FANDOM

(Chichot) ty myślałaś, że ja się w tą całą historię pakuję nieświadomie? Z kim masz chemioczary? (chichot)

—do Emmy podczas rozmowy o przeznaczeniu...

Stella Stiltskin
Uczeń Ever After High
200px
Rodzice Rumpelstiltskin
Historia rodziców Rumpelstiltskin
Urodziny 8 sierpień
Strona Royalsi
Pragnienie Chciałabym móc się codziennie rozerwać! Przeżywać każdy dzień na maxa!
Zdolność Mam magiczne moce - co wiąże się z wieloma rzeczami! A najlepsze jest to, że nie określone, czy dobre, czy złe - to ja wybieram, czy dobre lub czy złe zaklęcie rzucam!
Romans Wkrótce może :3 ~dopisek od autorki
Przeklęty moment Kiedy ludzie dziwią się, że w moich strojach i w ogóle w moim życiu, jest tyle koloru złotego! Hello - kim jestem i kim będę?
Ulubiony przedmiot Magiologia - zawsze nauczę się czegoś nowego; poznam bardziej swoje moce i lepiej je będę kontrolować!
Nielubiany przedmiot Prace stolarskie - czy jestem jakimś baśniowym, ubogim wieśniakiem i cieślą? Nie! Świat nie kręci się wokół robienia stołków, więc dlaczego się tego uczę?
Przyjaciele Emma White Janet H'Ook

Otwiera się na złoty kluczyk włożony do złotek kłódki!

Stella Stiltskin - córka Rumpelsztyka z baśni pt. "Rumpelstiltskin"

Adoptowana od Galla najukochańszego! 

Royals czy Rebels?

EAH-royals
ponieważ podoba jej się własne przeznaczenie - w swojej historii nie musi się zmieniać. I nieznane jest życie prywatne Rumpelsztyka, więc nikt nie zaplanował jej każdej minuty. Poza tym - podążanie śladem rodziców to nic złego. Każde potrzebne cechy ma, jest tego świadoma. Nikomu to nie przeszkadza! Można więc śmiało oznajmić; Stella to 100% royals! 

Wygląd

Stella jest złotowłosą dziewczyną. Jej oczy są tej samej barwy, tak samo, jak cienie do powiek. Usta mają lekko żółty odcień. 

Dziewczyna ubrana jest w białą koszulę z krótkimi, bufiastymi rękawkami. Na nią to nałożony jest brązowy gorstet, pięknie ozdobiony wyszywanymi, złotymi wzorami. Zawiązany jest zaś jedwabną, cienką wstążką, w tym samym kolorze, co znajdujące się na nim wzory. 

Pod spodem jest spódnica w kolorze ciemno-złotym. Na niej to znajdują się wzorki-kołowrotki. Każde koło otoczone jest takim samym, bardzo złożonym wzorem. Pomiędzy to możemy dostrzec kwiatowe motywy. Wszystko na złoto! 

Na nogach dziewczyny zobaczyć można jasno-żółte rajstopy, a na nogach - brązowe buty z obcasami-szpulkami, ka tóre nawleczone są złote nitki. 

Oprócz tego - dodatki.

Osobowość

Stella jest naogół miłą osobą, chociaż kocha wszystko co złote, lub też ma ten kolor. Na samą myśl, w oczach pojawiają się iskierki. Dziewczyna lubuje się w biżuterii - ma to po ojcu. Od przyjaciół nie, natomiast już od znajomych, za przysługi rząda czegoś w zamian. Zna swoją wartość - jest pewna siebie. Nie wymądrza się, ale zawsze stara się czymś zabłysnąć. Nie znaczy to, że siedzi godzinami i uczy się. 

Córka Rumpelsztyka to odpowiedzialna pani. Jednakże nie wyróżnia ją wyjątkowa cierpliwość, więc nie nadaje się do opieki nad dziećmi; prędzej pokocha zwierzaka. 

Panna Stlitskin jest trochę leniwa - jednak rzadko zdarza się jej nieprzygotowanie czy spóźnienie się. Rzadko buja w obłokach, a jak już, to przed snem. Stella ma duszę artyski - całkiem nieźle posługuje się ołówkiem. Nie jest typem tapeciary - wręcz przeciwnie. 

Dla przyjaciół - miła, kochana, zabawna. Jednak w stosunku do obycych - bardzo interesowna i zasadnicza.

Opowieść

Rumpelstiltskin - baśń opublikowana w jednym ze zbiorów Braci Grimm. 

Streszczenie mojego autorstwa

Pewien ubogi mężczyzna posiadał córkę, którą bardzo kochał. Jednak pewnego dnia popadł w tarapaty, i aby z nich wybrnąć, powiedział królowi, iż jego córka potrafi pleść ze słomy złoto. Na to król kazał ją zamknąć w wieży ze słomą i nakazał uprząść jej szpulkę takiego złota. Biedna dziewczyna - płakała, ale musiała ratować ojca, którego dręczyło sumienie. Przedto przybył do niej pewien stworek i pomógł jej - wzamian za pierścionek. Ale król był chciwy - i tym razem miała uprząść kilka szpulek. I znów przybył ów stworek, żądając od dziewczyny naszyjnika - jedynego po mamie. Ale zgodziła się, licząc, że władcy to wystarczy. Grubo się pomyliła - i za trzecim razem zażądał - jeszcze więcej szpulek. Rumpelsztyk pomógł, ale ona nie miała nic. Za to kazał jej zgadnąć, jak ma na imię. Liczył, że teraz nie dotrzyma zapłaty. Ale ona poznała imię podstępem. Rozwścieczony karzeł rozerwał się, a na ziemię spadły dobra dzieweczki. Król wydał ją za swojego syna. I wszyscy żyli długo, i szczęśliwie - łącznie z ojcem dziewczyny.

Taka była wersja, którą znam - upomnienia, że coś jest nie tak, będą ignorowane :3 

Relacje

Rodzice

Stella ma dobre relacje zarówno z mamą, jak i z tatą, który uczy w Baśnioceum. 

Przyjaciele

Cytaty

Złoto - wszędzie złoto! No nareszcie się postarali! Obsypcie ich... uhm... trawą!

— Kiedy zobaczyła jak udekorowana jest jej część komnaty.

Interesowność? Czym jest interesowność? Oczekiwaniem zapłaty? Robieniem czegoś nie bez przyczyny? A może jednym i drugim?

— do Apple White

No nie wierze! Ty Emmo tego nie zrozumiałaś? Nigdy nie pakowałabym się w takie tarapaty. A kto nas uczy chemioczarów? Teraz już wiesz, że to tylko sztuczka?

—do Emmy White

Tak - kołowrotek. Kółko w rowerze przypomina mi y... kołowrotek! Nieprawdaż, ta słoma nadaje się idealnie do zrobienia złotych nitek!

—do Catherine von Puss

Bardzo się na tobie zawiodłam! Jak król na jednej nitce złota!

—do Duchess Swan

Ciekawostki

  • Stella miewa dziwne wypowiedzi; czasami mają w sobie coś związanego poniekąd z jej historią.
  • Dziewczyna rzadko buja w obłokach, najczęściej zaś marzy o złocie.
  • Mimo tej całej gorączki złota, nie jest ono dla niej w życiu najważniejsze; głównie cieszy tylko jej oko.
  • Postać (nazwa i dziedzictwo) zaadoptowałam od najmożniejszego Galla