FANDOM

Ty na prawdę wierzysz, że zamierzam zamknąć Holly w wierzy?! Chyba śnisz!
Valerie Tower
Uczeń Ever After High
1469974895653-1009739192
Rodzice Zła Macocha
Historia rodziców Roszpunka
Urodziny 1 sierpnia
Strona Rebelsi. Nie zamierzam nikogo przetrzymywać w wierzy, tym bardziej, że przyjaźnię się z Holly O'Hair!
Pragnienie Chciałabym zostać sławną dziennikarką. Pisać wszystkie ciekawe informacje, bym była rozchwytywana... Take małe marzenie.
Zdolność Hmmm... Moja mama jest też czarownicą, więc odziedziczyłam po niej umiejętność czarów. Dostałam od niej Księgę Czarów - tam znalazłam moje ulubione zaklęcie, czyli zaklęcie niewidzialności. Tak łatwiej się zdobywa informacje do gazetki!
Romans Jak na razie żaden czarowny chłopak nie skradł mego serca. Przykre jest jednak to, że moje przyjaciółki ingerują w moje sprawy sercowe!
Przeklęty moment Kiedy podczas zdobywania plotek do gazetki przestało działać zaklęcie niewidzialności.
Ulubiony przedmiot Baśniobajanie. Kocham pisać, a na tym przedmiocie mogę się "wyżyć"!
Nielubiany przedmiot Grimmnastyka. Mam bardzo słabą kondycje. Nie przepadam za ćwiczeniami i szybko się męczę. Moim zdaniem to nie jest mi potrzebne do zdobywania informacji!
Przyjaciele Whitney McQueen, Holly O'Hair

Pamiętnik Valerie Tower

Valerie Tower - córka Złej Macochy z baśni Roszpunka. Nie zamierza przyjmować swego przeznaczenia, dlatego jest Rebelsem. Jest przyjaciółką sióstr O'Hair i Whitney McQueen.

Wygląd

Valerie jest średniego wzrostu dziewczyną. Jest posiadaczką długich, brązowych włosów, które zazwyczaj są rozpuszczone. Oczy nastolatki są szare z domieszką błękitu. Karnacja jest jasna.

Nastolatka ma na sobie sweterek odsłaniający jej jedno ramie. Ma on barwę błękitu z nadrukiem cierni - niektóre są uschnięte, a niektóre świeże. Na nogach można zauważyć czarne legginsy i ciemnoniebieskie kozaki na czarnym koturnie.

Charakter

Valerie to osoba, z którą trudno nawiązać nowa znajomość. Bywa wręcz oschła i oziębła dla tych, którzy na siłę chcą się z nią zaprzyjaźnić. Kiedy jest w sporym tłumie, najchętniej stoi gdzieś w kącie lub ze swoimi przyjaciółkami. Kiedy ma występować przed dużym tłumem zaczyna się denerwować i jąkać się.

Przy swoich przyjaciółkach jest zupełnie inna. Miła, uśmiechnięta, troszeczkę roztrzepana. Bardzo dużo mówi - o wszystkim o czym się da. Nie lubi, kiedy przyjaciele się na nią gniewają, ponieważ ta nie chce, by byli na nią źli.

Córka złej macochy przede wszystkim nienawidzi oceniania ludzi po ich przeznaczeniach. Wszyscy sądzą, że Val powinna nienawidzić Holly O'Hair i robić wszystko, by uprzykrzyć jej życie. Jest jednak zupełnie inaczej. Holly jest dobrą przyjaciółką Valerie, i chociaż ta jej na początku nie ufała, teraz może jej powierzyć wszystkie sekrety.

Historia rodzica

Roszpunka – tytuł jednej z niemieckich baśni ludowych oraz imię jej głównej bohaterki. Baśń została po raz pierwszy spisana przez braci Grimm i opublikowana w 1812 roku w zbiorze Baśni.

