FANDOM

Cytat1Oh, przepraszam, nie chciałem przerazić..Cytat2 -Kiedy ktoś go zauważy po minucie stania.

Vincent Sombra
Uczeń Ever After High
VincentSombra-basic
Rodzice Cień i Królowa królestwa
Historia rodziców Baśń Cień
Urodziny 1 luty
Strona Buntownicy
Pragnienie Chciałbym na zawsze zostać człowiekiem. Boję się powrotu do krainy cieni. Jest to pewnie przerażające miejsce. Poza tym, bycie cieniem nie jest fajne, omija cię wtedy wiele fajnych czynności, jak próbowanie nowego jedzenia, czy dotykania antycznych skamielin.
Zdolność Umiem świetnie udawać innych, ale tylko ich ruchy, bez mówienia. Prawdopodobnie zasługa bycia w połowie cieniem. Hm, jeszcze umiem bezszelestnie zakradać się do innych i ich przypadkiem straszyć, ale to czasem jest przekleństwo.
Romans Może to niektórych ludzi zszkować, ale umawiam się z Lottie Phoenix. Wiem, że to może dziwnie wyglądać, ale nie obchodzi mnie to. I tak ją kocham.
Przeklęty moment Często ludzie mnie nie zauważają, bo zachowuję się jakbym był czyimś cieniem. To trochę mnie smuci, gdyż mogą mi nie pomóc, gdy będę miał problem. Może nie jestem ruchliwą osobą, ale ja żyję, umiem mówić, mam wiele do powiedzenia, a inni mnie nie zauważają, albo ignorują.
Ulubiony przedmiot Koronomatematyka. Ogólnie jestem ścisłowcem, choć uwielbiam czytać. Mój ojciec zawsze mnie nauczał jak się nie mylić przy obliczeniach i dzięki temu teraz mam z tym łatwość. Mógłbym jeszcze powiedzieć, że Chemioczary są fajne, lecz koronomatematyka jest najlepsza. Normalnie Korona nauk..
Nielubiany przedmiot Debatowanie. Lubię rozmawiać, ale nigdy nie mogę dojść do głosu, gdyż nikt mnie nie zauważa, więc rozmowa przebiega beze mnie, co mnie smuci i jednocześnie wkurza. Nie jestem głupi i potrafię wprowadzić do dyskusji ciekawe wątki, ale nikt nie daje mi szansy z powodu mojej historii. Potem nauczyciel się mnie czepia, że się nie aktywizuję w życie społeczne szkoły, gdyż nic nie gadam..
Przyjaciele heh

Nie patrz tutaj

Vincent Sombra - syn Cienia z baśni Cień. Buntownik.

Osobowość

Chłopak jest osobą przede wszystkim cierpliwą i spokojną. Nie umie okazywać głębokich emocji. Nawet, gdy się boi to zachowuje się jakby to go nie dotyczyło. Inni często uważają to za dziwne. Jeszcze dziwniejsze dla nich jest, że może sobie bezczynnie siedzieć i się gapić na ich ruchy. Wydaje się być pesymistycznie nastawiony i gburowaty.
Mimo to Vincent jest wrażliwy. Łatwo go zranić, ale nie lubi tego okazywać. Wolałby się zabić niż ukazać własne cierpienie. Jednak tak samo zachowuje się, gdy się wkurza.
Jak na dziwaka przystało chłopak ma dziwne hobby. Lubi udawać innych w swojej pantominie, ale nie robi tego złośliwie. Ogólnie rzadko, kiedy jest złośliwy. Stara się być miłym, ale czasem uznaje się to za jego dziwactwo. Także jest trochę sztuczny przy nieznajomych, nie umie się wśród nich normalnie zachować.
Wobec przyjaciół i rodziny jest lojalny i wdzięczny. Łatwiej mu przychodzi okazywanie uczuć przy nich. Tylko oni mogą zobaczyć, że tak na serio Vincent stara się cieszyć każdym momentem życia, nawet tym złym i jest on optymistyczny co do własnej przyszłości.
Vincent nie lubi być ignorowany, może nie okazywać emocji, ale je ma. Ma też dużo do powiedzenia, jednakże nikt go zazwyczaj nie słucha, bo jest cieniem.. A dzieci i cienie głosu nie mają.

