jej włosy są długie i brązowe. Dziewczyna ubiera się w krótką tunikę i spodenki. Na nogach nosi sandały na koturnie. Panna Fox posiada zielone oczy, oraz lisi ogon. 

Royals or Rebel?

Rende wygląda jak Rebels - tak też się zachowuje. Jednak ona chce wypełnić swoje baśniowe przeznaczenie. Bo jest ono bardzo krótkie i można się wzbogacić. Nikt nie napisał dalszych losów Lisa, a że przeznaczenie jej w tej bajce jest krótkie, dziewczyna może sama wybrać swoją przyszłość. Nawet nie napisano, czy będzie żyć długo i szczęśliwie! Dlatego Rende jest Royalsem

Osobowość

Rende uwielbia psikusy - jest wyszkoloną kłamczuchą, co ma we krwi. Potrafi oszukiwać w żywe oczy. Jednak na ogół miła - nie dla wszystkich, ale tylko dla najbliższych przyjaciół. Mówi co myśli. Jest bardzo stanowcza i uparta, a także zawzięta. Potrafi walczyć o swoje. W jej głowie w każdej chwili jest 100 pomysłów! 

Dziewczyna nie lubi się kłócić - woli "przegadywanie się". Jednak nie znaczy to, że nie potrafi! Panna Fox wygrywa każdą kłótnię. 

Na pierwszy rzut oka mogłoby się zdawać, że Rende jest Rebelsem. Nie wygląda jak osoby z poczetu Royalsów - tak też się nie zachowuje! Jest zbuntowana i spontaniczna. 

Relacje

Rodzina

Ojciec Rende to Lis z Pinokia. Póki co nadal jest oszustem - jednak co dziwne, nigdy nie oszukał córki. Nie potrafi jej kłamać w oczy. Rende zaś, wynika to z szacunku do rodzica, nie stara się go oszukiwać i mówi mu o wszystkim otwarcie. 

Przyjaciele

Prawdziwą, najlepszą przyjaciółką dziewczyny jest Rauber Schenze. Dziewczyny się rozumieją. Rzadko zdarzają im się kłótnie lub spory - dodatkowo są współlokatorkami. A wiadomo, że obie dziewczyny nie są ustępliwe i mają mocne charaktery! 

Partnerką zbrodni i psikusów Rende jest jednak Kitty Cheshire - obie planują drobne psikusy i razem je realizują. Na codzień jednak dziewczęta nie spędzają ze sobą czasu. 

Baśniocealiści 

Moje własne słowo :-) !

Rende sprawia wrażenie, jakby nie zauważała osób, które chodzą do Baśnioceum, i które zna tylko z widzenia. Mimo wszystko zdarza się jej zrobić im jakiś psikus.  

Miłość

Rende wiwierzy, że "Każda potwora znajdzie swego amatora" - i kiedyś znajdzie swojego ukochanego. Mimo swojej osobowości! 

Wrogowie

Wrogiem numer 1 dziewczyny jest Raven Queen. Rende uważa, że dziewczyna jest sztuczna, i wcale nie jest sobą, a robi z siebie na siłę dobrą osobę. Rende nie lubi Blondie Lockes, Apple White czy Ashlynn Elli. 

Opowieść

150px-Pinocchio
Pinokio - baśń opowiadająca o losach drewnianej kukiełki, która za sprawą czarów ożywa. Jednak jest ona nierozważna i często pakuje się w kłopoty. W konsekwencji wróżka rzuca urok na Pinokia, aby, gdy kłamie, wydłużał mu się nos. Pewnego razu pajacyk staje przed nowym wyzwaniem - uratowania swojego twórcy Dżepetto, który w trosce o swój wytwór, który był dla niego niczym prawdziwy syn, ruszył na jego poszukiwania i sam ma kłopoty. 

Pinokio ratuje ojca, a za swoje szlachetne czyny, zostaje przemieniony w prawdziwe, żywe dziecko. 

Ciekawostki

  • Rende uwielbia sałatkę owocową z bitą śmietaną. 
  • Dziewczyna w pałacu dziedzictwa otrzymała małą torebkę, w której nigdy nie braknie miejsca.
  • Rende, chociaż jest zbuntowana, jest Royalsem.
  • Dziewczyna nie potrafi oszukiwać tylko jednej osoby - ojca. 
  • Jej przyjaciółka Rauber Schenze jest jej współlokatorką. 
  • Rende, chociaż nigdy się nie przyzna, boi się Cerise.