FANDOM

Wise Blackswan
Uczeń Ever After High
Wi basic
Rodzice Czarny Łabędź
Historia rodziców Lodowa Góra
Urodziny 14 września
Strona Rebels
Pragnienie Chciałabym aby marzenia moje i moich przyjaciół się spełniły. No bo czym byłby świat bez marzeń?
Zdolność Kiedy chcę mogę się zmienić w czarnego łabędzia. Często się to przydaje.
Romans Gorszego pytania nie było?! Bo zamknę dziób na kłódkę...
Przeklęty moment Nienawidzę być w centrum zainteresowania. To trochę krępujące ... Wolę stać z boku z przyjaciółmi.
Ulubiony przedmiot Przerwa ^.^
Nielubiany przedmiot Muzyka. Ze względu na moją bajkę nie mogę śpiewać. Jeślibym złamała ten zakaz mogę umrzeć. Nauczyciele o tym wiedzą, nie mam z tym kłopotu. Ale na tej lekcji nie mam co robić. Strasznie się wtedy nudzę!
Przyjaciele Mam wielu przyjaciół. Wszystkich lubię tak samo mocno.

{{{pamiętnik}}}

Wise Blackswan - córka Czarnego Łabędzia z bajki Lodowa Góra.

Osobowość

Wise jest szaloną dziewczyną. Uwielbia słuchać swojej ulubionej muzyki i bawić się z przyjaciółmi. Zawsze jest sobą i nie lubi tajemnic. Nastolatka jest też leniwa i trochę niedelikatna. Nie lubi wytężać umysłu ani ciała (chyba że chodzi o coś, co lubi). Jest też trochę nieufna, szczególnie jeśli chodzi o sprawy sercowe. Dziewczyna chowa się w tłumie ,ale nie jest szarą myszką. Wise to wytrwała marzycielka, która dąży do spełnienia swoich marzeń. Czasami ( ale rzadko ) kłamie i opryskliwie się zachowuje. Wise ceni sobie przyjaźń i wygody. Trochę też za dużo się chwali.

Bajka

Lodowa Góra – ‘’Marysia jest bardzo złą i kapryśną królewną. Dla zdobycia sznura pereł, który kazała zrobić z łez Zuzi, a który uniosły w przestworza ptaki, chce poślubić królewicza z pałacem w chmurach. Kiedy żaden z kandydatów jej nie odpowiada, postanawia wybrać łabędzia, oczywiście tego, który ładniej zaśpiewa. Za karę Czarny Łabędź zabiera ją na lodową górę. Ma być tam tak długo, aż zrozumie, jak bardzo jest zła.’’ – (http://tvsfa.com/index.php/lodowa-gora/)

Podczas pobytu na Lodowej Górze Marysia zrozumiała, że była złą osobą. Po tym Czarny Łabędź zabiera ją do domu. Wtedy ptak zamienia się w księcia, i bierze sobie za żonę już dobrą królewnę Marysię.

Wygląd

Normalnie

Dziewczyna ma dość długie czarne włosy i szare oczy. Jej skóra jest troszkę blada, a rzęsy – długie i gęste. Wise nosi spódniczkę zrobioną z czarnych piór oraz szarą bluzkę z wizerunkiem dużych, czarnych skrzydeł. Na głowie ma mały welon z ciemnoszarej siatki, przyozdobiony kokardką z czarnym kamieniem. Dziewczyna nosi czarne, błyszczące szpilki, z obcasami wyglądającymi jak pióra. Na jej plecach widnieje znamię, które wygląda jak para czarnych skrzydeł (ukrywa to za włosami). Ma pomalowane oczy szarym cieniem do powiek i usta pomalowane czarną szminką. Dziewczyna nosi rękawiczki i rajstopy zrobione z czarnej siatki. W uszach ma kolczyki-piórka.

Jako łabędź

Dziewczyna kiedy chce może zmienić się w czarnego łabędzia. Ma wtedy dziób i nogi koloru białego. Na głowie ma wtedy swoją kokardę, tylko trochę mniejszą.

Relacje

Rodzina

Rodzice

Wise jest córką Czarnego Łabędzia.

Przyjaciele

Dziewczyna ma naprawdę wielu przyjaciół w szkole i poza nią. Wise przyjaźni się też z większością Rebelsów między innymi z Melody Piper, Cerise Hood, a przede wszystkim C.A. Cupid.  Ma też bardzo dobre kontakty z większością Royalsów.

Miłość

Wise podkochuje się w swoim szkolnym koledze Sail’u Duke. Jednak tylko ona o tym wie i nie widzi w tej miłości żadnej przyszłości. Nie daje też po sobie poznać tego uczucia. Dlatego z chłopakiem jest w relacji przyjacielskiej. Tak dobrze ukrywa miłość do niego, że nikt nic się nie domyśla, ale do czasu…

Zwierzak

Dziewczyna nie ma na razie żadnego zwierzaka, ale naprawdę bardzo chciałaby mieć.

Strona

Córa Łabędzia jest Rebelsem. Nie podoba jej się to, że będzie musiała wyjść za mąż, (tu cytuję) ‘’ z przymusu’’. Mimo że pozostaje w pokojowych stosunkach z Matthew'em, to jednak ślub z nim uważa za największy koszmar, jaki mógłby się jej zdarzyć. I całym sercem popiera jego związek z Carą, uważa że razem bardzo słodko wyglądają.

Ciekawostki

  • Nie lubi i nie umie tańczyć
  • C.A. nazywa ją ‘’ Czarnym Kupidynem’’, ponieważ często razem łączą innych w pary.
  • W swojej komnacie ( a dokładniej w szafie ) Wi znalazła przejście do starego, nieużywanego pokoju. Często tam się chowa, aby

pobyć chwilę sama lub żeby ochłonąć. Nazywa ten pokój ‘’Małą Narnią’’.

  • C. A. powoli ( bardzo powoli ) domyśla się, co ją łączy z Sail’em

Stroje

Basic

  • Linia: Basic
  • Wydanie: niedługo
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: -

Getting Fariest

  • Linia: Getting Fariest
  • Wydanie:
  • Nr. asortymentu:
  • Nr. modelu:

Hat-Tastic Party

  • Linia: Hat-Tastic Party
  • Wydanie:
  • Nr. asortymentu:
  • Nr. modelu:

Mirror Beach

  • Linia: Mirror Beach
  • Wydanie:
  • Nr. asortymentu:
  • Nr. modelu: