FANDOM

Nie możesz zmienić przeszłości, to przeszłość zmienia Ciebie

—- w debiucie

Vivien Past
Uczeń Ever After High
Vivien ID2
Rodzice Duch przeszłych świąt Bożego Narodzenia
Historia rodziców Opowieść Wigilijna
Urodziny 24 Grudnia
Współlokator Polixena Muse
Strona Szlachetni - w pełni akceptuję przeszłość moich rodziców, oraz tym samym moją przyszłość. Mam nadzieję że kiedyś, mój potomek również będzie kontynuował naszą historię.
Pragnienie Pragnę chyba najbardziej nad wszystko by moja praca nigdy nie szła na marne, chciałabym móc wnieść coś do świata, zmieniając na lepsze życie innych.
Zdolność Potrafię cofać się w czasie. Na jaki okres tylko zechcę, tylko...trochę mi smutno z powodu faktu iż inni nie mogą podróżować ze mną...JESZCZE.
Romans Nie mam czasu na takie bzdety!
Przeklęty moment Może i uwielbiam swoje moce, oraz przyszłą "robotę" ale bardzo nie lubię, kiedy głodni doświadczeń maniacy historyczni wypytują mnie czy nie zabrałabym ich do przeszłości. Ileż można mówić nie? Nawet fakt że nie potrafię przenosić innych osób nie jest wystarczająco przekonujący, no ludzie...
Ulubiony przedmiot Czarografia. Znajomość świata jest niesamowicie przydatna!
Nielubiany przedmiot Tresura i dbanie o zwierzęta. Dodam, że nie było to moim pomysłem by uczęszczać na te zajęcia.
Przyjaciele Silas Present i Edeline Future

Pamiętnik Vivien Past

Vivien Past - Nastoletnia córka Ducha Przeszłych świąt Bożego Narodzenia z "Opowieści Wigilijnej" , praktycznie wszyscy zwracają się do dziewczyny per "Przeszła" najczęściej widywana jest w towarzystwie kuzyna - Silas'a, oraz kuzynki - Edeline. Opowiada się po stronie Szlachetnych, w pełni akceptuje swoje przeznaczenie i nie może się doczekać by przejąć "fuchę" swojego ojca, dziewczynie przeszkadza fakt iż póki co nie ma w pełni rozwiniętych mocy po rodzicach, przez co nie może  innych osób cofać w czasie,do przeszłości. jedynie siebie. Głęboko wierzy jednakże że wszystko nadejdzie z czasem, wielką wagę przykłada do ocen, chce by inni mieli ją za "postronną liderkę" Vivien to bardzo inteligentna, dystyngowana oraz troszkę enigmatyczna osoba,wbrew pozorom lubi dobrą zabawę - ale aby coś zrobić musi mieć na to ochotę, nie warto jej przekonywać do swoich racji - bowiem jest wierna swoim ideałom oraz wyuczonym wartościom.

Osobowość

Vivien to bardzo inteligentna, a na pierwszy rzut oka dystyngowana oraz troszkę enigmatyczna osoba,wbrew pozorom lubi dobrą zabawę - ale aby coś zrobić musi mieć na to ochotę, nie warto jej przekonywać do swoich racji - bowiem jest wierna swoim ideałom oraz wyuczonym wartościom.

Często ukrywa się za maską lekko sarkastycznej i chłodnej osoby, po to by bliżej poznawać innych zanim ich do siebie całkowicie dopuści - wiele razy "przejechała się na innych" czy też zwyczajnie zawiodła, dlatego się tak "zabezpiecza" przed porażkami. 

Vivien jest bardzo pamiętliwa, pamięta każdy dzień ze swojego życia i często żyje przeszłością, zastanawiając się jakby to było gdyby postępowała inaczej, nie ma planów na swoją przyszłość. Sprawia wrażenie zamkniętej w swoim własnym świecie, w którym jest jej o wiele lepiej. Vivien jest raczej realistką, z tym że ma zadatki na pesymistę. Raczej zdołuje niż podniesie kogoś na duchu, nawet jeśli ma dobre chęci, cóż dziewczyna zwyczajnie nie potrafi znaleźć wspólnych tematów z rówieśnikami oraz chociażby udawać że interesują ją czyjeś problemy.