Szlachetny, czy buntownik?

Buntownik - chłopak nie ma zamiaru być cieniem, gdyż zwyczajnie się tego boi. Na serio bycie cieniem może być straszne.. Np.: twój twórca je lody, a ty tylko jesz cień. Cienie nie są smaczne, a lody są przepyszne. Kto nie lubi lodów? Albo.. Jak twórca umiera.. Nie, to akurat zły przykład, ale rozumiecie o co nam chodzi, tak? W ogóle wolałby rolę swojej matki, ale niestety to rola kuzynki.
Oczywiście to nie jedyny powód.. Drugi to dyskryminacja na tle bajkowym. Znaczy.. Duża liczba osobników ignoruje go, bo jest cieniem. I czasem się jak jeden zachowuje. Nie jest to jednak powód, by go tak traktować.
Jednakże nie afiszuje się ze swoim buntownictwem, gdyż nie chce zasmucić ojca i dlatego nosi ubrania jakie nosi. Poza tym są bardzo ładne.

Wygląd

Chłopak wygląda jak każdy normalny osobnik. No poza tym, że poza porcelanową skórą jest wszędzie czarny. Ma czarne włosy, oczy, paznokcie, piegi i ubrania. Także ma czarne znamię na plecach w kształcie trójkąta. Nikt nie wie, skąd się tam wzięło, ale jakoś nikt nie próbował się dowiedzieć. Znamię to znamię, jakoś nie może być zwiastunem Illuminati?

Zainteresowania

Czytanie książek

Vincent uwielbia czytać książki. Jego ulubionymi dziełami są thrillery, książki popularnonaukowe oraz sci-fi. Nie ma na razie ulubionej sagi, ale może kiedyś się to zmieni. Lubi też czytać klasyki literatury pięknej i ogólnie fantastykę. Szczerze za to gardzi typowymi romansidłami, gdyż mają podobną treść a Vincent nie jest z natury wielbicielem typowego romantyzmu w stylu Oh, to była twoja siostra? Przepraszam, że dostałam napadu zazdrości, kochaj mnie po wieki! etc.

Podróżowanie

Według Vincenta świat jest piękny, więc trzeba go zobaczyć! Różne kultury, obyczaje.. Kogo to nie interesuje? Przecież na świecie istnieje tyle ludzi a więc tyle nacji i tradycji.. Niedługo już się może o nich zapomnieć, więc trzeba je jak najszybciej udokumentować, albo chociaż coś ujrzeć. Nie mógłby całe życie siedzieć w jednym zamku, gdyż świat na zewnątrz, choć niebezpieczny jest też ekscytujący.

Szermierka

Jako, że Vincent jest następcą tronu uczył się wielu, królewskich zachowań. Jednym z nich, była umiejętność walki bronią białą. Chłopak nie jest wielkim fanem zabijania ludzi bez powodu, ale szermierka potrafi być fajną zabawą. Jest to jedyne zainteresowanie, w którym pokazuje, że nie jest on zawsze flegmatykiem oraz potrafi się szybko poruszać, po prostu zazwyczaj nie uznaje tego za ważne.

Matematyka

Pytanie pewnie brzmi.. Czy matematyka może być zainteresowaniem? Ależ może! Jednak jest to zainteresowanie jedynie dla specjalnych jednostek! A Vincent jest jednym z nich. Chłopak od ojca uczył się nauk ścisłych, z czego głównie matematyki. Tak go nauczył, że teraz jest to jego ulubiony przedmiot w szkole! Brzmi dziwnie.. Ale nie jest takie złe. Matematyka może być łatwa, trzeba tylko umieć wzory i być sprytnym.

Relacje

Rodzina

Z rodziną bardzo dobrze się dogaduje. Mama ciągle go rozpieszcza i daje najlepsze prezenty, podczas gdy ojciec mimo iż jest surowy to zawsze potrafią się dogadać i mają podobne zainteresowania. Jest jedynakiem. Zna jedynie rodzinę mamy, gdyż tata jej nie ma. Kocha swoich dziadków, lecz swoje wujostwo nie lubi ze wzajemnością. Traktują go jak rywala do tronu, nie jak rodzinę.
Ma także wiele kuzynów, z czego z kilkoma się przyjaźni.

