FANDOM

Na sto zębów, gdzie moja książka?!
Tanja Toothfairy
Uczeń Ever After High
Tanja ID
Rodzice Zębowa Wróżka
Historia rodziców Przekazywane ustnie opowieści o Zębowych Wróżkach.
Urodziny 5 marca
Współlokator Jessica Kvetini.
Strona Szlachetni. Podobmi się wizja zostania kolejną Zębową Wróżką.
Pragnienie Chciałabym kiedyś założyć gabinet stomatologiczny! Jeszcze nie mam nazwy, ale z pewnością coś wymyślę.
Zdolność Potrafię latać - skrzydła nie są od parady! Dodatkowo, mogę zamieniać zęby w monety.
Romans Wolę przeżywać romanse, z perspektywy bohaterów czytanych przezemnie powieści.
Przeklęty moment Jestem uczulona na miętę, więc muszę bardzo uważać z doborem pasty do zębów!
Ulubiony przedmiot Czarogotowanie - lubię dobierać zdrowe składniki i tworzyć z nich przepyszne dania.
Nielubiany przedmiot Chemioczary - nie mam do tego głowy...
Przyjaciele Jessica Kvetini. Ona jako jedyna mnie rozumie.

Pamiętnik Tanji Toothfairy

Tanja Toothfairy - Nastoletnia córka Wróżki Zębuszki (Zębowej Wróżki). Dziewczyna to ułożona osoba o spokojnym charakterze. Najczęściej przesiaduje w szkolnej bibliotece, gdzie czyta. Nastolatka uwielbia zdobywać wiedzę i chodzi nosem w książkach. Z tego powodu nazywana jest "kujonką." Tanja należy do osób bardzo przykładających się do nauki oraz szkolnego grona prymusów. W konflikcie przeznaczeń, Tanja opowiedziała się po stronie Szlachetnych gdyż nie widzi przeszkód, by spełnić swoje baśniowe przeznaczenie. W przyszłości, dziewczyna chciałaby otworzyć własny gabinet stomatologiczny.

Osobowośc

Tanja jest dość strachliwa, ale bardzo ambitna. Zazwyczaj dąży do obranego celu, ciężko pracuje na swoje sukcesy. Jest bardzo słowna i obowiązkowa, przez co można na niej polegać. Trochę nieufna, dlatego ciężko znaleźć jej nowych przyjaciół. Cechą, która ją wyróżnia jest wielka miłość zarówno do roślin, jak i do zwierząt. Stara się dbać o środowisko, jednak nie jest to jej życiowym celem. 

Dziewczynę, cechuje szybkość w działaniu. Nie odkłada na potem tego, co mogłaby zrobić teraz. .Jest cicha, ostrożna. Z łatwością wtapia się w tłum uczniów oraz innych osób. Z resztą, Tanja nie rwie się do tego, by zostać liderką i podoba jej się bycie w cieniu. Bardzo nie lubi, kiedy ktoś robi wokół siebie zbyt wielkie zamieszanie.

Jako przyjaciółka, Tanja sprawdza się świetnie. To słowna a także opiekuńcza dziewczyna, chociaż czasem jej przyjaciele mają wrażenie, jakby podczas rozmów kiedy zwierzają jej się z problemów, dziewczyna odpływa w myślach w nieznane. W istocie, Tanja nie do końca radzi sobie z słuchaniem innych i łatwo się rozprasza. Tanja jest marzycielką. Niemal ciągle snuje historie, a czytanie książek zawsze wprawia ją w melancholijny nastój oraz dodaje weny na nowe "przygody" w świecie wyobraźni.

Nastolatka nade wszystko nie lubi się kłócić. Stroni od konfliktów i potrafi "ustąpić głupszemu", jeśli widzi że nie ma sensu ciągnąć dalej tematu. Nie lubi też wysługiwać się innymi. Nie jest otwarta - wręcz przeciwnie. Nie lubi mówić o sobie, a zwierza się, jak już musi, to tylko swojej najlepszej przyjaciółce - Jessice.

Wygląd

Tanja to wysoka dziewczyna o bladej cerze oraz włosach barwy chłodnej czekolady. Dziewczyna posiada heterochromię - lewa tęczówka ma barwę błękitu, zaś prawa jet czekoladowo - brązowa. Brwi Tanji są barwy je włosów. Dziewczyna posiada niezwykle zadbane uzębienie oraz odstające uszy.

Plecy dziewczyny wieńczą duże, przepiękne skrzydła. Ich głównym kolorem jest niebieski pomieszany z turkusem, jednak oprócz tego można na nich dostrzec również odcienie fioletu, zieleni czy różu. 

