FANDOM

Samanta Sparrow-Córka wróbla z wiersza "Ptasie radio" autorstwa Juliana Tuwina.

Samanta Sparrow
Uczeń Ever After High
Samanta Sparrow
Rodzice Wróbel.
Historia rodziców Ptasie radio.
Urodziny 1 grudnia.
Strona Szlachetni
Pragnienie Nie jestem pewna czy mam jakieś pragnienie.Oczywiście to nie znaczy że nie marzę o czymś, choć mogę powiedzieć że pragnę by przestano zachowywać się wobec mnie jak do dziecka.
Zdolność Umiem zmieniać się w wróbelka to nawet fajna zdolność ale nie robię tego często.
Romans Nie jestem tym na razie nikim zainteresowana,choć przyznam że kiedyś się kilka razy umawiałam ale i tak nic z tego nie wychodziło.
Przeklęty moment Gdy myślę że ktoś z mojej powieści może być rebelsem.W sumie nie mam nic do nich ale to przykre by było gdyby ktoś został nim mimo tego że każdy ma w nim swoje długo i szczęśliwie.
Ulubiony przedmiot Muzyka.Sama nie wiem czemu może to dlatego że moja postać jest z nią związana?Nie wiem ale i tak bardzo lubię ten przedmiot.
Nielubiany przedmiot Grimnastyka.Jestem swego rodzaju leniem i nie lubię ćwiczyć,co poradzić.
Przyjaciele Anna Coucou i Poppy O'Hair.

{{{pamiętnik}}}

Wygląd

Samanta jest dziewczyną o delikatnie ciemnej karnacji i złoty oczach.Jej włosy są w odcieniu czekolady i są dość krótkie,są na końcach podkręcone i przy grzywce nosi spinkę w kształcie nuty.Ma skrzydła.Zazwyczj ubrana jest w różowo pastelową sukienke której góra jest jest w paski a kołnierzyk jest obszyty koronką a dół z wzorem nut i także koronką.W pasie i przy szyi ma zawiązaną jasno żółtą wstążka i wiśniowo różowym kwiatkiem.Buty są białe z żółtymi elementami i różową podeszwą,i nutą .

Osobowość

Samcia na pierwszy rzut oka wydaje się być tchórzem co nie jest mylne,dziewczyna jest typem osoby która nie ma zamiaru wtrącać się w nie swoje sprawy.Nie jest zbytnio ambitna i nie lubi być wybierana do organizacji różnych uroczystości.Jest dość leniwa i naiwna.

Opowieść

Ptasie radio-Wiersz dla dzieci i młodzieży napisany przez Juliana Tuwina.

Ptasie radio (fragment)

Halo, halo! Tutaj ptasie radio w brzozowym gaju,

Nadajemy audycję z ptasiego kraju.

Proszę, niech każdy nastawi aparat,

Bo sfrunęły się ptaszki dla odbycia narad:

Po pierwsze - w sprawie,

Co świtem piszczy w trawie?

Po drugie - gdzie się

Ukrywa echo w lesie?

Po trzecie - kto się

Ma pierwszy kąpać w rosie?

Po czwarte - jak

Poznać, kto ptak,

A kto nie ptak?

A po piąte przez dziesiąte

Będą ćwierkać, świstać, kwilić,

Pitpilitać i pimpilić

Ptaszki następujące:

Relacje

Rodzina

Samcia jest córką pary wróbli,ma z nimi całkiem dobre relacje lecz czasami są pomiędzy nimi kłótnie.Jej tata jest z niej bardzo dumny gdyż postanowiła podążać za przeznaczeniem.Jest jedynaczką.

Przyjaciele

Przyjaźni się z Anną Coucou oraz Poppy O'Hair.Jest z dziewczynami bardzo żyta i zawsze może na nie polegać.Dogaduje się także z Rosabell Beauty lecz nic po za tym.Jej dobrą koleżanką jest Lottie Phoenix.

Miłość

Na razie nie jest z nikim związku.Wcześniej kilka razy się umawiała z chłopakami ale nie znalazła tego jedynego.

Wrogowie

Dokładnie to ich nie ma choć jeśli by uznać za nich osoby z którymi się nie lubi to ma ich kilku,między innymi:Helga Crumb oraz jej kuzyn Gus Crumb.

Strona

Samanta odwołuje się po stronie Szlachetnych.Dziewczynie podoba się jej przeznaczenie i uważa że nie ma w nim nic złego wręcz przeciwnie jest jak najbardziej dobre dla wszystkich z wiersza.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko z angielskiego oznacza wróbla.
  • Uwielbia ciasto truskawkowe.