Jest słowna a także bardzo obiektywna, wobec czego często rozstrzyga spory między uczniami dzięki czemu jest szanowana w gronie, cechuje ją także szczerość, choć kiedy trzeba potrafi pięknie kłamać.

Wygląd

Vivien to przeciętnego wzrostu dziewczyna o dość mocno beżowej cerze.Policzki nastolatki pokrywa rumieniec, o odcień ciemniejszy od skóry. Jej włosy są bardzo grube, naturalnie kręcone, koloru złotego, widoczne są w nich  brązowe pasemka. Oczy Vivien ma  duże oraz błyszczące, źrenice mają odcień złota, dziewczyna posiada także grube czarne rzęsy oraz złote brwi. Jej brodę zdobi namalowany pieprzyk. Co ciekawe, od dziewczyny bije żółtawa poświata.

Relacje

Rodzina

Vivien, córka Ducha Przeszłych świąt ze swoją rodziną posiada relacje, których można jedynie pozazdrościć. Rodziców od zawsze dziewczyna traktowała niczym wzór do naśladowania. Otaczana była opieką a z racji tego że jest jedynaczką, była traktowana niczym oczko w głowie. Podczas nauki w Baśnioceum, Vivien oczywiście utrzymuje stały kontakt z rodzicami.

Dalsza rodzina

Dziewczyna posiada dwóch wujków a co za tym idzie, kuzyna oraz kuzynkę, którzy uczą się w Baśnioceum. Są rówieśnikami.

Przyjaciele

Vivien przyjaźni się jedynie z kuzynostwem - Silas'em oraz Edeline. W niczyim innym towarzystwie, nie jest tak często widywana.

Znajomi

Dziewczyna dobrze zna się z córką księżnej, Desire, oraz z synem duszy z zwierciadła, Lukiem. Dobre relacje ma także z Su Hua Lam i Chloé Petitchien.

Miłość

Vivien praktycznie nigdy nie była nawet zakochana w jakimkolwiek chłopaku, i bardzo denerwuje się, kiedy ktoś wypytuje ją o jej sprawy uczuciowe.

Zwierzak

Dziewczyna nie posiada zwierząt.

Zainteresowania

Astronomia

Ulubiona dziedzina nauki Vivien. Wszelkie tematy związane z przestrzenią kosmiczną, nie są jej obce. Szybko zapamiętuje nazwy oraz działania, a dzięki analitycznemu umysłowi - potrafi szybko przyswoić nowo nabytą wiedzę. Vivien szczyci się mianem jednej ze szkolnych specjalistek w zakresie Astronomii oraz Astrologii, zna na pamięć nie mal każdą konstelację, jej położenie a także date odkrycia, często pomaga innym uczniom, którzy maja z tym problemy. Dzielenie się swoją wiedzą, dziewczyna uważa za wręcz swój obowiązek.

Historia i literatura

Dziewczyna, z racji umysłu humanisty, niezwykle interesuje się literaturą. Najczęściej, czyta pojedyńcze tomiki wierszy, lub epopeje, uwielbia tzw. Literaturę romantyczna, zaś Romantyzm to jej ulubiona epoka literacka. Absolutnie aprobuje wyznawane w tej epoce wartości, "Miej serce i patrzaj w serce" Dziewczyna, czasami próbuje swoich sił w pisaniu prostych wierszy, lub rymowanek, marzy o zaistnieniu jako poetka. Prócz poezji, dziewczynę niesamowicie fascynuje historia, zwłaszcza tematy mitologii oraz różnych podbojów. Szczególnie, Vivien ceni sobie historię, krajów Europejskich.