Relacje

Rodzina

Tanja jest córką Wróżki Zębuszki. Dziewczyna jest jedynaczką, a swojego ojca nie zna. Od zawsze, nastolatka miała z matką wyśmienity kontakt, którego pozazdrościłaby je nie jedna osoba.

Przyjaciele

Jedyną przyjaciółką Tanji, jest jej współlokatorja w dormitorium, córka Księżniczki Amelii - Jessica Kvetini.

Znajomi

Joleżeńskie relacje, Tanja złapała z córką Dzwonnika - Scholastique oraz z córką Apsika - Snezette.

Wrogowie

Jeszcze nikt, nie zalazł za skórę Tanji tak bardzo jak żywiołowa Oceana McNamara. Nie - Przyjaciółkę zyskała również w Oracle.

Zwierzak

Pupilkiem wróżki jest mała mysz domowa imieniem Bluebelle.

Miłość

Tanja w swoim życiu, przeczytała mnóstwo książek z gatunku romansu. Sama nigdy nie była w nikim zakochana, i nawet w Baśnioceum, nic się nie zmieniło.

Po czym ją rozpoznać?

  • Skrzydłach wyrastających z pleców.
  • W jej stylizacjach, nieustannie przewija się motyw zębów.
  • Okularach w grubej oprawie.
  • Zwykle chodzi z nosem w książkach.

Zdolności

Będąc córką wróżki zębowej, Tanja odziedziczyła talent do zmiany zębów na złote monety. Ponadto, Dzięki skrzydłom wyrastającym z pleców, nastolatka potrafi latać. Właśnie przy pomocy skrzydeł, Tanja najczęściej się przemieszcza.

Zainteresowania

Literatura

Największa " miłość" nastolatki. Nieustannie chodzi z nosem w książce, zatapiając się we własnej wyobraźni. Największa część oszczędności Tanji, zostaje przeznaczona właśnie na książki. Jest stałą bywalczynią biblioteki szkolnej.

Stomatologia

Mama Tanji, wróży córce świetlaną przyszłość w kierunku stomatologii. Ku jej zadowoleniu, nastolatka naprawdę pasjonuje się dziedziną nauki, zajmującą się...uzębieniem.

Nauki humanistyczne

Tanja poada duszę humanisty. Wszelkie przedmioty szkolne, czy zadania wymagające kreatywnego myślenia oraz uzycia wyobraźnii, to dla dziewczyny bułka z masłem. W wolnych chwilach, prócz czytania, Tanja sama pisuje opowiadania.

Ciekawostki

  • Postać adoptowana przez Halszkę454 od Amity.Galii, a następnie przekazana Rochi.
  • Tanja, jest wielką miłośniczką jogurtów oraz ryb. Prócz tego, bardzo smakuje jej mleko z miodem.
  • Ulubionym napojem Tanji została herbata - w niej to jest dużo fluoru, zdrowego dla zębów.
  • Rzadko jada słodycze.
  • Dziewczyna uczulona jest na mięte, która jest jednym z głównych składników past do zębów, dlatego Tanja ma duży problem z dobraniem odpowiedniej pasty.

Zajęcia

  • Magio-Logia.
  • Grimmnastyka.
  • Koronomatematyka.
  • Opowiadanie na 101.
  • Czarografia.
  • Chemioczary.
  • Historia wielkich opowieści.
  • Czarogotowanie.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.

Wystąpienia

  • Brak.

Szlachetna - W konflikcie przeznaczeń, Tanja opowiedziała się po stronie Szlachetnych.
EAH-royals
Dziewczyna, nie widzi przeszkód,by miała nie spełnić swojego Baśniowego przeznaczenia jako następna Zębowa wróżka. Jeśli chodzi o stosunek do Buntowników - Tanja podziwia ich odwagę oraz zapał, by dążyć do swojego "Długo i szczęśliwie".

Klasyczna Baśń

Wróżka Zębuszka - wróżka, zamieniająca zęby, które wypadły, w słodycze bądź monety lub też czekoladowe monety.

Postać nie należy do żadnej bajki albo baśni, jest jednak częścią wielu opowiadać przeznaczonych dla małych dzieci, którym wypadły zęby. Wróżka przychodzi wtedy w nocy, zabiera ząbek i zostawia nagrodę.

Galeria

Galeria od innych - Stary wgląd

Meta TimeLine

  • 24 lut 2015r. - Halszka adoptuje Tanję od Amity.Gali.
  • 25 lut 2015r. - powstaje strona na wiki.
  • Marzec 2018 - Amity przekazuje prawa do postaci Rochi mouscedes. Tanja zyskuje nowy design.