FANDOM

Wiesz, Dusky, jesteś moją przyjaciółką i zależy mi na twoim szczęściu.

—Wizardry do Dusky.

Wizardry De Nobili
Uczeń Ever After High
Bez tytułu-0
Rodzice Nina De Nobili i Cesco
Historia rodziców Dziewczynka z Szóstego Księżyca
Urodziny 16 grudnia
Współlokator Courtney Fox
Strona Szlachetni
Pragnienie Chciałabym, by ojciec pozwolił mi uczyć się alchemii
Zdolność Umiem posługiwać się Taldomem Lux
Romans Nie mam chłopaka
Przeklęty moment Moja gwiazda czernieje, gdy Dusky jest blisko mnie
Ulubiony przedmiot Gotowanie
Nielubiany przedmiot Nie mam takiego
Przyjaciele Dusky Ca'd'Oro

Nie piszę pamiętnika

Wizardry De Nobili - córka Niny De Nobili i Cesca z książki pt.,,Dziewczynka z Szóstego Księżyca. Jest Royalsem. Ma 16 lat. Urodziła się 16 grudnia. Jej współlokatorka jak i najlepsza przyjaciółka to Dusky Ca'd'Oro. Uważa, że nikt nie powinien zmuszać kogoś do robienia tego czego ten ktoś chce.

Osobowość

Wizardry jest osobą energiczną i odważną. Nienawidzi wydawania poleceń, które są wbrew czyjeś woli. Ogólnie alchemiczka jest towarzyska i miła. Zawsze staje w obronie słabszych, nie toleruje przemocy wręcz się jej brzydzi. Wizardry to urodzona optymistka. Zawsze widzi tylko pozytywy różnych sytuacji i patrzy na świat przez różowe okulary. Strasznie nie lubi, gdy jest komuś smutno i wtedy stara się go rozweselić.

Wygląd

Wizardry jest brunetką o jasnej karnacji. Zazwyczaj czesze się w dwa kucyczki po bokach. Nosi również opaskę. Alchemiczka ubiera się w jeansową sukienkę i różową bluzkę z długim rękawem i fioletowe groszki. Dziewczyna nosi podkolanówki i różowe buty.

Bajka

Główna bohaterka powieści to dziesięcioletnia Nina, uczennica piątej klasy, która razem ze swoimi dwoma ciociami mieszka w Madrycie. Prawie w ogóle nie ma kontaktu z rodzicami, gdyż pracują oni w centrum naukowym w odległym mieście Fork i prowadzą badania nad życiem pozaziemskim. Dziewczynka jest niezwykła, ponieważ ma na ręce znamię w kształcie gwiazdki wyglądające tak samo jak znamię jej ukochanego dziadka Michaiła, który jest alchemikiem. Przysyła on Ninie list, w którym prosi dziewczynkę, by przybyła do niego do Wenecji. Dziadek uczył ją tajnej sztuki alchemii, ale ich kontakt był utrudniony, ponieważ ciotka Andora nie pochwalała tej nauki. W dniu, w którym dziewczynka otrzymuje list od dziadka, jej gwiazdka na ręce robi się większa i czarna, zaś pies Adon i kot Platon zachowują się bardzo niespokojnie. Lustro w łazience pokazuje przerażającą twarz mężczyzny – wszystko to jest zapowiedzią śmierci dziadka Michaiła.

Relacje

Z rodziną

Wizardry ma bardzo silną więź emocjonalną z matką. Kobieta kocha córkę nad życie i ma nadzieję, że zostanie świetną alchemiczką. Jest dumna, że Wizardry odważyła podążyć jej śladami i zostać obrończynią dziecięcych myśli i marzeń. Natomiast relacje z ojcem miewają się nieco gorzej. Cecso bezskutecznie przekonuje córkę do zmiany zdania. Wizardry to jego jedyne dziecko i nie chce by narażało swoje życie i zdrowie dla jakiejś tam misji, mimo, że sam w takowej uczestniczył. Jest zły na żonę, że pozwoliła córce na zostanie Royalsem.

Z przyjaciółmi

Najlepszą przyjaciółką Wizardry jest Dusky Ca'd'Oro. Pomimo tego, że ojciec Dusky to wróg matki Wizardry, przyjaźnią się. Ma dobre kontakty z Raven Queen, Apple White i Madeline Hatter. Równie dobre relacje ma ze swoją współlokatorką, Courtney Fox.

Wrogowie

Wizardry stara się nie robić sobie wrogów. Jest dziewczyną nastawioną na pokój.

Zwierzak

Wizardry ma kotkę o imieniu Radiance (ang.blask,promienność). Dziewczyna uwielbia zajmować się swoim zwierzakiem, którego zresztą bardzo kocha.

Zainteresowania

  • Alchemia

Alchemia to główna pasja Wizardry. Dziewczyna nie wyobraża sobie dnia bez eksperymentów alchemicznych i studiowania właściwości każdego ze składników. Co raz to wymyśla nowe receptury, które pomagają w różnych rzeczach np. odrost włosów.

  • Astronomia

Wizardry uwielbia patrzeć w gwiazdy. Od kiedy pamięta razem z mamą obserwowała różne zjawiska astronomiczne, co wzbudziło ciekawość w małej Wizardry. Dziś uczestniczy w zajęciach z astronomii dosyć aktywnie.

Ciekawostki

  • Wizardry ma urodziny tego samego dnia co autorka.
  • Kotka, którą ma,jest prezentem od matki z okazji rozpoczęcia szkoły.
  • Kiedyś miała psa, ale ten zdechł z powodu ciężkiej choroby nerek.