Zagadki

Dziewczyna, dzięki  strategicznemu umysłowi oraz zdolnościami taktycznymi, szybko dochodzi do prawdy i sedna sprawy, a ona sama wręcz uwielbia paprać się w wszelkiego rodzaju niewyjaśnionych sprawach.

Zdolności

Vivien odznacza się zdolnością do cofania się w przeszłość, odziedziczoną rzecz jasna po rodzicach. Dziewczyna, może cofać się w czasie w jakikolwiek okres zechce, aczkolwiek naprawdę rzadko (praktycznie nigdy) nie korzysta z tej zdolności. Głównie dlatego, że nie uważa tego za coś ...godnego do chwalenia zię. Oczywiście, nawet nadprzyrodzone zdolności magiczne mają swoje ułomności - z racji młodego wieku, Vivien nie rozwinęła mlcy w stu procentach - pnie potrafi przenosić ze sobą innych osób, co bardzo ją smuci. Drugą, dosyć znaczną ułomnością jest fakt że kiedy przenosi się w przeszłość, zyskuje niematerialne ciało. Nikt nie może jej ani zobaczyć ani usłyszeć, a ona sama nie może niczego dotknąć.

Szlachetna - Vivien w pełni akceptuje swoje baśniowe przeznaczenie
EAH-royals
i z niecierpliwością odlicza dni do jego wypełnienia. Będzie to bowiem oznaczało, że osiągnęła pełnię swoich mocy a na tym dziewczynie zależy najbardziej. Nie wyobraża sobie, że mogłaby nie podpisać Księgi Legend. Dziewczyna ma nadzieję, że również jej potomkowie będą kontynuowali rodzinne dziedzictwo i wyczekiwali spełnienia przeznaczenia z taką radością jak ona.

Portrayals

Ciarra Parravicini

Klasyczna baśń

Opowieść Wigilijna - Powieść autorstwa Charles'a Dickensa, wielokrotnie adaptowana na potrzeby kina czy teatru. Głównym bohaterem jest stary kupiec, Ebenezer Scrooge, znany ze swego skąpstwa, powraca w Wigilię Bożego Narodzenia do domu po pracy w swoim kantorze. Tam zjawia mu się duch jego wspólnika, Jakuba Marley'a, który ostrzega: jeśli Scrooge się nie zmieni, po śmierci czeka go wieczna męka. Zjawa zapowiada także odwiedziny trzech innych duchów, dzięki którym los starego skąpca może się odmienić. Duchy rzeczywiście przybywają i ukazują Ebenezerowi przeszłość, teraźniejszość i przyszłość (jeśli jego życie się nie zmieni). Po tych wizytach skąpiec ulega wielkiej przemianie. Podwyższa pensję pracownikowi, opiekuje się jego kalekim synkiem, Małym Timem, i hucznie obchodzi każde Boże Narodzenie.

Ciekawostki

  • Nazwisko dziewczyny pochodzi z j. Angielskiego i oznacza dosłownie "Przeszły"
  • Świecznik, jako symbol Vivien jest nawiązaniem do Disneyowskiej ekranizacji "Opowieści wigilijnej" w której duch przeszłych świąt bożego narodzenia był przedstawiony jako żółty płomień, z podstawką na świeczkę w dłonii.
  • Do swych kreacji, przypina agrafką sztuczną,pozłacaną różę, sentymentalnie.
  • Usta prawie zawsze pokrywa ciemną szminką, w odcieniu brązu lub karmazynu.
  • Pierwotnie nazywała się Lottie Candle.
  • Jej wygląd został zainspirowany postacią Płomyka z filmu "Piękna i Bestia" (wersja z Emmą Watson w roli Belli).

Galeria

W różnych seriach

Od innych

Meta timeline

  • 2017 - Rochi wpada na pomysł postaci.
  • 2017 - Rochi zastrzega znaki dla Lottie Candle, następnie zmienia je na Vivien Candle by w końcu zastrzec ostatecznie Vivien Past. Rochi zastrzega grafikę związaną z Vivien oraz tekst.
  • Luty 2018 - rozpoczyna się renowacja Vivien.