Przyjaciele

Chłopak nie ma na razie w szkole przyjaciół, nie oznacza to jednak, że w ogóle ich nie ma. Przyjaźni się on ze swoimi kuzynami - Rodrichem, Sophie oraz Alexanderem. Mają dużo tematów wspólnych a podczas zjazdów rodzinnych są nierozłączni. Lubi też rozmawiać ze służbą, choć podobno nie powinien.
Jednakże koleguje się z Lottie Phoenix.

Miłość

Vincent od pewnego czasu chodzi z Lottie Phoenix. Mimo iż z wyglądu są prawie jak swoje przeciwieństwa, tak ich charaktery się dopełniają.

Wrogowie

Chłopak nie ma wrogów, z czego się cieszy. Niemniej nie lubi swojego wujostwa oraz ich potomstwa. Zawsze źle go traktowali, więc nie miał żadnych powodów, by ich dobrze traktować.

Zwierzę

Chłopak posiada czarną jaszczurkę - Miedo. Kocha go, mimo iż potrafi być przerażający. Vincent dostał go, gdy poszedł do EAH. Mimo iż jaszczurka miała go chronić, to raz prawie go zabiła.

Bajka

Cień - baśń Hansa Christiana Andersena z 1847 roku, opowiadająca o uczonym i jego cieniu. Ów cień stał się człowiekiem i poprosił uczonego, by ten udawał jego cień. Baśń kończy się na zabiciu uczonego przez podległe cieniowi - nowemu królowi straże. Jest to jedna z najmroczniejszych bajek Andersena.

Biografia

Chłopak wychowywał się spokojnie w zamku rodziców, jego życie nie było imponujące, ale tak jak każdego księcia. Uczył się zasad każdego przyszłego władcy w domu, gadał ze służbą i czasem spotykał się z rodziną. Potem ojciec uznał, że jego syn powinien pójść do publicznej szkoły, by liznąć życia i wysłał go do Ever After High.

Cytaty

Cytat1Oh, przepraszam, nie chciałem przerazić..Cytat2 -Kiedy ktoś go zauważy po minucie stania za kimś.

Cytat1A może... ... Ok, nie słuchajcie mnie, świetnie..Cytat2 -Kiedy ktoś znowu ignoruje jego pomysły.

Ciekawostki

  1. Postać zaadoptowana od Liścia
  2. Jest następcą tronu w swoim rodzinnym królestwie.
  3. Nie wie czemu, ale często jest niezauważany.
  4. Tak na serio wie, ale udaje, że tego nie widzi.
  5. Lubi korniszony.
  6. Ale ukrywa to przed światem, bo jest to nie po królewsku.
  7. Nie ma cienia.

Wystąpienia

Meta timeline

  • 4 kwietnie 2015: Istnienie chłopaka zostaje ujawnione.
  • 26 kwietnia 2015: Chłopak oficjalnie opublikowany
  • 30 kwietnia 2015: Opublikowanie basica.

Stroje

Basic

  • Linia:  Basic
  • Wydanie: 30 kwietnia 2015
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Dominującymi kolorami w stroju Vincenta jest czarny i biały. Ma też złote oraz bordowe akcenty.
Na głowie ma złotą koronę, która jest pokryta cieniem. Góra korony jest wygięta. Jego włosy są ułożone na bok, tylko jedno pasemko jest na czole.
W płaszczu dominuje kolor czarny. Na górze, kołnierz przypomina cienie. Jest on wyszyty złotymi nitkami, które również zostały wykorzystane na rękawach. Płaszcz zapinany jest na białe guziki. Na prawej piersi widnieje kieszeń ze złotą literą V i falami. Koniec ubrania przypomina cienie i jest on ciemniejszy od reszty płaszcza. Na barkach ma dekorację, która składa się ze złotego dołu i czarnej góry przedstawiającą użyte nieraz w tym stroju cienie. Pod płaszczem Vincent ma założoną białą chustę i bordową koszulę. Na rękach posiada białe rękawiczki.
Jego spodnie są koloru białego a pasek - brudnego złota. Jego buty posiadają bordowe sznurówki, czarną podstawą i złotą podeszwę z dwucentymetrowym obcasem.