Fabuła opowiada o pewnym młodym małżeństwie, mieszkającym w domu obok ogrodu potężnej czarownicy Gotel. W ogrodzie rosło wiele roślin, między innymi roszpunka (gatunek rośliny). Żona zapragnęła mieć tę roszpunkę, a mąż, by zrobić jej przyjemność, wszedł do ogrodu i zerwał ją. Jednak złapany przez czarownicę musiał za cenę życia obiecać, że odda jej dziecko, które jego żona urodzi. Kiedy urodziła się dziewczynka, czarownica przybyła po nią, nadała jej imię Roszpunka i zabrała ją ze sobą.

Roszpunka wyrosła na piękną dziewczynę. Miała bardzo długie i mocne włosy. W wieku 12 lat została przez czarownicę zamknięta w wieży, która stała w lesie i nie miała schodów. Czarownica mogła się dostać do wieży po spuszczonych przez Roszpunkę włosach. Pewnego dnia pod wieżę trafił książę. Zauroczył go śpiew dziewczyny, odtąd wracał pod wieżę codziennie, aż odkrył sposób, aby dostać się do wewnątrz. Królewicz wracał do Roszpunki co wieczór.

Gdy stara czarownica dowiedziała się o ich spotkaniach, w gniewie obcięła Roszpunce włosy i wypędziła dziewczynę do pustelni. Następnie zwabiła księcia do wieży i oznajmiła mu, że już nigdy nie zobaczy ukochanej. Książę z rozpaczy wyskoczył przez okno. Przeżył, ale rosnące pod wieżą ciernie wykłuły mu oczy. Zrozpaczony żył w lesie.

Któregoś dnia usłyszał śpiew Roszpunki i dzięki niemu trafił do jej pustelni. Dziewczyna rozpoznała go, a jej łzy uleczyły jego ślepotę. Wrócili wspólnie do jego królestwa, gdzie żyli długo i szczęśliwie.

Relacje

Rodzina

Panna Tower jest córka Złej Macochy z baśni "Roszpunka". Bardzo ją kocha i uwielbia spędzać z nią czas. Pomimo swego przeznaczenia, kobieta kibicuje córce w spełnianiu jej marzeń i zostaniu dziennikarką. Tata nastolatki jest budowlańcem i czasami majsterkuje. Często pomaga córce w wielu rzeczach i też kibicuje jej marzeniom.

Valerie ma również dwójkę rodzeństwa: Caroline i Dominica.

Przyjaciele

Whitney McQueen

Holly O'Hair

Poppy O'Hair

Znajomi

Cedar Wood

Madeline Hatter

Kitty Cheshire

Crystal Winter

Isabel von Princessapluma 

Wrogowie

Miłość

Zwierzak

Valerie jest posiadaczka kundelka o imieniu Aria i króliczka Tokusia. Aria jest biała, lecz gdzieniegdzie można zauważyć na jej sierści rudy i czarny. Za to króliczek Val jest szary z rudymi plamami. Całokowicie różnią się charakterami, lecz łączy ich jedno - oboje kochają swa właścicielkę.

Po czym ja rozpoznać?

  • Zawsze ma ze sobą notes i długopis
  • Jej ubrania mają motywy cierni
  • Często nosi swetry
  • W jej ubraniach jest wiele niebieskiego koloru.

Niezapomniane cytaty

Można mnie oskarżyć o wiele rzeczy. Ale nigdy, przenigdy nie odważyłabym się do takiego czynu

—do Whitney McQueen, gdy ta podejrzewała o próbę obcięcia włosów Holly

Nie musisz się martwić Holly. Jestem Rebelsem i nie zamierzam ci nic złego zrobić. Możemy się przyjaźnić?

—do Holly O'Hair przy pierwszym spotkaniu

Spotkało mnie wiele niemiłych rzeczy, ale ta... nie jest taka zła

Ciekawostki

  • Pisaniem zaraziła się od siostry.
  • Nienawidzi pomidorów.