FANDOM

Proszę uprzejmie o nie edytowanie i nie dodawanie kategorii bez mojej zgody. Dziękuję

Scarlet Witch
Uczeń Ever After High
Sea witch
Rodzice Morska wiedźma
Historia rodziców Mała syrenka
Urodziny 22 marca
Współlokator Sylvie Renard
Strona Buntownicy
Pragnienie Jestem bardzo zawziętą osobą. Moja determinacja ma na celu pokazać innym, że 'negatywna postać' również może walczyć w słusznej sprawie.
Zdolność Tak jak moja mama, mam ogromną wiedzę na temat magicznych eliksirów, a w moich rękach drzemie potężna magia.
Romans Nie potrzebna mi jest żadna płotka. Ja zasługuję na mężczyznę z ikrą.
Przeklęty moment Fakt iż moje przeznaczenie każe mi za wszelką cenę dopiąć swego, nie oznacza, że chcę na tej drodze oszukiwać. Z tym, że co-po-niektórzy wcale mi nie wierzą.
Ulubiony przedmiot Grimm-nastyka. Czas rozruszać ości!
Nielubiany przedmiot Debata. Szanuję sb spokój i ciszę, a takie rozgadane księżniczki wcale mi nie służą na zdrowie. Najchętniej bym wszystkim poucinała języki dla świętego spokoju.
Przyjaciele N/A

N/A

Scarlet Witch - Córka morskiej wiedźmy, głównego negatywnego charakteru w baśni "Mała Syrenka". Jest kapitanem szkolnej drużyny wrotkarskiej.

Osobowość

Dziewczyna jest jedną z kilku wiedźm w Ever After High, które nie chcą podążać za swoim mrocznym przeznaczeniem. Scarlet jest przepełniona wigorem i charyzmą w kontaktach z innymi, jak również i uporem w dążeniu do postawionemu przed sobą celu. Bardzo trudno znosi porażkę oraz fakt, że przez jej pochodzenie inni uczniowie traktują ją bardzo szablonowo.

Szlachetny, czy Buntownik?

Buntownik. Scarlet nie chce podążać za stadem owiec. Interesuje ją bardziej sport niż spełnianie zachcianek niedoświadczonych miłością syrenek. Jej największą ambicją jest zostać zawodową wrotkarką.

Wygląd

Cera morskiej wiedźmy jest blado-brzoskwiniowa. Duże, okrągłe oczy są koloru jasnego fioletu. Jej błękitne włosy są krótkie i kręcone, sięgają do ramion dziewczyny. Prosto ścięta grzywka zasłania czoło wraz z brwiami.

Zainteresowania

Wrotkarstwo

Nie widzi świata poza Derbami. Jako liderka szkolnej drużyny, traktuje ten sport bardzo poważnie.

Relacje

Rodzina

Scarlet jest córką Morskiej wiedźmy.

Przyjaciele

Przyjaciele Scarlet są nieznani.

Miłość

Scarlet jest zauroczona osobą Godwina Fairy . Uważa go za niesamowicie przystojnego i godnego jej uwagi.

Zwierze

Pearl-ryboń
Scarlet jest właścicielką rybki rozdymki, imieniem Pearl. Zwierze pływa w szklanej kuli w pokoju swojej właścicielki. Znacznie częściej można ją zobaczyć nastroszoną, gdyż złości się gdy w pobliżu jest za dużo osób.

Bajka

93281-004-FAE8A48E
Little Mermaid (pl. Mała syrenka) - baśń autorstwa Hans'a Christian'a Andersen'a.

Baśń opowiada o władcy mórz i oceanów oraz jego 6 córkach - syrenkach. Główną bohaterką jest najmłodsza z sióstr, która zakochuje się w ludzkim księciu i dla niego zgadza się na bardzo surowe warunki umowy morskiej wiedźmy.

Rola morskiej wiedźmy jest tu bardzo epizodyczna, choć nie wykluczone, że ma swój udział w pojawieniu się drugiej kochanki księcia.

Biografia

Scar' wychowywała się w lodowatych wodach Mrocznego Oceanu, miejsca gdzie mieszkańcy powierzchni owiali wieloma mrożącymi krew w żyłach legendami. Matka dziewczyny, Morska wiedźma, przykładała ogromną uwagę w wychowaniu jej na swoją następczynię. Robiła to w obawie, że Zła królowa może w każdej chwili zachcieć odebrać im tą rolę, tak jak chciała zrobić to w przypadku Złej wróżki. Jednak Scarlet w głębi serca czuła, że nie jest w stanie być aż tak okrutna i egoistyczna jak własna matka. Ostatecznie zdecydowała się aby pomagać innym bezinteresownie.

Cytaty

  • Myślisz, że jesteś w stanie dotrzymać mi kroku? Tak? Życzę szczęścia.

~Sprowokowana Scarlet na treningu

  • Znaj swoje miejsce, Rybko! Za mną będziesz mieć lepsze widoki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

~Scralet kpiąca z Godwina

  • Rodzice nie pomylili cię czasem w żłobku, no nie wiem, z synem Narcyza?

~Scralet kpiąca z Daringa

Stroje

Rotifairies

Scarlet ubrana jest w swój sportowy strój liderki drużyny wrotkarskiej. Składa się on z dresowej sukienki bez ramiączek, o bardzo żywych kolorach układających się w wzór morskich fal. Wierz sukienki przykrywa dodatkowa tunika z błękitnej siateczki z rozciętym przodem, który spina guzik w kształcie złotego konika morskiego. Podobna siatka znajduje się również na rękach w postaci rękawiczek oraz nogach w postaci rajstop, na które dodatkowo nałożone są błękitne podkolanówki. Obcasy jej wrotek wyglądają jak koralowy kamień, a sznurowadła jak i część wierzchnia zostały zastąpione mackami ośmiornicy, które oplatają podudzia dziewczyny. Na głowie ma liliowy kask. Jej ochraniacze są wyposażone w płetwy.

Legacy Day

Bohaterka ma na sobie długą suknie syrenkę w kolorach purpurowo-niebieskich. Plecy okryte są płaszczem matki z wysokim kołnierzem. Na rękach ma wysokie, eleganckie rękawiczki. Jej błękitne loki upięte są w wysoki kok, związany przepaską z ozdobną muszelką.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od 'Scary' (ang. straszny).
  • Blask jej magii ma kolor brzoskwiniowy.